Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Jag har inte alltid gjort det nej, men dom gånger jag har gjort det (som jag skrivit tidigare) så har dom lagt benen på ryggen och sprungit iväg. På riktigt alltså. Till slut orkade jag inte längre.
Och det gör dom p.g.a att du skrämmer bort dom, för du har redan bestämt dig för att du inte duger, eller att ingen vill ha dig.
Varför tror du att det här skulle vara något annat än en träningssak, som vilken annan egenskap som helst?
Läs The Game så förstår du sen.
Världen är full av killar utan självförtroende/självkänsla som har gråtrunkat sig igenom uppväxten.
Ska jag berätta hur många ggr jag har missat öppet mål?
Det har hänt både på krogen och på privata fester där vi alla är vänner.
(Tjejer som ger inviter, men jag fattar ändå inte, eller så tror jag att hon ska skämta med mig inför alla, vilket hon tar som att jag inte är intresserad och sen väljer hon att gå hem med någon annan istället).
En gång så hade jag en lite äldre jobbkollega som skötte allt snack åt mig, jag hade bara behövt ta henne i handen och gå hem, men nej, jag blåste den chansen oxå genom att spela tuff istället.
Det fattar jag IDAG, men det fattade jag absolut inte på den tiden.
Hela tråden är full av människor som antagligen inte hade det så lätt för sig som unga, som gett dig grymma tips, men du hittar ju bara på nya ursäkter hela tiden.
Om du vill ha något förhållande så får du väl förfan jobba lite (edit, det är ganska mkt jobb) för det oxå, inte bara skriva en tråd på Flashback.
Du måste väl inse att om du HADE gjort allt rätt, så hade du haft ett förhållande nu, eller varit inne på ditt 3-4 förhållande?
Så den punkten där det skiter sig, DÄR behöver du träna och göra något annat än vad du redan gjort, för det funkar uppenbart inte.
Testa, ramla, testa igen, ramla, testa igen.