2019-01-08, 08:34
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikspsykos
Kör det 0,3-0,5g direkt iv istället då lär du få effekt

Jo haha det är klart. Men IV kommer jag aldrig göra!
Citera
2019-01-08, 08:50
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Grejen är att tjacket är bra, tar Max 5g på en dag, gillar att va sådär efterblivet påtänd, alltså när man knappt kan tänka för att man är så jävla skev

Om du behöver 5g på en dag för att bli påtänd skulle jag köpa bättre tjack
Citera
2019-01-08, 08:59
Medlem
Rikspsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Om du behöver 5g på en dag för att bli påtänd skulle jag köpa bättre tjack
Vart står det att jag Behöver 5 gram för att bli påtänd? Jag blir duktigt påtänd av första pannan 0.5-1g, men gillar att ta överdrivet mycket då jag blir enl mig själv en härligare person, men andra tycker nog tvärtom eftersom jag kan bli väldigt skum och väldigt oberäknelig, men det är gött att knarka sig efterbliven,
Citera
2019-01-08, 13:37
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Det kan faktiskt bero på det, men det behöver såklart inte göra det heller!
Jag har ADD varianten av ADHD och jag känner inte heller något. Energi, ingen aptit, snöar lätt in på saker osv. Får saker gjorda. Men blir inte hög på det sättet som många andra beskriver. Jag blir inte direkt sprallig och vill bara göra saker utan jag blir nästan mer åt det lugna hållet.

Onset av nasal administration är väl runt 10minuter, så ja du ska kunna dra små testlinor och känna efter om det behövs mer eller inte.

Sen att försöka uttala mig om kvaliten på dina varor låter jag bli, men ja drar du 0.5g bra grejer inom loppet av en timma ska du deeeefinitivt känna av att något händer inombords. Oavsett vilka diagnoser och bokstavskombinationer du blivit tilldelad. Att du tog Etizolam kvällen innan bör inte påverka nämnvärt, då halveringstiden såg ut att vara kort, runt 3h på den.

Men ja tjackrus är lite speciellt, beror ju självklart på vad man faktiskt fått i sin påse också.. men ett rent amfetaminrus skulle jag inte vilja likna vid att vara påtänd. Snarare att vara igång, uppe, på gång. Måttlig välbehag i kombination med att all världens tråkiga sysslor förefaller ganska mycket roligare, sen såklart piggheten vaket, och aptitdämpningen.

Om jag tar tjack och vill bli helt kalas, då brukar jag starta med en 0.5g bomb för att ca 20min senare dra en 0.2a i snoken. Men då är det legitimt bra varor.. (en 0.1 näsa stand-alone ska man märka av)
Citera
2019-01-08, 23:11
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Onset av nasal administration är väl runt 10minuter, så ja du ska kunna dra små testlinor och känna efter om det behövs mer eller inte.

Sen att försöka uttala mig om kvaliten på dina varor låter jag bli, men ja drar du 0.5g bra grejer inom loppet av en timma ska du deeeefinitivt känna av att något händer inombords. Oavsett vilka diagnoser och bokstavskombinationer du blivit tilldelad. Att du tog Etizolam kvällen innan bör inte påverka nämnvärt, då halveringstiden såg ut att vara kort, runt 3h på den.

Men ja tjackrus är lite speciellt, beror ju självklart på vad man faktiskt fått i sin påse också.. men ett rent amfetaminrus skulle jag inte vilja likna vid att vara påtänd. Snarare att vara igång, uppe, på gång. Måttlig välbehag i kombination med att all världens tråkiga sysslor förefaller ganska mycket roligare, sen såklart piggheten vaket, och aptitdämpningen.

Om jag tar tjack och vill bli helt kalas, då brukar jag starta med en 0.5g bomb för att ca 20min senare dra en 0.2a i snoken. Men då är det legitimt bra varor.. (en 0.1 näsa stand-alone ska man märka av)

Så jag bör försöka få i mig runt 0.5g inom loppet av en timma? Är de lär lönt med tanke på att jag Tog igår natt då.
För övrigt så har jag insett att det där med kryddmåttet stod fel någon stans. 1 krm är en halv gubbe och inte en hel? JÄVLAR DET blir massa massa pulver att få i sig... :•D
Citera
2019-01-08, 23:15
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miyana
Så jag bör försöka få i mig runt 0.5g inom loppet av en timma? Är de lär lönt med tanke på att jag Tog igår natt då.
För övrigt så har jag insett att det där med kryddmåttet stod fel någon stans. 1 krm är en halv gubbe och inte en hel? JÄVLAR DET blir massa massa pulver att få i sig... :•D

Bör & bör, du måste inget. Rusmässigt beror det helt på vad du vill uppleva, men jag föreslår 0.1 näsor tills att du känner att du börjar bli nöjd.

Att köra med kryddmått tror jag tyvärr är för bred marginal för att det ens ska va värt jobbet. Det är flera andra faktorer som påverkar utöver den fysiska plats i rummet som själva pulvret tar upp. Densitet osvosv.

Skulle göra en lagom lina om jag var du, snorta den. Vänta 10-15 min, inte där än? Upprepa samma procedur
Citera
2019-01-09, 02:52
Medlem
Miyanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Bör & bör, du måste inget. Rusmässigt beror det helt på vad du vill uppleva, men jag föreslår 0.1 näsor tills att du känner att du börjar bli nöjd.

Att köra med kryddmått tror jag tyvärr är för bred marginal för att det ens ska va värt jobbet. Det är flera andra faktorer som påverkar utöver den fysiska plats i rummet som själva pulvret tar upp. Densitet osvosv.

Skulle göra en lagom lina om jag var du, snorta den. Vänta 10-15 min, inte där än? Upprepa samma procedur

Nej klart jag inte bör eller måste. men vill ju se om jag kan känna några mer positiva effekter än de jag fått hittills.
Lagom lina är ju svårt hahal men får väl ta och införskaffa en våg då !
Citera
2019-01-09, 11:09
Medlem
prolapse89s avatar
Angående det här med att "blanda med dextro"

Vissa menar ju att de har så rent amfetamin att man med fördel bör blanda ut det med dextro? Som jag förstått saken angår det mest folk som kör iv, eller bör man sitta och smula ned krossade dextrosoltabletter i sin påse? Om det är väldigt starkt alltså. Känns dumt och jag har aldrig gjort det, kör nasalt.
Citera
2019-01-09, 11:12
Medlem
Rikspsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89

Vissa menar ju att de har så rent amfetamin att man med fördel bör blanda ut det med dextro? Som jag förstått saken angår det mest folk som kör iv, eller bör man sitta och smula ned krossade dextrosoltabletter i sin påse? Om det är väldigt starkt alltså. Känns dumt och jag har aldrig gjort det, kör nasalt.
Skulle dock inte rekomendera folk att banka med dextro överhuvudtaget, absolut inte iv brukare
Citera
2019-01-09, 11:15
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Skulle dock inte rekomendera folk att banka med dextro överhuvudtaget, absolut inte iv brukare

Man bör skita i det alltså? Om jag förstått saken rätt så ger det en värmeskjuts, som många iv-brukare vill ha och blir missnöjda utan. Men för den som kör nasalt påverkar det inte så mycket? Bara att ta mindre linor om det är väldigt rent?
Citera
2019-01-09, 12:02
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89

Jag kör nasalt och brukar banka ut med små mängder dextro. Tjacket är väldigt rent och svider nåt fruktansvärt så brukar banka ut det för att få lite det lite mildare för näsan. Finns dextropour som man kan köpa i box och då är i pulverform. Ruset förändras inte vad jag märkt så handlar mest om att jag vill ha det lite bekvämare och snällare för snoken.
Citera
2019-01-09, 12:11
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Jag kör nasalt och brukar banka ut med små mängder dextro. Tjacket är väldigt rent och svider nåt fruktansvärt så brukar banka ut det för att få lite det lite mildare för näsan. Finns dextropour som man kan köpa i box och då är i pulverform. Ruset förändras inte vad jag märkt så handlar mest om att jag vill ha det lite bekvämare och snällare för snoken.

Hur mycket dextro häller du i, låt oss säga en femma, av jävligt god kvalitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in