2026-09-06, 19:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollparasoll

Olivia - Egocentrerad och omogen pick me girl.

Felix - Oerhört inkännande, empatisk, trygg och klok person. Går från klarhet till klarhet.

Jag tror inte Olivia är "pick me girl," jag tror hon helt enkelt tycker det är manligt med macho män och vill bli försörjd. Så till den grad att hon skulle acceptera mansbebisar och att leva extremt ojämställt.
Förutom att hon blivit utsatt för Urban av hans kontroll-behov så har hon inte bett karl-jäveln att fara och flyga för hans jävla dammvippa.
Alltså hur många kvinnor skulle inte vända i dörrn omedelbart om de inledningsvis fick en jävla dammvippa.
Hon muttrade lite, men hon kräktes inte. Vilket vi normala kvinnor, även om vi så är anti-feminister gör.(Jag är anti-feminist, men till och med jag kräks av Urban.)

Olivia är VERKLIGEN den sortens kvinna som blir styrd av manschauvinister och badboys.
Senast redigerad av dialektiker 2026-09-06 kl. 20:00.
Citera
2026-09-06, 20:09
Medlem
Det klassiska skämtet ”min mamma säger att tjocka barn inte kan le”, specifikt hur man ser ut när man levererar punchlinen påminner starkt om Yasmine när hon skrattar och ler. Charmigt.
Citera
2026-09-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TypLiteAnonym
Deon som vi hade var niveas black and white

Älskar att du kommer in i tråden med att genast reda ut detta hittills obesvarade mysterium! Jag känner mig nu helt trygg i att det inte framstår som ett sjukt beteende, även om jag var ganska säker från början.

Hoppas uppriktigt på fler kaffebryggningstips i kommande avsnitt! (jag viker i alla fall filtret men brister nog på de andra punkterna. Ev ska jag testa en nyordning för att se om jag märker skillnaden)
Citera
2026-09-06, 20:25
Medlem
Addhocs avatar
Fy fan vad tråkigt det där paret är som kör VM i sunt leverne.
De gnäller och snackar om socker, teflon, plast och att klockan 19 på kvällen är bra för att avbryta en fest för sänggående.

Fy fan vad pretentiöst. Man spyr ju.
Citera
2026-09-06, 20:41
Medlem
lyktstolpes avatar
Avsnitt 4 = freakshow
Citera
2026-09-06, 20:47
Medlem
Hon plätten som är ”girls girl” är det där kylskåpet som står i vägen när man ska fråga en tjej om nummer.

Hon fattar inte att män och kvinnor självklart inte umgås ensamt utanför äktenskapet: https://youtu.be/T_lh5fR4DMA
Citera
2026-09-06, 20:57
Medlem
dialektikers avatar
Var är den klumpiga sexologen Suzann med glasögonen?
Saknar henne nästan.
Citera
2026-09-06, 20:58
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekenfirst
Hon plätten som är ”girls girl” är det där kylskåpet som står i vägen när man ska fråga en tjej om nummer.

Hon fattar inte att män och kvinnor självklart inte umgås ensamt utanför äktenskapet: https://youtu.be/T_lh5fR4DMA

Vad menar du?

Skulle kvinnor behöva överge sina vänner den dagen de gifter sig?
Citera
2026-09-06, 21:15
Medlem
Voppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad menar du?

Skulle kvinnor behöva överge sina vänner den dagen de gifter sig?

De här personerna klarar inte av att vara vän med en kvinna och litar inte på sig själv - sen tänker de att alla nog har det på samma vis. Synd om dem egentligen; är det något de behöver så är det en god vän för att reda ut deras komplex.
Citera
2026-09-06, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollparasoll
Olivia: ”Åh jag är så taggad. De kommer bli så avundsjuka på oss.”

Urban: ”Det var fint att se att alla kom in med som en form av bara… de kändes jordnära aight? Och så här närvarande med sina kvinnor.”

Max: ”Nej jag tror inte på vänskap mellan de två könen, jag tror inte på det.”

(Urban och Sasan instämmer)

Max: ”Tack grabbar jag kan inte stå på egna ben, det är bra att ni hjälper mig.”

Felix: ”Jag håller inte med.”

Urban: ”Absolut inte. Jag vill förstå min kvinna aight? Jag vill inte att andra ska hålla på och lägga sig i för mycket heller för att alla sitter inte på hela bilden aight?”

Felix: ”Jag är mer, jag gillar motsatserna också, att få vara i kvinnliga perspektivet och inte bara vara fast i detsamma. Jag tycker att man utvecklas mer och kan komma djupare och få liksom större syn på värden. För visst det finns olikheter, men jag tror att det är det vi ska ta vara på och inte liksom skymma undan eller vara rädd för.”

Urban - Vill visa mobbarna från back in the days vilken sann alpha male han är - aight? Inövad teatralisk motorik och retorik.

Olivia - Egocentrerad och omogen pick me girl.

Felix - Oerhört inkännande, empatisk, trygg och klok person. Går från klarhet till klarhet.

Att inte kunna ha kvinnliga vänner är en ganska vanlig manlig åsikt som troligtvis delvis är evolutionär. Speciellt bland unga män. Trots att man i den moderna världen alltid vill hitta sociala förklarningsmodeller glöms detta ofta bort. Det finns en evolutionär fördel för män att hålla andra män.
Senast redigerad av strutfena 2026-09-06 kl. 21:31.
Citera
2026-09-06, 21:50
Medlem
Håller med till fullo! Älskar Sara och Gabriel särskilt, så himla fina tillsammans 🥹

Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Gud... Vidrigt avsnitt.

Max & Belinda - nassevarning

Urban & Olivia - 🤮

Sasan & Helena - att hon inte bara drar...

Sara & Gabriel - så fina!

Yasmin & Felix - underbara!

Julia & Edin - bleka men OK
Citera
2026-09-06, 21:51
Medlem
Haha, från ”a woman’s point of view” - det är ju inte vännerna som är största risken (oavsett kön). De har ju redan hamnat i en friend zone. Det är ju de man känner ”förbjuden attraktion” till som riskerar att bli ett problem. Kollegor, snygging på en utekväll, någon på en resa. Kommer Urban, Max och Sassan förbjuda detta med? Största tecknet på osäkerhet.

Och det osexigaste som finns är osäkerhet - tillsammans med övertro på sig själv. Alltså Helenas attraktion till Sassan störtdök just till -1000.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in