Igår, 16:46
Medlem
ExtremaMittens avatar
Hon och barnen beskrev honom för polisen, soc och i tingsrätt som en bra pappa. Varför har du sådant behov av att hitta på skit om andra och se svartvitt på saken? Något konstigt att tänka så.

Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Nåt jag inte förstår mig på, är hur du nästan försvarar H kan jag känna.. även att du lagt ner över 1 år på att skriva texter dagligen. Vad får du ut av det här?
Jag tycker på riktigt synd om Carola och hoppas hon mår bra nu!! Hon verkar vara en underbar kvinna och mamma till sina barn. Stackars hennes barn som växte upp med H!! Fruktansvärt och han förstörde nog mycket
Citera
Igår, 16:48
Medlem
ExtremaMittens avatar
I dokumentären var det en helt fejkad bild. Det fanns två kameror - en i garaget riktad mot båten och en i sovrummet riktad mot byrån med värdesaker.

Berättelsen i HBO eller hennes bok stämmer inte med polisens undersökning som visar på just de två kamerorna. Hittar du på lite hur som och tror på allt som sägs, om det passar dig?

Citat:
Är det inte sjukt att det fanns en kamera i sovrummet? De bevisades ju i dokumentären. Att han ändå blev dömd visar ju att det fanns teknisk bevisning. Så han kan sluta spela offer nu
Citera
Igår, 16:51
Medlem
ExtremaMittens avatar
Han fick aldrig tag i hennes andra telefon. Han var häktad, hur skulle han gör utredning då menar du? Den nämns i polisens fup men poliserna tömmer varken den eller kamerorna i hemmet på information.

Han har väl visat mycket i sin bok. Det är väl polisen som ska utreda ordentligt. Det har inte gjorts i det här fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av AlltidDuff
Alltså på riktigt!!
Om C hade 2 telefoner och H 1,varför visar han inte upp allt under utredningen.
Han hänvisar till en jävla bok,och du tar hans parti.
Jösses att du orkar människa.

Vi som är nära dom vet vem H är !

Han ska ju bevisa allt,men inget händer!!

Har du funderat på varför inget händer seriöst !!???

Testa att svara på den enkla raka frågan om du kan,även om det är svårt för dig !!
Citera
Igår, 16:54
Medlem
ExtremaMittens avatar
Det kan säkert stämma. Så hon hade inget efter ansvar för deras gemensamma hobby BDSM som hon praktiserat sedan tidigare? Hennes samtycke gällde inte pga att hon var kvinna? Du verkar mycket lättlurad.

Citat:
Jag får känslan av att Carola är en otroligt godhjärtad och bra människa som vill alla det bästa. Varje gång jag handlat där hon jobbar så är hon otroligt snäll o hjälpsam. Oftast sånna fina människor som hamnar i klorna hos sånna typer som H ….
Citera
Idag, 00:51
Medlem
Oavsett om C hade 2 telefoner,så har väl H bara en telefon där allt bevismaterial borde finnas i mitt tycke.

Eller vad säger du ExremaMitten!?

Är det inte logiskt att allt som finns i ev telefon Nr 2 ,borde ju också att finnas i H:s enda telefon och bevisen borde varit enkelt att bevisa då.

Eller är det bara snack som vanligt på H tro !!??

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremaMitten
Han fick aldrig tag i hennes andra telefon. Han var häktad, hur skulle han gör utredning då menar du? Den nämns i polisens fup men poliserna tömmer varken den eller kamerorna i hemmet på information.

Han har väl visat mycket i sin bok. Det är väl polisen som ska utreda ordentligt. Det har inte gjorts i det här fallet.
Citera
Idag, 01:24
Medlem
Hur vet du att Polisen inte utrett ordentligt !?

Hur vet du att det H skriver i boken är sant,om han inte på påvisa det !!??

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremaMitten

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in