2026-09-07, 21:13
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Jag är kvinna … jag är ofta snabb att döma män i sådana här fall !

Men det här …?!

Jag är kluven , ngt är riktigt fishy med hela denna historia

Jag har både läst boken och sett dokumentären , JAG VILL SÅ GÄRNA TRO PÅ CAROLA !!, men någonstans gör jag inte det !… än mindre efter att ha sett dokumentären faktiskt ..

Det är något med hennes sätt att prata om det , hennes ansiktsuttryck , hennes förklaringar …. Jag ser och jag HÖR att hon inte riktigt ger bilden av en ”sexslav”…….

Snarare en kvinna med STOR aptit på sex, vars fetischer gick rejält överstyr ..

Med det sagt ligger INTE min sympati hos Håkan - BIG NO !.. det är skruvat där med!

Men hur mkt jag än försöker som sagt , så kan jag inte tvätta bort känslan av att Carola var det på detta från start - varför skriver man annars att man VILL bli bunden och knullad på köksbordet av massa okända män?!???

Bra summerat.
Citera
2026-09-08, 00:54
Medlem
Håller med! Jag tycker så synd om Carola, vad hon varit med om. Tycker det är sjukt att H ens har fått sympatier, alla tjejer borde se sitt egenvärde tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
En undran.
Hur kommer det sig att Carolas sida är styrkt av 100-tals SMS medan Håkans knappt alls. Han sitter och påstår en MÄNGD saker som Carola ska ha skrivit till honom, men inget finns i FUP:en.

C verkar vara otroligt speciell. Men jag tror det är Håkan som är den elaka jäveln.
Hon är bara ointelligent.
Citera
2026-09-08, 09:27
Medlem
Har inte läst nåt om fallet innan jag nu såg dokumentären. Det jag konstaterar av vad som lagts fram där är att personer som ät team Håkan är något av detta.
1. Låg iq, korkad
2. Kvinnohatare vilket det kryllar av här
3. Håkan själv med diverse konton och kanske nån avdankad allierad som hjälper.

Oavsett flummet ni drar fram som alternativ så är han fälld i tingsrätt och hovrätt. Tycker C sammanfattar det bra när hon får veta att han vill vara med i dokumentären. Han är en sjuk man men han fattar det inte själv.
Citera
2026-09-08, 10:01
Medlem
Kunde inte sagt det bättre själv. Så är det garanterat! Sjukt hur man kan vara team H. Krävs mycket för att få fängelse
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Har inte läst nåt om fallet innan jag nu såg dokumentären. Det jag konstaterar av vad som lagts fram där är att personer som ät team Håkan är något av detta.
1. Låg iq, korkad
2. Kvinnohatare vilket det kryllar av här
3. Håkan själv med diverse konton och kanske nån avdankad allierad som hjälper.

Oavsett flummet ni drar fram som alternativ så är han fälld i tingsrätt och hovrätt. Tycker C sammanfattar det bra när hon får veta att han vill vara med i dokumentären. Han är en sjuk man men han fattar det inte själv.
Citera
2026-09-08, 10:04
Medlem
ExtremaMittens avatar
Det är nog FUPens urval som är ett stort problem. Pappan visar andra sms i sin bok. Och fupen prövade inte andra hypoteser eller tömde mammans andra telefon. Eller brydde sig om att kolla vad de två kamerorna i hemmet spelat in.
Citera
2026-09-08, 12:01
Medlem
Nåt jag inte förstår mig på, är hur du nästan försvarar H kan jag känna.. även att du lagt ner över 1 år på att skriva texter dagligen. Vad får du ut av det här?
Jag tycker på riktigt synd om Carola och hoppas hon mår bra nu!! Hon verkar vara en underbar kvinna och mamma till sina barn. Stackars hennes barn som växte upp med H!! Fruktansvärt och han förstörde nog mycket

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremaMitten
Det är nog FUPens urval som är ett stort problem. Pappan visar andra sms i sin bok. Och fupen prövade inte andra hypoteser eller tömde mammans andra telefon. Eller brydde sig om att kolla vad de två kamerorna i hemmet spelat in.
Citera
2026-09-08, 12:04
Medlem
Är det inte sjukt att det fanns en kamera i sovrummet? De bevisades ju i dokumentären. Att han ändå blev dömd visar ju att det fanns teknisk bevisning. Så han kan sluta spela offer nu
Citat:
Citera
2026-09-08, 12:32
Medlem
Citat:

Alltså på riktigt!!
Om C hade 2 telefoner och H 1,varför visar han inte upp allt under utredningen.
Han hänvisar till en jävla bok,och du tar hans parti.
Jösses att du orkar människa.

Vi som är nära dom vet vem H är !

Han ska ju bevisa allt,men inget händer!!

Har du funderat på varför inget händer seriöst !!???

Testa att svara på den enkla raka frågan om du kan,även om det är svårt för dig !!
Citera
2026-09-08, 12:39
Medlem
Ja han hänvisar bara till sin värdelösa bok hela tiden som ingen orkar med. Bara försvarstal. Jag undrar verkligen hur människan orkar? Varför inte bara erkänna sina fel och det bästa vore om han sa ” jag ska bättra mig och söka hjälp för mina hemska problem” då hade han höjts lite mer…. Han inser inte själv att han har problem eller så ljuger han för sig själv
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidDuff
Alltså på riktigt!!

Testa att svara på den enkla raka frågan om du kan,även om det är svårt för dig !!
Citera
2026-09-08, 12:41
Medlem
Jag får känslan av att Carola är en otroligt godhjärtad och bra människa som vill alla det bästa. Varje gång jag handlat där hon jobbar så är hon otroligt snäll o hjälpsam. Oftast sånna fina människor som hamnar i klorna hos sånna typer som H ….
Citera
2026-09-08, 13:28
Medlem
Jag är ledsen,men det var felriktat...
Det var absolut inte till dig utan ExtremaMitten....
Jag ber verkligen om ursäkt...

Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Jag får känslan av att Carola är en otroligt godhjärtad och bra människa som vill alla det bästa. Varje gång jag handlat där hon jobbar så är hon otroligt snäll o hjälpsam. Oftast sånna fina människor som hamnar i klorna hos sånna typer som H ….
Citera
2026-09-08, 13:29
Medlem
Alltså på riktigt!!

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in