2026-09-03, 11:34
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nämen där slog du huvet på spiken... Den ena har tvångstankar relaterat till kuken och den andre har de om rättshaveri. Mmm.... sjuka individer båda två! #824 #588
Glöm inte vad #785 har försökt att göra också lol
Citera
2026-09-03, 11:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Glöm inte vad #785 har försökt att göra också lol
Hahaha, ja #785 är en mångfacetterad herre. Nyligen skulle en grupp indier som han fått kontakt med på Darknet stänga ner Dumpen, påstod han. Det skulle ske inom 48 timmar från det att han tillkännagav nedstängningen. Det verkar inte som att indierna levererar enligt avtal. 😅
Citera
2026-09-03, 11:47
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja #785 är en mångfacetterad herre. Nyligen skulle en grupp indier som han fått kontakt med på Darknet stänga ner Dumpen, påstod han. Det skulle ske inom 48 timmar från det att han tillkännagav nedstängningen. Det verkar inte som att indierna levererar enligt avtal. 😅
Jag skulle tro att han försöker skrämma folk till tystnad, för jag är rätt säker på att han inte har pengar till att betala indier en viss summa pengar för att stänga ner både Dumpen och Gräv lol #785
Citera
2026-09-03, 12:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag skulle tro att han försöker skrämma folk till tystnad, för jag är rätt säker på att han inte har pengar till att betala indier en viss summa pengar för att stänga ner både Dumpen och Gräv lol #785
Faktum är nog att #785 saknar pengar till det allra mesta. Med sjukpenning eller A-kassa betalar man inga hackare. Inte ens försäljningen av pedofilskjulet i Huddinge lär räcka till det.
Citera
2026-09-03, 12:13
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Faktum är nog att #785 saknar pengar till det allra mesta. Med sjukpenning eller A-kassa betalar man inga hackare. Inte ens försäljningen av pedofilskjulet i Huddinge lär räcka till det.
Precis, men en sak jag funderar på är just detta med att de verkar ha blivit helt drivna till vansinne efter att de har blivit publicerade på Dumpen, eller visar de sina rätta sidor? #588 och #785
Citera
2026-09-03, 12:15
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
hahahaa hoppas han betalade indierna rejäla summor #785
Citera
2026-09-03, 12:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Precis, men en sak jag funderar på är just detta med att de verkar ha blivit helt drivna till vansinne efter att de har blivit publicerade på Dumpen, eller visar de sina rätta sidor? #588 och #785
Jag skulle tro att det är på precis samma sätt som med deras pedofila läggning - vansinnet finns där slumrande och väcks till liv när alla triggerpunkter aktiveras, i deras fall efter publicering på Dumpen. #588, #785
Citera
2026-09-03, 12:47
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:

Han lyckades eventuellt lite. Mitt Telegram konto var begränsat i två dagar, kunde inte skicka meddelande till nya kontakter som då inte var gemensamma under denna tid. Härleder det till korrespondens jag och Loopen (gädda #785) hade. Jag ser inte det som ett stort nederlag.
Citera
2026-09-03, 13:31
Medlem
Varför "blurrade" Dumpen när Jari (#824) trillade omkull?

Fyra steg hann han ta innan det sa "TIMBER!"
Senast redigerad av scrollock 2026-09-03 kl. 13:33.
Citera
2026-09-03, 13:35
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Jag skulle tro att det är på precis samma sätt som med deras pedofila läggning - vansinnet finns där slumrande och väcks till liv när alla triggerpunkter aktiveras, i deras fall efter publicering på Dumpen. #588, #785
Ja, det måste vara så för en "normal" människa skulle bara låta det glida och sen försöka leva ett "vanligt" liv och låta det falla i glömska. Det har ju typ funkat på vissa av dessa peddos medan andra som t.ex #494, #588 #746 och #785 (och säkert någon som jag inte kommer på just nu för tillfället) har gjort sig mer relevanta genom antingen konfrontationen eller hur de har betett sig efteråt lol
Citera
2026-09-03, 13:38
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Han lyckades eventuellt lite. Mitt Telegram konto var begränsat i två dagar, kunde inte skicka meddelande till nya kontakter som då inte var gemensamma under denna tid. Härleder det till korrespondens jag och Loopen (gädda #785) hade. Jag ser inte det som ett stort nederlag.
Intressant ändå
Citera
2026-09-03, 13:38
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Varför "blurrade" Dumpen när Jari (#824) trillade omkull?

Fyra steg hann han ta innan det sa "TIMBER!"
Ja, jag undrar det också lol #824
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in