2026-08-23, 10:40
Medlem
Tyvärr är jag den som har svårt att få erektion men när det kommer blir det kanske 2-4 doggy och tråkigt nog kan jag bli less. Det är alltid spännande på distans att onanera och fantisera men i praktiken blir det inte så i verkligheten. Är väl som med allt annat att man tror man kan prestera bättre på fotbollsplanen än de som spelar på tv.

Men ja, förväntas tjejen att man är en manlig porrstjärna som skall hålla igång länge?
Citera
2026-08-23, 10:42
Medlem
Straminskys avatar
Sex är mer än penetration. Så du kan säkert snickra ihop ett marathonsex med lite fantasi, kanske lägga in drickpauser i mellan åt.

Se det lite som en middag, det ör fördrink och det är förrätt och sen är det middag som kanske består av ett antal smårätter att plocka av och sen är det efterrätt och sen kaffe på det och sen kanske man vill ta en drink.
Citera
2026-08-23, 10:52
Medlem
triptykens avatar
Jag är bög och vinsten med det är man hör mer från kvinnliga vänner vad dom gillar än vad man kanske gör som hetero och jag har aldrig hört nån som önskade att hennes ligg, kille eller man var en porrstjärna helt plötsligt?

Samtidigt har Straminsky en jävligt stark poäng att sex är mer än bara penetration och om jag vore du skulle jag lyssna på honom.

Men snacka med tjejen eller tjejerna du ligger med. Vad hon gillar, vad hon tycker är skönt. Säkert ett litet pinsamt samtal men har man det blir det enklare sen att kunna säga vad man vill.

För tjejer gillar sex dom med, men precis som.oss män är det litet blandat vad som.får cylindrarna att tända.

Men igen Straminsky verkar som.en heterokarl med fötterna på marken (sry för att jag inte bara könar, utan definierar dig som.hetero OCH lägger vikten på dig Straminsky )
Lyssna på han
Citera
2026-08-23, 10:56
Medlem
halaltarzans avatar
Jag tror en kvinna förväntar sig ett bra förspel, och sen ett rationellt knull där hon gärna kommer. Att snubben bara ligger och filar i någon timme och tycker att han är supermacho går nog tvärbort.
Citera
2026-08-23, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Tyvärr är jag den som har svårt att få erektion men när det kommer blir det kanske 2-4 doggy och tråkigt nog kan jag bli less. Det är alltid spännande på distans att onanera och fantisera men i praktiken blir det inte så i verkligheten. Är väl som med allt annat att man tror man kan prestera bättre på fotbollsplanen än de som spelar på tv.

Men ja, förväntas tjejen att man är en manlig porrstjärna som skall hålla igång länge?

Inget ovanligt alls och du behöver inte vara rädd heller även om det är lite nervigt. Jag har träffat tjejer som inte gillar penetrativ sex länge, de som vill ha det länge och de som frågat "är du nära att komma?" ibland. Sex är heller inte enbart penetrativ sex. Det finns så mycket mer. Förspel, oralt, händer, (leksaker?), etc. Det behöver heller inte vara över för att du kommer. Man kan mana till att hon också ska få mer och det brukar uppskattas. Ibland bara håller man i henne, ibland mer. Alla är olika. Dock har jag inte varit med ngn som förväntar sig timlånga sessioner. Det är ganska mkt friktion och efter ett tag kan det bli jobbigt för henne med. Ingen vill ha skavsår .

Vi har ingen aning om vem du träffar och kan omöjligt säga hur hon är. Det finns inget facit. Sex är också en del av dejtandet och skulle det vara ngt som inte fungerar så får man helt enkelt ta det. Ingen behöver bete sig som en 12-åring. Alla är inte kompatibla på sexfronten. Vissa vill mer, vissa mindre, vissa vanlij, vissa annat. Det finns bra många typer av människor.

Det viktigaste är att man är lyhörd och ger njutning. Man hänger inte upp sig på prestation och man kommunicerar. Kroppsligt som verbalt. Första gången vet man ju ingenting om människan, hur ska du veta vad hon gillar?

Visst kan man maratonrunka i timmar och hålla den hård länge men då är man i sitt eget bekväma och sitter med 100% stimulans visuellt. Män är visuella biologiskt så inget konstigt där. Tror varenda man kan runka och hålla igång längre själv än att göra det med en kvinna så du har inget att tänka negativt om på den fronten.

Så, får du svårt att få upp den är det mental påverkan. Ge det lite tid, gör annat, hångla etc. Är hon normalt funtad i huvudet vet hon hur män fungerar. Man kan ha bättre och sämre dagar också.

Viktigast är, som alltid, kommunikation. Våga prata. Du lär dig mer om henne och er dynamik om du är verbal.
Citera
2026-08-23, 11:08
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:

Om man har en relation med någon så är det väl olika. Ibland vill man ha sex länge och då kan det ju va en bra idé att killen inte kommer direkt. Men ibland är det nice med en snabbis också.
Citera
2026-08-23, 11:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Nu ska man kanske inte uppmuntra till användandet av preparat. Men om tjejen förväntar sig en snubbe som hon sett i porren. Så kommer alla dessa män från de är 20 knapra blå piller. För att just få stamina.
Citera
2026-08-23, 13:29
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Nej det gör de inte men använd tunga och fingrar så kvinnan fått orgasm innan du stoppar in din minikuk och det tar 30 sekunder innan det går för dig så är hon nöjd! Allt är inte som i porrfilmer!
Citera
2026-08-23, 14:04
Medlem
Citat:

ta ett testosterontest. kostar väl 200 kr eller något
Citera
2026-08-23, 15:15
Medlem
Har knullat över 50 tjejer och kommit inom 5 minuter med dom flesta och ingen har klagat.
Ett hårt och redigt knull går hem hos dom flesta kvinnor
Citera
2026-08-23, 16:22
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:

Få henne att komma (vilket du inte gör med penetrerande sex). Så oroa dig inte. Lär dig använda fingrar och tunga så är det ingen fara om du inte kan hålla ut länge.
Citera
2026-08-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Har knullat över 50 tjejer och kommit inom 5 minuter med dom flesta och ingen har klagat.
Ett hårt och redigt knull går hem hos dom flesta kvinnor

Du klagade i annan tråd att du var oskuld senast i april och bara kan tänka dig ligga med oskulder. Snacka om att ta igen förlorad tid. Över 50 oskulder på mindre 4 månader, Grattis!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in