2026-09-07, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Skrammel, skrammel, skrammel..

Ja från dig, du komenterade ett stavfel och begriper dig ej på ord så du säger att det är haranger.
Kom du ut ur arslet från morsan ditt GPT-barn , du offtopicar sönder mig och GPT-moderatorerna slaggar fett.

Har du inte ett enda svar på tal, är din hjärna så fruktansvärt rutten att den endast kan märka ord och skriva " skrammel"?
Fan ärligt, lider med dig.
Men se så , du kanske har bättre tur nästa gång du"tänker"
😂😂😂😘

Vill du ha sista ordet gumman/ gubben?
Jag är lika barnslig jag när jag möter barn.

Skrammel från dig tit uuut picka buuuu hihi 😘😘😘😘😘😘
Citera
2026-09-07, 12:56
Medlem
Ja, vi väntar på detta. Men vi får invänta valresultatet innan vi kan säga hur det har gått för S.
Citera
2026-09-07, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Hahaha jo i teorin e det lätt. Jag har pluggat IT och kan säga att det är helt dött men vad efterfrågas då? Jag vet inte ens? Visst kan väl plugga igen men återigen vad? AI tar ju över allt så jag har seriöst noll koll. Är enkelt att säga när man har jobb att alla andra bara ska fixa det men sen även om man måste utbilda om sig måste man finansiera det för nån CSN lär inte komma på fråga osv. Du får det att låta jävligt enkelt men mångas tillvaro ser inte ut så tyvärr.
Finns väl andra branscher än IT? Jag skulle bajsa på mig av rädsla för ai ifall jag var i IT branschen. Ombilda dig, man får pengar av staten i detta land för det.
Citera
2026-09-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutgiltigfantasi
Han fick ingen kram som liten.

Lite fler kramar och ni kommunister kommer säkert lyckas bygga eran utopi där både islamister och HBTQWERTY+++ folket svävar på moln.

Alla andra kommunistförösk var inte riktiga förösk, men vårat försök nr 9834 då kommer det gå. Lite fler kramar som barn bara
Citera
2026-09-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Vilket dravel och hjärnröta. Du får väl se ned på och hata svårt sjuka människor, men vi andra förstår att inte alla kan klara sig på egen hand. Och om Sverige inte står upp för den sjuka, varför ska vi ens betala skatt överhuvudtaget?? Finns ju ingen mening med det om det inte leder till ett starkt socialt skyddsnät som tar hand om sina medborgare, även när dom blir sjuka.

Dom största narcissisterna är högersvinen som tycker att man ska sparka på den sjuka, fattiga och svaga. Ni saknar all form av hjärta och empati. Påminner mig om Hitler väldigt mycket. Fyfan för din sort, hoppas du går igenom den skiten du önskar andra, jävla kräk.

Jag vet sjukskriva med riktiga sjukdomar som vill jobba men ej kan, jag vet fullvuxna som är fullt friska men väljer att inte inse dom är det utan tycker dom ska gå hemma bara för att dom är världens mittpunkt och den måste stanna upp såfort dom mår dåligt.

Din vänsterblinva skalle ser ingen skillnad mellan dessa 2? Ena av dessa vill jag hjälpa den andra lever på mitt arbete och kan välja mellan att svälta ihjäl under en bro eller gå till jobbet. Det är inte svårare än så kommunisthora.
Citera
2026-09-07, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Ja, vi väntar på detta. Men vi får invänta valresultatet innan vi kan säga hur det har gått för S.

Inom loppet av några år är sossarna helt och fullt ett muslimskt parti.
Citera
2026-09-07, 21:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Inom loppet av några år är sossarna helt och fullt ett muslimskt parti.
De är de redan nu bara MENA slödder som röstar på dem för mera bidrag, snart kommer de dock ställa mer islamistiska krav med och då är det försent
Citera
2026-09-07, 21:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
De är de redan nu bara MENA slödder som röstar på dem för mera bidrag, snart kommer de dock ställa mer islamistiska krav med och då är det försent

Nja 25% motsvara nog inte bara mena.
Många gamla och dementa oxå. Samt faktaresistenta.

V har hör och häpna inte tappat alls efter alla sjuka avslöjandet och Noshis korskade uppsyn varenda gång hon blir tillfrågad va fan det är frågan om.
Citera
2026-09-07, 22:02
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Jag anser mig rätt vanlig. Pensionär och under ledning av Tidö har jag fått det bättre.
Nu i år sänkte man kostnaden för tandvård till 10% för oss pensionärer.

Jag har en Volvo diesel och när rödgröna sörjan höll på kostade det massor att tanka. De hade över 30% reduktion i diesel och ett mål på 60% till 2030.
Det hade drabbat mig och många andra med bil och alla pensionärer har inte råd med en ny fin elbil.

Jag har mer kvar i plånboken nu än när rödgrön gänget höll på.

Det är ju med lånade pengar.
Citera
2026-09-07, 22:38
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Det är ju med lånade pengar.
De minskade inblandning av HVO till EU genomsnitt.
Det behöver man inte låna till.

Att de sänkte kostnaden för tandvård för 65+ så biter du dig själv i svansen.
Sossarna vill att alla ska ha max 10%.
Ska de låna till det?
Citera
2026-09-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddes
Var kom Magdalena Andersson med dessa uttalanden om aktivitetsstödet?

Det står bland annat här: https://arbetet.se/2026/09/02/s-besked-ingen-hogre-ersattning-till-langtidsarbetslosa-prioriterar-annat/
Citera
2026-09-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Nja 25% motsvara nog inte bara mena.
Många gamla och dementa oxå. Samt faktaresistenta.

V har hör och häpna inte tappat alls efter alla sjuka avslöjandet och Noshis korskade uppsyn varenda gång hon blir tillfrågad va fan det är frågan om.
Muslimerna blir glada, "oj vad antisemiter och hamasälskare det finns där, det röstar jag på!" Att de alla utesluts när det upptäcks och att vänsterpartiet därmed (inte än iaf, på toppnivå) inte är någon islamistisk dröm är de för korkade för att fatta. Hade de tänkt logiskt hade de ju gått vidare till nyans eller liknande men visst, v lovar ju bidrag också samt att hela klanen ska få komma hit och det är ju nästan lika viktigt.. ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in