Citat:
Ursprungligen postat av
Plukke
Tyvärr är jag den som har svårt att få erektion men när det kommer blir det kanske 2-4 doggy och tråkigt nog kan jag bli less. Det är alltid spännande på distans att onanera och fantisera men i praktiken blir det inte så i verkligheten. Är väl som med allt annat att man tror man kan prestera bättre på fotbollsplanen än de som spelar på tv.
Men ja, förväntas tjejen att man är en manlig porrstjärna som skall hålla igång länge?
Inget ovanligt alls och du behöver inte vara rädd heller även om det är lite nervigt. Jag har träffat tjejer som inte gillar penetrativ sex länge, de som vill ha det länge och de som frågat "är du nära att komma?" ibland. Sex är heller inte enbart penetrativ sex. Det finns så mycket mer. Förspel, oralt, händer, (leksaker?), etc. Det behöver heller inte vara över för att du kommer. Man kan mana till att hon också ska få mer och det brukar uppskattas. Ibland bara håller man i henne, ibland mer. Alla är olika. Dock har jag inte varit med ngn som förväntar sig timlånga sessioner. Det är ganska mkt friktion och efter ett tag kan det bli jobbigt för henne med. Ingen vill ha skavsår

.
Vi har ingen aning om vem du träffar och kan omöjligt säga hur hon är. Det finns inget facit. Sex är också en del av dejtandet och skulle det vara ngt som inte fungerar så får man helt enkelt ta det. Ingen behöver bete sig som en 12-åring. Alla är inte kompatibla på sexfronten. Vissa vill mer, vissa mindre, vissa vanlij, vissa annat. Det finns bra många typer av människor.
Det viktigaste är att man är lyhörd och ger njutning. Man hänger inte upp sig på prestation och man kommunicerar. Kroppsligt som verbalt. Första gången vet man ju ingenting om människan, hur ska du veta vad hon gillar?
Visst kan man maratonrunka i timmar och hålla den hård länge men då är man i sitt eget bekväma och sitter med 100% stimulans visuellt. Män är visuella biologiskt så inget konstigt där. Tror varenda man kan runka och hålla igång längre själv än att göra det med en kvinna så du har inget att tänka negativt om på den fronten.
Så, får du svårt att få upp den är det mental påverkan. Ge det lite tid, gör annat, hångla etc. Är hon normalt funtad i huvudet vet hon hur män fungerar. Man kan ha bättre och sämre dagar också.
Viktigast är, som alltid, kommunikation. Våga prata. Du lär dig mer om henne och er dynamik om du är verbal.