Citat:
Ursprungligen postat av
Smeso
Var finns det mönstret?
Det krävs fler än en gång för att vara ett mönster. Visste du verkligen inte det?
Jag har beskrivit det någorlunda. Inte bara det inlägget, utan innan det så vägrade du ge länkar till dina källor vilket blockerar verifiering. Även när du blev tillsagd så fortsatte du med det. Du hänvisade till "studier har visat", "forskare säger" och liknande saker som inte stämde. Allt detta var innan inlägget med med mer allvarliga typen av direkt källförfalskning.
Sen så kommer också frågan, vart fick du "Dr. Bimael" ifrån? För även om det är ett misstag så måste det namnet kommit någonstans ifrån. Jag vill verkligen inte tro att du själv personligen hittade på ett namn för att styrka dina påståenden, men vilka andra alternativ finns? Jag vet inte om en AI skulle hallucinerat ett namn på en forskare. Det är kanske möjligt tekniskt sett men det låter långsökt. Kan du förklara vad som egentligen hände?
Jag vill vara ärlig, jag gick och grubblade på det här i dagar. Jag repeterade namnet "Dr. Bimael" om och om igen konstant för mig själv, jag kunde verkligen inte få det ut ur mitt huvud. Hela saken är bara så bisarr.