2026-08-24, 07:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Få henne att komma (vilket du inte gör med penetrerande sex). Så oroa dig inte. Lär dig använda fingrar och tunga så är det ingen fara om du inte kan hålla ut länge.

Nu är det väl inte fel att vara bra på fingrar och tunga, men naturligtvis går det att knulla en del brudar så de kommer också. Kärringen kan t.ex. komma efter bara 2-3 minuter, och det oftast efter en väl utförd "mise en place". Men att t.ex. härma en symaskinsnål i typ trekvart gör nog dock mer att bruden "kommer", och det för att få slut på eländet.
Citera
2026-08-24, 08:58
Medlem
NiccoJs avatar
Handlar väl mest om ifall ni går hem för att ha sex eller om ni går hem i förälskelsens skimmer.
Var mer bekymrad över att du ev. inte får upp den.
Citera
2026-09-05, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Har knullat över 50 tjejer och kommit inom 5 minuter med dom flesta och ingen har klagat.
Ett hårt och redigt knull går hem hos dom flesta kvinnor

Utan att de själva får komma menar du..? Har många av de velat lega med dig igen? Låter iaf rätt trist för bägge parter med 5 minuters "hårt och redigt knull".. (men kanske mest för kvinnan..)
Citera
2026-09-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisacryforhelp
Utan att de själva får komma menar du..? Har många av de velat lega med dig igen? Låter iaf rätt trist för bägge parter med 5 minuters "hårt och redigt knull".. (men kanske mest för kvinnan..)

Jag är man så jag bryr mig inte, några har jag träffat fler gånger men många har bara varit kvinnor jag träffat tillfälligt/dragit hem från krogen osv.

Enda gången jag bryr mig om kvinnans njutning är om vi är tillsammans och jag faktiskt gillar henne, alla andra kvinnor är bara såna man vill spruta i och dra vidare.
Citera
2026-09-05, 13:34
Avslutad
Jag kan tänka mig att det bästa är om man har enorm snopp och dessutom är i god fysisk form så att man kan ge multipla orgasmer tills de helt enkelt inte orkar mer. Men sånt vet jag inte mycket om.
Citera
2026-09-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av excavation
Jag kan tänka mig att det bästa är om man har enorm snopp och dessutom är i god fysisk form så att man kan ge multipla orgasmer tills de helt enkelt inte orkar mer. Men sånt vet jag inte mycket om.
Kan bocka av både det ena och andra men det funkar inte så (Enorm är kanske att ta i, men rejäl åtminstone). Kyssar, sug på brösten, slicka, fingrar och vänd och vrid på henne så som hon vill. Så jäkla olika vad de går igång på och är man i förhållande så kan det som var kanon i går inte alls stå på menyn i dag.
Citera
2026-09-05, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är man så jag bryr mig inte, några har jag träffat fler gånger men många har bara varit kvinnor jag träffat tillfälligt/dragit hem från krogen osv.

Enda gången jag bryr mig om kvinnans njutning är om vi är tillsammans och jag faktiskt gillar henne, alla andra kvinnor är bara såna man vill spruta i och dra vidare.

Kej, där är vi fundamentalt olika. Spännande.
Citera
2026-09-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisacryforhelp
Kej, där är vi fundamentalt olika. Spännande.

Varför skulle du vilja träffa ett krogluder fullt med sjukdommar mer än en gång?
Citera
2026-09-05, 15:30
Medlem
Full-Retards avatar
Minst 3 timmar brukar vara standarden
Citera
2026-09-05, 17:07
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Tyvärr är jag den som har svårt att få erektion men när det kommer blir det kanske 2-4 doggy och tråkigt nog kan jag bli less.

Vad menar du överhuvudtaget med "2-4 doggy och sedan blir du less"? Mellan två till fyra samlag i doggy-style innan du tröttnar?

Eller att du klarar två till fyra stötar innan du kommer? Eller sekunder? Minuter?
Citera
2026-09-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Vad menar du överhuvudtaget med "2-4 doggy och sedan blir du less"? Mellan två till fyra samlag i doggy-style innan du tröttnar?

Eller att du klarar två till fyra stötar innan du kommer? Eller sekunder? Minuter?

1-2 minuter
Citera
2026-09-06, 00:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Tyvärr är jag den som har svårt att få erektion men när det kommer blir det kanske 2-4 doggy och tråkigt nog kan jag bli less. Det är alltid spännande på distans att onanera och fantisera men i praktiken blir det inte så i verkligheten. Är väl som med allt annat att man tror man kan prestera bättre på fotbollsplanen än de som spelar på tv.

Men ja, förväntas tjejen att man är en manlig porrstjärna som skall hålla igång länge?
Tips: fråga tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in