2026-09-03, 08:47
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tycker mig helt klart höra finsk brytning. Alternativt norra Norrland. #824

Jag skulle gissa att han kommer från Schlätta
Töreboda Maruestad eller liknande

"Ja schlog..."

Citera
2026-09-03, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Jag skulle gissa att han kommer från Schlätta
Töreboda Maruestad eller liknande

"Ja schlog..."

Nej, Finland. Han har finskt förnamn.

824
Citera
2026-09-03, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikoTobo
Kan du skicka länk på PM till nya gräv-gruppen?

MVH
Jag är inte med i den.
Citera
2026-09-03, 09:18
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Nej, Finland. Han har finskt förnamn.

824

Jari- finskt ja
I logg har fiskare sparat honom som Jerry
Kan iofs vara felhörning

Då ändrar jag mig och säger
En Finne som bor i Töreboda
😁

Citera
2026-09-03, 10:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Utöver att vara Dumpens förmodligen mest påfrestande gädda som vill begå sexuella övergrepp mot barn, så begår han faktiskt ett alldeles tvättäkta brott i chatten - han påstår att han är polis. Visserligen på ett ganska orimligt sätt, men det spelar inte så stor roll. Det är nämligen ett brott att påstå att man är polis. Ännu dummare är det att påstå sådant när man egentligen är en arbetslös pedofil. #824
Citera
2026-09-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Jari- finskt ja
I logg har fiskare sparat honom som Jerry
Kan iofs vara felhörning

Då ändrar jag mig och säger
En Finne som bor i Töreboda
😁

Bor inte där, utan i Örebro.

824
Citera
2026-09-03, 10:31
Medlem
Mr.Parakits avatar

Upplever Jari som en klassisk ful gubbe. En sådan som ungarna i kvarteret vet att passa sig för. De verkar som konversationen mellan gäddan och fiskare sker med vanliga SMS och inte i en mer krypterad app eller liknande. Låg begåvad och inte så tekniskt kunnig. Undra vart de fiskat upp honom? Såg lattjo ut när han ramlade. Gjorde nog ont.

Han var nog först in på bolaget idag. Blev säkert två kassar Arboga 10.2!
Citera
2026-09-03, 11:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit

Upplever Jari som en klassisk ful gubbe. En sådan som ungarna i kvarteret vet att passa sig för. De verkar som konversationen mellan gäddan och fiskare sker med vanliga SMS och inte i en mer krypterad app eller liknande. Låg begåvad och inte så tekniskt kunnig. Undra vart de fiskat upp honom? Såg lattjo ut när han ramlade. Gjorde nog ont.

Han var nog först in på bolaget idag. Blev säkert två kassar Arboga 10.2!
Det verkar ändå som att konversationen har börjat på någon chattapp eftersom han kallar sej "pervoman" där, men det flyttar snabbt över till vanliga SMS. Jag håller med dej om att han verkar lågbegåvad. Han verkar också nästan lida av något tvångssyndrom eftersom han skriver "runka" otaliga gånger på ett nästan infantilt sätt. Utöver hans nästintill maniska SMSande begår han också ett riktigt lagbrott när han påstår att han är polis. #824
Citera
2026-09-03, 11:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det verkar ändå som att konversationen har börjat på någon chattapp eftersom han kallar sej "pervoman" där, men det flyttar snabbt över till vanliga SMS. Jag håller med dej om att han verkar lågbegåvad. Han verkar också nästan lida av något tvångssyndrom eftersom han skriver "runka" otaliga gånger på ett nästan infantilt sätt. Utöver hans nästintill maniska SMSande begår han också ett riktigt lagbrott när han påstår att han är polis. #824

Håller med om allt ovanstående. Just detta tjat - att man inte ser själv att man spammar och tjatar? Tänker att leva med en sådan person är näst intill omöjligt då han lär bete sig exakt likadant IRL. Han SKA ha svar och du SKA svara nu! Varför är han så desperat om att bli runkad med handskar? Kan han inte bara göra det själv? Så många frågor om #824!
Citera
2026-09-03, 11:18
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Håller med om allt ovanstående. Just detta tjat - att man inte ser själv att man spammar och tjatar? Tänker att leva med en sådan person är näst intill omöjligt då han lär bete sig exakt likadant IRL. Han SKA ha svar och du SKA svara nu! Varför är han så desperat om att bli runkad med handskar? Kan han inte bara göra det själv? Så många frågor om #824!
Men han blev ganska tyst sen när han blev konfronterad lol #824
Citera
2026-09-03, 11:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
#824s maniska skrivande har han faktiskt gemensamt med det pedofila raketpuckot. #824 spammar en pedofilmamma med SMS och raketpeddot spammar myndigheterna med mejl. Båda två saknar dessutom allt vad självinsikt heter.
Citera
2026-09-03, 11:27
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#824s maniska skrivande har han faktiskt gemensamt med det pedofila raketpuckot. #824 spammar en pedofilmamma med SMS och raketpeddot spammar myndigheterna med mejl. Båda två saknar dessutom allt vad självinsikt heter.
Nämen där slog du huvet på spiken... Den ena har tvångstankar relaterat till kuken och den andre har de om rättshaveri. Mmm.... sjuka individer båda två! #824 #588
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in