2026-09-06, 18:20
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Jävla larv och självömkande. Vill du ha ett förhållande får du jobba för det!

Ut på apparna, bjud lite på dig själv. Börja träna och bry dig om ditt utseende. Sänk dina krav.

Många eviga singlar tror att dom ska få någon supermodell. Det FINNS hur många tjejer som helst därute som söker efter partner.

Ja kanske för dig, men alla har det inte så lätt som du tror.
Citera
2026-09-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logics
Lider med dig, din situation är mycket svår, förmodligen så har du hypogonadism, försök att få tag på testosteron eller testa dig hos rewell först
Skulle det verkligen börja göra någon skillnad nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
När du får bra kontakt med någon som uppriktigt verka är ha trevligt i ditt sällskap, då behöver du ta nästa steg. Det är det som du inte gör.

Som sagt, varenda inlägg du gör är ett bevis på att jag (och många andra i tråden) har rätt gällande din självkänsla och ditt självförtroende.
Om du ska ta ”nästa steg” så behöver du träna på det, misslyckas för att träna igen, och igen, och igen, tills du lyckas.

Sen tar du nästa steg. Sen nästa.
Nånstans därinne i huvudet så vet du att jag har rätt.
Jag har inte alltid gjort det nej, men dom gånger jag har gjort det (som jag skrivit tidigare) så har dom lagt benen på ryggen och sprungit iväg. På riktigt alltså. Till slut orkade jag inte längre.

Citat:
Ursprungligen postat av patris
Jävla larv och självömkande. Vill du ha ett förhållande får du jobba för det!

Ut på apparna, bjud lite på dig själv. Börja träna och bry dig om ditt utseende. Sänk dina krav.

Många eviga singlar tror att dom ska få någon supermodell. Det FINNS hur många tjejer som helst därute som söker efter partner.
Jag försökte jobba för det under många år men det ledde ingen vart. Jag höll på med appar som Tinder i över tio år utan att det ledde till en enda träff. Någon enstaka i de mer traditionella dejtingsidorna för 15 år sedan.

Vart finns dessa singeltjejer som söker efter någon menar du?
Citera
2026-09-06, 18:39
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Skulle det verkligen börja göra någon skillnad nu?

Jag har inte alltid gjort det nej, men dom gånger jag har gjort det (som jag skrivit tidigare) så har dom lagt benen på ryggen och sprungit iväg. På riktigt alltså. Till slut orkade jag inte längre.

Jag försökte jobba för det under många år men det ledde ingen vart. Jag höll på med appar som Tinder i över tio år utan att det ledde till en enda träff. Någon enstaka i de mer traditionella dejtingsidorna för 15 år sedan.

Vart finns dessa singeltjejer som söker efter någon menar du?

Jag träffade en tjej på tinder men det var för typ tio år sen tinder var mycker bättre på den tiden, det var mer rock ' roll och tjejerna var mer villiga och äventyrslystna.
Men dom finns där ute någonstans, men du måste bli lite smutsigare, dyka ner i leran och rota. Många av dom här tjejerna knarkar och är personlighetsstörda, där finns ju utrymme för närhet men det gäller att hänga med i svängara.
Jag var ihop med en borderlinebrud för många år sen, hon gjorde extremt elaka saker mot mig, men jag kom alltid tillbaka för att jag är destruktiv och för att jag älskade henne.
Poängen är att du nåste sänka dina standards om du akut suktar efter närhet.
Citera
2026-09-06, 18:41
Medlem
Citat:
Jag har under hela mitt snart 40-åriga liv haft en brist på närhet. Haft sex någon enstaka gång och har aldrig haft en flickvän och inte många gånger i mitt liv fått en kram på grund av detta.

Detta tär på mig psykiskt och har gjort under många år. Under perioder i mitt liv lyckas jag förtränga dessa tankar men de kommer alltid tillbaka till mig till slut och då blir depressionen total. Nu är jag inne i en sån där riktig formsvacka där jag tänker att jag bara ska strunta i allt. Sjukanmäla mig till jobbet, äta godis från jag vaknar tills jag går och lägger mig. Varför ska jag ens ta hand om mig eller bry mig om något? I slutet av dagen är man ensam hemma i lägenheten.

Förut tyckte jag om att promenera, se serier och gå på andra event men nu har jag inte lust med något. Allt känns tråkigt och meningslöst. Alla verkar kunna träffa någon utom jag och såhär under sommaren har det känts som värst.

Jag blir inte förvånad över att vi har skolattacker och andra liknande när människor lever som vi gör. Vad spelar det för roll om jag sitter i fängelse egentligen?

Prova thailand där många ensamma män hämtar sin sexpartner.. eller har du provat Ai- flickvän?
Citera
2026-09-06, 18:57
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Jag träffade en tjej på tinder men det var för typ tio år sen tinder var mycker bättre på den tiden, det var mer rock ' roll och tjejerna var mer villiga och äventyrslystna.
Men dom finns där ute någonstans, men du måste bli lite smutsigare, dyka ner i leran och rota. Många av dom här tjejerna knarkar och är personlighetsstörda, där finns ju utrymme för närhet men det gäller att hänga med i svängara.
Jag var ihop med en borderlinebrud för många år sen, hon gjorde extremt elaka saker mot mig, men jag kom alltid tillbaka för att jag är destruktiv och för att jag älskade henne.

Ge inte vår amigo (TS) fel riktning använd istället moralkompassen som säger att droger är skit.
TS söker efter en vettig tjej som är väldigt svårt att skaffa i swedenistan pågrund av komplicerat, oempatisk och icke-gemenskaplig samhälle.
Men TS är inte ensam jag har gått samma väg som han dessvärre. Vet inte vart det ska leda?
Citera
2026-09-06, 19:03
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Ge inte vår amigo (TS) fel riktning använd istället moralkompassen som säger att droger är skit.
TS söker efter en vettig tjej som är väldigt svårt att skaffa i swedenistan pågrund av komplicerat, oempatisk och icke-gemenskaplig samhälle.
Men TS är inte ensam jag har gått samma väg som han dessvärre. Vet inte vart det ska leda?

Jag fattar jag har förlorat den jag älskar mest så jag är destruktiv, men menar inte att leda in han i något utan jag bara försöker förnedla den bistra sanningen.
Citera
2026-09-06, 19:08
Medlem
Citat:

Och det gör dom p.g.a att du skrämmer bort dom, för du har redan bestämt dig för att du inte duger, eller att ingen vill ha dig.

Varför tror du att det här skulle vara något annat än en träningssak, som vilken annan egenskap som helst?

Läs The Game så förstår du sen.
Världen är full av killar utan självförtroende/självkänsla som har gråtrunkat sig igenom uppväxten.

Ska jag berätta hur många ggr jag har missat öppet mål?
Det har hänt både på krogen och på privata fester där vi alla är vänner.
(Tjejer som ger inviter, men jag fattar ändå inte, eller så tror jag att hon ska skämta med mig inför alla, vilket hon tar som att jag inte är intresserad och sen väljer hon att gå hem med någon annan istället).

En gång så hade jag en lite äldre jobbkollega som skötte allt snack åt mig, jag hade bara behövt ta henne i handen och gå hem, men nej, jag blåste den chansen oxå genom att spela tuff istället.

Det fattar jag IDAG, men det fattade jag absolut inte på den tiden.

Hela tråden är full av människor som antagligen inte hade det så lätt för sig som unga, som gett dig grymma tips, men du hittar ju bara på nya ursäkter hela tiden.

Om du vill ha något förhållande så får du väl förfan jobba lite (edit, det är ganska mkt jobb) för det oxå, inte bara skriva en tråd på Flashback.

Du måste väl inse att om du HADE gjort allt rätt, så hade du haft ett förhållande nu, eller varit inne på ditt 3-4 förhållande?
Så den punkten där det skiter sig, DÄR behöver du träna och göra något annat än vad du redan gjort, för det funkar uppenbart inte.
Testa, ramla, testa igen, ramla, testa igen.
Senast redigerad av Cooltrayne 2026-09-06 kl. 19:13.
Citera
2026-09-06, 19:56
Medlem
Jag har inte läst hela tråden, men har du testat att gå till en kurator och få prata med någon? Bearbeta din uppenbart dåliga självkänsla? Man får jobba med sig själv, och psykologin bakom först. Läs lite psykiatri om hur samspelet mellan människor fungerar. T.ex boken ”alla får ligga” som är specifikt inriktad på hur psykologin fungerar mellan könen.

För 15 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle få en tjej, nu är jag gift och har 5 barn. Det gäller att hålla sig framme, våga försätta sig i situationer där man träffar personer av det andra könet och arbeta med sin självkänsla för att utstråla lugn och självsäkerhet. Att utstråla depression eller desperation är ingen brudmagnet direkt ifall det är så.

Det finns någon för alla. Vissa har en lite lättare väg bara.
Citera
2026-09-06, 20:00
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej

Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Prova thailand där många ensamma män hämtar sin sexpartner.. eller har du provat Ai- flickvän?
Så ni tänker att TS ska känna närhet och mening med en chatbot, köpebrud, knarkare, vansinnig eller personlighetsstörd borderlinetjej som gör extremt elaka saker mot honom men som han ska stå ut med för att han är så jävla ensam. Ni tror inte att han blir mer ensam av att bli utsatt för olika former av misshandel eller sitter och runkar till chatgpt?
Citera
2026-09-06, 20:08
Medlem
Swe1227s avatar
Det viktigaste är att komma ihåg att det inte är dig det är fel på! "Det finns någon för alla" gällde tidigare men inte längre. Det är enkel matematik att någon måste bli över. Vad röstar du på?
Citera
2026-09-06, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Och det gör dom p.g.a att du skrämmer bort dom, för du har redan bestämt dig för att du inte duger, eller att ingen vill ha dig.

Varför tror du att det här skulle vara något annat än en träningssak, som vilken annan egenskap som helst?

Läs The Game så förstår du sen.
Världen är full av killar utan självförtroende/självkänsla som har gråtrunkat sig igenom uppväxten.

Hela tråden är full av människor som antagligen inte hade det så lätt för sig som unga, som gett dig grymma tips, men du hittar ju bara på nya ursäkter hela tiden.

Om du vill ha något förhållande så får du väl förfan jobba lite (edit, det är ganska mkt jobb) för det oxå, inte bara skriva en tråd på Flashback.

Du måste väl inse att om du HADE gjort allt rätt, så hade du haft ett förhållande nu, eller varit inne på ditt 3-4 förhållande?
Så den punkten där det skiter sig, DÄR behöver du träna och göra något annat än vad du redan gjort, för det funkar uppenbart inte.
Testa, ramla, testa igen, ramla, testa igen.
Där har du fel. De gånger jag har visat intresse har jag inte skrämt bort dom på grund av att jag redan bestämt mig för att jag inte duger. De gånger jag visar intresse så går jag verkligen in för det, men det gillar inte tjejer.

Det ingen av er lyssnar på är att jag redan försökt en massa gånger och det har gått åt helvete varenda gång. Utom en gång då.

Nej jag tror inte jag hade haft flera förhållanden om jag gjort allt rätt. Jag har fortfarande ett utseende som ytterst få eller om ens någon kvinna attraheras utav.

Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Jag har inte läst hela tråden, men har du testat att gå till en kurator och få prata med någon? Bearbeta din uppenbart dåliga självkänsla? Man får jobba med sig själv, och psykologin bakom först. Läs lite psykiatri om hur samspelet mellan människor fungerar. T.ex boken ”alla får ligga” som är specifikt inriktad på hur psykologin fungerar mellan könen.

För 15 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle få en tjej, nu är jag gift och har 5 barn. Det gäller att hålla sig framme, våga försätta sig i situationer där man träffar personer av det andra könet och arbeta med sin självkänsla för att utstråla lugn och självsäkerhet. Att utstråla depression eller desperation är ingen brudmagnet direkt ifall det är så.

Det finns någon för alla. Vissa har en lite lättare väg bara.
Det var några år sedan men ja jag har varit hos psykolog och jag har 100+ besök hos vårdcentralen om man kollar min journal på 1177. Jag orkar inte gå dit längre. Jag önskar det kunde finnas något TV-program för såna som mig, då hade jag sökt dit direkt ärligt talat. Typ "Incel söker fru" och jag skojar inte. Jag vill vara öppen med vem jag är så får vi se om någon är intresserad eller inte.
Citera
2026-09-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Så ni tänker att TS ska känna närhet och mening med en chatbot, köpebrud, knarkare, vansinnig eller personlighetsstörd borderlinetjej som gör extremt elaka saker mot honom men som han ska stå ut med för att han är så jävla ensam. Ni tror inte att han blir mer ensam av att bli utsatt för olika former av misshandel eller sitter och runkar till chatgpt?

Skulle alla svenska män med importfru vara utsatta för psykisk misshandel menar du? Jag kan förstå att importfru inte är förstahandsvalet, men TS har ju mått dåligt större delen av sitt vuxna liv pga att han inte kan få en svensk kvinna. Jag tycker importfru är en no-brainer för TS nu. Han får väl bara välja henne med omsorg och se till att skydda sig ekonomiskt. Det finns väl hur många snälla fina kvinnor som helst som vill ha ett bättre liv i Sverige. Det är ju en winwin situation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in