2026-09-13, 11:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
#834 Är definitivt en av dem vi väntat på. Här har vi ekonomiska muskler att trycka till det kriminella medborgargardet med. Mycket bra! Verkar vara en skön snubbe förövrigt, egen ö LoL
Du menar exponera sej ytterligare och göra bort sej offentligt och skaffa evig hågkomst i största allmänhet? Då kan han sälla sej till gänget med #342 och den puckade jäveln med framgångsrika startups, Hallongrottan, som får sin plats i solen den 24 september.
Citera
2026-09-13, 11:42
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFit70
#827 bor inte i Hofterup utan i Löddeköpinge. Är sambo o har inga barn. YouTube videon stämmer. Det är han till vänster och han är en av grundarna. Han är uppväxt i Eslöv och startade ett framgångsrikt företag inom ljud/ljusanläggning. Flyttade företaget till Mmö i Slagthuset kvarteren och sålde sen det eller blev det uppköpt. Träffat honom många gånger i olika sammanhang eftersom han var en relativt känd person i Eslöv. En mycket trevlig man …. trodde jag. Är chockad av att det kan vara den man minst anar dom dyker upp på Dumpen
#827 har ett vanligt namn (både för och efter) så var väldigt försiktiga med vem ni pekar ut då ett felutpekande kan få katastrofala konsekvenser för den drabbade.

Påstår inte att just du har fel då jag inte vet själv var svinet bor, men då folk pekar på olika adresser i olika samhällen är det uppenbart att någon av er har det.
Citera
2026-09-13, 11:53
Medlem
Man kan se att karljäveln varit aktiv på tjatten för 40 minuter sen. Troligen en senildement jävel. Kanske nytt rekord i godtrogenhet och i att rasera sitt eget liv. Några timmar totalt, vad det verkar, från första kontakt med barnet, tills han står där med P&S:s filmande mobiler i fejset. Man kan ibland avundas boomer-generationen för deras självförtroende gällande den egna sexuella attraktionskraften. Får han nytt napp idag tro?
Citera
2026-09-13, 11:55
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du menar exponera sej ytterligare och göra bort sej offentligt och skaffa evig hågkomst i största allmänhet? Då kan han sälla sej till gänget med #342 och den puckade jäveln med framgångsrika startups, Hallongrottan, som får sin plats i solen den 24 september.
Jasså, är det 24 Sept det är hallongrottans tur? 342 och Hovrätten är väl väldigt snart med?
Citera
2026-09-13, 11:56
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
#834 Är definitivt en av dem vi väntat på. Här har vi ekonomiska muskler att trycka till det kriminella medborgargardet med. Mycket bra! Verkar vara en skön snubbe förövrigt, egen ö LoL
Ja, gäddor har väl sällan musklerna för det. Men en extremt bitter gädda med kapital och kontakter kan nog bli rätt jobbig.
Citera
2026-09-13, 12:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Jasså, är det 24 Sept det är hallongrottans tur? 342 och Hovrätten är väl väldigt snart med?
Det kan vara möjligt att jag har blandat ihop datumen och att du har rätt för en gångs skull. Vi får se vilket det är. Oavsett vilket så kvarstår det faktum att #342 har gjort sej till åtlöje för tid och evighet och Hallongrottan är på väg att göra exakt samma sak.
Citera
2026-09-13, 12:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, gäddor har väl sällan musklerna för det. Men en extremt bitter gädda med kapital och kontakter kan nog bli rätt jobbig.
Det fanns en gädda (som jag i vanlig ordning glömt numret på) som var någon höjdare inom ett fastighetsbolag. Han var säkert alldeles enormt bitter. Han blåste upp sej och hotade också med advokat (Bodströms firma?), men det blev ingenting av det där.
Citera
2026-09-13, 12:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
De är Svenssons i allmänhet som blivit utsatta av kriminella missbrukare och därmed ofrivilligt blivit "martyrer" Men de kommer hyllas en dag för att de sa ifrån och bidrog till att sänka ett av Svea rikes värsta banditnäste- Det kriminella medborgargardet dumpen! Och med #834 kommer ytterligare förutsättningar som jag inte tror missbrukarna hade räknat med.
Jag ser verkligen inte något martyrskap hos dom här misslyckade kräken, men i gäddkramarkretsar är dom kanske det. Det är svårt för mej att veta helt säkert hur dom resonerar, eftersom jag inte umgås med sådana lowlifes. Däremot är alla tre patetiska gäddor som har avslöjats av Dumpen som dom vidriga pedofiler dom faktiskt är. ##342, Hallongrottan, ##834
Senast redigerad av MisterClueless 2026-09-13 kl. 12:37.
Citera
2026-09-13, 12:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Man kan se att karljäveln varit aktiv på tjatten för 40 minuter sen. Troligen en senildement jävel. Kanske nytt rekord i godtrogenhet och i att rasera sitt eget liv. Några timmar totalt, vad det verkar, från första kontakt med barnet, tills han står där med P&S:s filmande mobiler i fejset. Man kan ibland avundas boomer-generationen för deras självförtroende gällande den egna sexuella attraktionskraften. Får han nytt napp idag tro?
#834 hävdade ju att det inte skulle bli något mer jaga barn online. Kunde han inte hålla sej? Kan han bli nästa dubbelgädda?
Citera
2026-09-13, 12:16
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det fanns en gädda (som jag i vanlig ordning glömt numret på) som var någon höjdare inom ett fastighetsbolag. Han var säkert alldeles enormt bitter. Han blåste upp sej och hotade också med advokat (Bodströms firma?), men det blev ingenting av det där.

Kan det då vara Bodströms klient Eskilstuna #744? Det var en tjatig gädda. Inte hört ett ord mer kring detta. Han slutade nog betala arvoden efter brevet.
Citera
2026-09-13, 12:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Kan det då vara Bodströms klient Eskilstuna #744? Det var en tjatig gädda. Inte hört ett ord mer kring detta. Han slutade nog betala arvoden efter brevet.
Jajamän, det är han. Tack! Han gick ut hårt med hot om advokat, men sedan gick luften ur fullständigt. I sammanhanget klokt, för han kanske insåg att han skulle bli totalrökt om han gick vidare. Nu blev han bara lite bränd i kanten. Jag kommer faktiskt inte ihåg om han blev av med jobbet, men det går ju att söka bakåt i tråden för den informationen. #744
Citera
2026-09-13, 12:57
Medlem
anortos avatar
Citat:

På tal om extremt bitter gädda, sån tur då att raketpuckot 588 inte har något kapital då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in