2026-09-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Vad menar du? Man kan ju fortfarande tycka om det utan att vara bra? Märkligt resonmang. Men ja, en del tycker att det är roligare att sitta och titta på alpint på tv än att själva åka. Det här med att runka på distans.

Hursomhelst så tycker jag att TS uttrycker sig märkligt, lite som att han inte fattar att sexualpartnern är en riktig människa han interagerar med.
Jag får uppfattningen att han mest ser det som något som måste "klaras av", som att dammsuga ungefär. Och då kan jag om någon förstå att det känns lite jobbigt
Citera
2026-09-10, 08:30
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag får uppfattningen att han mest ser det som något som måste "klaras av", som att dammsuga ungefär. Och då kan jag om någon förstå att det känns lite jobbigt

Ja! Lite som att det är en tråkig arbetsuppgift som ska utföras. 😅

Inte nåt som är lustfyllt.
Citera
2026-09-11, 10:38
Medlem
chairmanmjaus avatar
Jag tycker att de seriösa svaren pekar åt rätt håll här, är du intresserad av att få henne att komma så är det inte hela världen hur många minuter du kan knulla vaginalt. Det enda problemet är ju om allt anses vara över (utan att hon fått sitt) när du kommer.
Citera
2026-09-11, 13:45
Medlem
Grimsters avatar
Som avhandlats innan så är frågeställningen av TS lite märklig.

I slutändan så är det inte så himla komplicerat, allting kretsar kring kommunikation och sen tycker jag personligen i varje fall om man pratar om en seriös relation, så ligger det ju mycket på att vara lyhörd, lära sig sin partner, vad är det hon/han gillar tolka signaler helt enkelt. Jag läser av signaler/reaktioner på min flickvän väldigt mycket och nu har vi visserligen bara varit tillsammans i knappt ett år, men jag vet vid det här laget vilka ganska bra saker hon gillar extra mycket och kan ju med hjälp av det till viss del styra hur snabbt hon kommer. Samma sak gäller ju för mig med henne, hon vet mycket väl vilka saker som kan få mig att komma snabbare.

Sen det här med att komma för tidigt, om man upplever att man har problem med att komma för tidigt och då är inte porrfilm en speciellt bra måttstock i sammanhanget. Men det bästa man kan göra där är att köra ställningar där du själv har mer kontroll, det kan funka annars också men då krävs ju kommunikation. Jag kan ju hamna i ett läge där jag är på väg att komma men vill inte komma än, då säger jag ju det till flickvännen, att kommunicera under akten är inget konstigt.

Slutkontentan i mitt tycke är att dom absolut flesta problem kopplade till sex är ganska enkla att lösa med tydlig och öppen kommunikation. Jag och min flickvän pratar sex väldigt ofta utan att för den sakens skull ha sex. Jag tror den typen av kommunikation är väldigt bra för att lättare förstå varandra på det sexuella planet.
Citera
2026-09-11, 13:47
Medlem
Grimsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nu ska man kanske inte uppmuntra till användandet av preparat. Men om tjejen förväntar sig en snubbe som hon sett i porren. Så kommer alla dessa män från de är 20 knapra blå piller. För att just få stamina.

Blå piller gör inte att du håller längre, dom gör en inte kåtare heller för den delen.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in