Om jag ska vara helt ärlig, så fick de tidigare relationerna mig att må så dåligt bara några månader sen, så att jag kände att jag inte klarade av att leva så mer (alltså 5+ år snackar vi om). Sen jag bytte miljö jobbmässigt, och sökte professionellt stöd för att ta mig ur den låga nivån där mitt nervsystem var helt förstört, även om jag rent logiskt kunde se allt och kämpade att ta mig upp. Idag mår jag mycket bättre som tur är.
Men hela anledningen till att jag gick in här nu och skrev detta var en oerhört dum händelse förra helgen
Citat:
Ursprungligen postat av
One2Many
... Jag läste din första tråd, jag är bekant med vad som hände via din initiala beskrivning. ... [klippte inlägget]
som fick mig att må väldigt dåligt för jag blev påmind och triggad. I kombination med en hemsk förkylning nu som har hängt i hela veckan, blev det liksom pricken över i:et & bägaren som rann över. Så jag skrev här för att förstå mina teorier och få nya perspektiv, med insikten om att jag (åtminstone just nu under pågående läkning då jag är extra känslig) behöver kunna se signaler ännu tidigare, och även eftersom jag gillar logik och att förstå mer på djupet.