Citat:
Du får misstänka vad du vill om mig. Jag vet att oavsett dina åsikter om whatever så är du en idiot som inte klarar av kritiskt tänkande. Du är typen av människa som ser en krock och på sekunden bestämmer dig för vems fel det var - utan att ha information om förarnas alkoholhalt i blodet, bilarnas funktioner eller malfunktioner, om förarna känner varann etc etc. Du ”vet” minsann - och ytterligare information kan aldrig rubba dig på din bergfasta övertygelse för du klarar inte av att ha haft fel.
Jag har inte påstått att du är rysk men med tanke på din enfaldiga argumentation (som för övrigt är väldigt lik Kremlpropagandan) så kan man misstänka att du är en liten Putin-bitch som inte kommit ut ur garderoben ännu
Återigen, visa konkreta exempel och källhänvisning på att den heeelt oskyldiga stackars ryssen har kritiserat Putin.
Återigen, visa konkreta exempel och källhänvisning på att den heeelt oskyldiga stackars ryssen har kritiserat Putin.
Nog om dig, du är patetisk. Ang din fråga - det har framkommit i tråden att SD-motståndare som tittat ordentligt på EXPOs uppgifter finner att hennes politiska uttalanden om att väst är orättvisa mot Ryssland är från 2015. Gamla. SD har uttalat sig om hon har lagt upp flera Putin-kritiska inlägg på sociala medier efter Ukraina. Du kan säkert hitta både inlägg i tråden och SD-uttalandet om du verkligen är intresserad av mer info. Om du kan hitta hennes inlägg vet jag inte, har ingen aning om hon har öppna medier eller ej.
Om du inte är intresserad av ytterligare information eftersom du har bestämt för vad du tycker och du ”vet” - vilket är i linje med hur du verkats operera - så säger vi adjö här. Du får fortsätta springa runt med huvet i röven och ”veta”.
Artikeln ligger helt öppen för alla: