2026-09-06, 07:58
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
TS låter som ett extremt trist ligg. Nån som blir less efter några minuter och tycker att det är bättre att runka och fantisera än att ligga - nej tack.

Som nån annan skrev så är det ju olika. Ibland är det skönt med riktiga långknull, typ när man ligger en halv dag (med lite pauser så klart) och båda blir svettiga och ömma precis överallt. Då är det nice att liksom vänta in sprutet. The Grand Finale. Visst kan han ladda om, men ändå nice att dra ut på det. Så ja, ibland är det nice med en uthållig penis och riktiga långknull, men då gör man ju annat än att bara penetrera hela tiden.

Ibland är det nice med kort och intensiv snabbis.

Men nån som ledsnar efter några minuter och tycker att det är bättre att runka? Fy fan så trist
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-09-06 kl. 08:28.
Citera
2026-09-06, 09:53
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
1-2 minuter

Så "2-4 doggy" betyder alltså "1-2 minuter". Då vet jag det i alla fall. Och vad händer efter den tiden, kommer du eller tröttnar du? Det går inte att läsa ut av din trådstart.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Nån som blir less efter några minuter och tycker att det är bättre att runka och fantisera än att ligga - nej tack.

Jag är inte helt säker på att han ledsnar på samlaget, det kan vara så att han blir "less" på grund av för tidig utlösning. Men jag vet ej.
Citera
2026-09-06, 10:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Så "2-4 doggy" betyder alltså "1-2 minuter". Då vet jag det i alla fall. Och vad händer efter den tiden, kommer du eller tröttnar du? Det går inte att läsa ut av din trådstart.

Jag är inte helt säker på att han ledsnar på samlaget, det kan vara så att han blir "less" på grund av för tidig utlösning. Men jag vet ej.

Lite oklart ja, men jag tolkade det som erektionsproblem och när det väl kommer (alltså funkar) så ledsnar TS efter bara några minuter. Det låter ju inte som att TS tycker att det är så kul med sexuell samvaro. Och det behöver man ju inte tycka! Men jag tror att de flesta, oavsett kön, vill vara med nån som inte ledsnar efter så kort tid.
Citera
2026-09-06, 10:03
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Men jag tror att de flesta, oavsett kön, vill vara med nån som inte ledsnar efter så kort tid.

Så är det förstås. Lite oklart om TS vill ha hjälp att förändra sin situation eller mer reda ut på om det typiskt "förväntas" mer än han kan/vill leverera i dag.
Citera
2026-09-06, 10:07
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Så är det förstås. Lite oklart om TS vill ha hjälp att förändra sin situation eller mer reda ut på om det typiskt "förväntas" mer än han kan/vill leverera i dag.

Nä jag förstår inte riktigt heller vad som ska diskuteras. Och som nån annan skrev så är det väl sin sexpartner man får prata med. En del kanske tycker att det är skönt att det är över på några minuter. Men min gissning är ändå att de allra flesta vill vara med nån som inte ledsnar efter så kort tid.

Att det kan vara jobbigt med för tidig utlösning förstår jag, men det finns ju så mycket annat trevligt man kan göra.
Citera
2026-09-06, 10:11
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Att det kan vara jobbigt med för tidig utlösning förstår jag, men det finns ju så mycket annat trevligt man kan göra.

Ja, det har väl de flesta män någon sorts erfarenhet kring och, från sin sexuella debut, fått lära sig att handskas med det. Och de flesta kan ju ändå lära sig detta.
Citera
2026-09-06, 10:18
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, det har väl de flesta män någon sorts erfarenhet kring och, från sin sexuella debut, fått lära sig att handskas med det. Och de flesta kan ju ändå lära sig detta.

Ja men exakt, det är sånt som de flesta har varit med om. Om det alltid blir på det sättet så får man väl börja med andra aktiviteter tänker jag. Det är dessutom många kvinnor som inte kan komma av bara penetrerande sex. Som med allt annat som gäller relationer - KOMMUNIKATION är grejen. Det gäller ju även om man är sorten som ledsnar efter bara några minuter.
Citera
2026-09-08, 17:01
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Tyvärr är jag den som har svårt att få erektion men när det kommer blir det kanske 2-4 doggy och tråkigt nog kan jag bli less. Det är alltid spännande på distans att onanera och fantisera men i praktiken blir det inte så i verkligheten. Är väl som med allt annat att man tror man kan prestera bättre på fotbollsplanen än de som spelar på tv.

Men ja, förväntas tjejen att man är en manlig porrstjärna som skall hålla igång länge?
Du får träna. Du får köra tyngdlyftning med kuken så att den blir starkare och uthålligare*

Du skrev i ett senare inlägg att det gick lite väl snabbt och det är ju lite tråkigt för tjejen som behöver mer tid för att få lite hon också.

Hundpositionen kanske inte är den bästa i din sits utan du får köra någon annan och ta lite kommando men också ta pauser så att inte raketen lyfter och skjuter iväg för snabbt.

Det finns en metod som är att visualisera och för att hålla längre ska du tänka på vardagliga saker eller sånt som inte är sexigt. Tråkigt men kanske en metod som kan fungera tills man får lite mer självförtroende och hittar andra sätt som fungerar.

Citera
2026-09-10, 03:37
Medlem
Citat:
TS låter som ett extremt trist ligg. Nån som blir less efter några minuter och tycker att det är bättre att runka och fantisera än att ligga - nej tack.

Som nån annan skrev så är det ju olika. Ibland är det skönt med riktiga långknull, typ när man ligger en halv dag (med lite pauser så klart) och båda blir svettiga och ömma precis överallt. Då är det nice att liksom vänta in sprutet. The Grand Finale. Visst kan han ladda om, men ändå nice att dra ut på det. Så ja, ibland är det nice med en uthållig penis och riktiga långknull, men då gör man ju annat än att bara penetrera hela tiden.

Ibland är det nice med kort och intensiv snabbis.

Men nån som ledsnar efter några minuter och tycker att det är bättre att runka? Fy fan så trist
Det låter som en sexuell tragedi. Men inte bara själva händelsen, genomförandet. Det värsta måste vara att han klockar det lilla spektaklet.
Varför ens bry sig då? Finns ju gott om sexleksaker även för män.
Citera
2026-09-10, 07:04
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det låter som en sexuell tragedi. Men inte bara själva händelsen, genomförandet. Det värsta måste vara att han klockar det lilla spektaklet.
Varför ens bry sig då? Finns ju gott om sexleksaker även för män.

Sexuell tragedi. Verkligen!

Det låter så platt på nåt sätt. Som att TS inte förstår att det är en annan människa han interagerar med. Han ska nog hålla sig till att "runka på distans".
Citera
2026-09-10, 07:22
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Sexuell tragedi. Verkligen!

Det låter så platt på nåt sätt. Som att TS inte förstår att det är en annan människa han interagerar med. Han ska nog hålla sig till att "runka på distans".

Om han är seriös så han nog bara en nybörjare som är för spänd av sina egna krav och inte vågar kommunicera. Slalom är ju inte heller alltid så roligt innan man lärt sig svänga och bromsa.
Citera
2026-09-10, 08:10
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Om han är seriös så han nog bara en nybörjare som är för spänd av sina egna krav och inte vågar kommunicera. Slalom är ju inte heller alltid så roligt innan man lärt sig svänga och bromsa.

Vad menar du? Man kan ju fortfarande tycka om det utan att vara bra? Märkligt resonmang. Men ja, en del tycker att det är roligare att sitta och titta på alpint på tv än att själva åka. Det här med att runka på distans.

Hursomhelst så tycker jag att TS uttrycker sig märkligt, lite som att han inte fattar att sexualpartnern är en riktig människa han interagerar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in