2026-09-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Nu är det inte korrekt diagnos som är det viktiga, det viktiga är att de ger fan i barn.

Självklart, men diagnosen ger domstolen vägledning för eventuell tvingande behandling.
Citera
2026-09-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är därför dom inte går att ha i ett vanligt fängelse.
Dom behöver "skyddas" på speciella ställen.

Just ja det där schyssta som Sverige gör för våldtäktsmän/pedofiler? Du är helt borta på riktigt?

Din man lämnade dig och du har knarkat Dumpen sen dess? Skit happens, jag har också blivit lämnad men dock inte av en man av Dumpens kaliber.

Jag önskade en ny tjockis och vad levererade Dumpens fina Sara jo#824. Jag är nykär men inte ens du kan tro att den där tjockisen går hem hos mammor som vill att dessa sätter på deras barn? Det är inte trovärdigt nånstans bara så du vet. Ingen mor skulle bjuda ut sina barn till den tjockisen, förstår du?!

Kolla in loggen där skriver Dumpen att han #824 ser snygg ut.

100% framkallat av Dumpen.
Citera
2026-09-03, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Just ja det där schyssta som Sverige gör för våldtäktsmän/pedofiler? Du är helt borta på riktigt?

Din man lämnade dig och du har knarkat Dumpen sen dess? Skit happens, jag har också blivit lämnad men dock inte av en man av Dumpens kaliber.

Jag önskade en ny tjockis och vad levererade Dumpens fina Sara jo#824. Jag är nykär men inte ens du kan tro att den där tjockisen går hem hos mammor som vill att dessa sätter på deras barn? Det är inte trovärdigt nånstans bara så du vet. Ingen mor skulle bjuda ut sina barn till den tjockisen, förstår du?!

Kolla in loggen där skriver Dumpen att han #824 ser snygg ut.

100% framkallat av Dumpen.
Jag inbillar mig , om det nu överhuvudtaget finns sådana mormödrar, att utseendet inte spelar någon roll när det eventuellt handlar om pengar.
Dock måste man ge dumpen en eloge att inte denna flodhäst var ett dragplåster bland fjortisarna och som vanligt konkurrerar ut högstadiekillarna , vilket annars är legio på dumpen.
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-03 kl. 12:55.
Citera
2026-09-03, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Alla är vi olika i vår herres hage.. Vissa trivs bäst i en faktaresistent och humorfri värld.

Vad menar du är fakta? Bevisligen nappar ju gäddorna även om det inte enligt dig är ett sannolikt scenario. Frågan är varför du vill vara djävulens advokat?
Citera
2026-09-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag inbillar mig , om det nu överhuvudtaget finns sådana mormödrar, att utseendet inte spelar någon roll när det eventuellt handlar om pengar.
Dock måste man ge dumpen en eloge att inte denna flodhäst var ett dragplåster bland fjortisarna och som vanligt konkurrerar ut högstadiekillarna , vilket annars är legio på dumpen.

Kom att tänka på att det är en imponerande kraft i form av naturen, staten, Dumpen men ändå lyckas dessa flodhästar vara så poppis bland högstadietjejer samt mödrar. Hur fan är det möjligt?

Jag kan bara killgissa men utbudet Dumpen erbjuder online kan ha med saken att göra men kan inte svära på att en gubbe som suttit och runkat i en husvagn i 10 år plötsligt får en överkåt fjortis på halsen kan gå ingång, helt oväntat.
Citera
2026-09-03, 15:02
Medlem
Citat:
Kom att tänka på att det är en imponerande kraft i form av naturen, staten, Dumpen men ändå lyckas dessa flodhästar vara så poppis bland högstadietjejer samt mödrar. Hur fan är det möjligt?

Jag kan bara killgissa men utbudet Dumpen erbjuder online kan ha med saken att göra men kan inte svära på att en gubbe som suttit och runkat i en husvagn i 10 år plötsligt får en överkåt fjortis på halsen kan gå ingång, helt oväntat.

Du har verkligen bara ett enda argument som du ältar genom kåserier.

Kom med något nytt!
Och det är helt ovidkommande, därför gäddorna nappar ju eller hur?
Citera
2026-09-03, 15:09
Medlem
Citat:

Vill man se verkligheten kan det vara bra att läsa UNICEF.s senaste rapport om övergrepp på barn online . Dessutom finns ju rapporter från Allmänna barnahus, Ecpat, Childhood foundation , Brå och en del universitetsstudier.
Dumpen visar absolut att det finns många män som söker barn på nätet vilket är bara att belysa, men deras scenario är är helt verklighetsfrämmande då ingen 14-åring kommer svara dessa flodhästar.
Scenarierna är till för att generera pengar helt enkelt.
Citera
2026-09-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Du har verkligen bara ett enda argument som du ältar genom kåserier.

Kom med något nytt!
Och det är helt ovidkommande, därför gäddorna nappar ju eller hur?

Det är en mycket relevant fråga hur Saras tjockisar online kan rumla runt så här mycket i barnkammare?

Jag säger inte att Sara har fel men Dumpen påstår detta så bevisbördan ligger hos Dumpen. Några domar som stödjer tesen kanske för som det är just nu så tror jag inte ett dugg på att noshörningarna är så här poppis hos högstadieelever i verkligheten men jag kan ändra mig så klart.
Citera
2026-09-03, 19:27
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Det är en mycket relevant fråga hur Saras tjockisar online kan rumla runt så här mycket i barnkammare?

Jag säger inte att Sara har fel men Dumpen påstår detta så bevisbördan ligger hos Dumpen. Några domar som stödjer tesen kanske för som det är just nu så tror jag inte ett dugg på att noshörningarna är så här poppis hos högstadieelever i verkligheten men jag kan ändra mig så klart.
Den som anklagar har automatiskt bevisbördan. Vad exempelvis ten anser vara bevis bortom rimligt tvivel vet vi redan. Dock så kvarstår rimligt tvivel 😅

Hursomhelst, en publicering varje dag nu, och det går inte missa reklam från viss aktör.

Slump? Inte de minsta..

Swish å en skvätt vin på det.
Citera
2026-09-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Den som anklagar har automatiskt bevisbördan. Vad exempelvis ten anser vara bevis bortom rimligt tvivel vet vi redan. Dock så kvarstår rimligt tvivel 😅

Hursomhelst, en publicering varje dag nu, och det går inte missa reklam från viss aktör.

Slump? Inte de minsta..

Swish å en skvätt vin på det.

Politiker stiftar lagar , men lägger sig inte i domar för domstolar ska vara fria från politiker och ministerstyre i en demokrati.
Fyra år vid rodret men inga förslag om lagändring angående förtal.
Nu handlar det enbart om röstfiske.
Citera
2026-09-03, 20:07
Medlem
rallykalle69s avatar
Läste lite i dumpens grupp på fejan, ang han som dömdes för grovt förtal.

Det är inget fel på lagen alls. Aldrig varit ett problem tidigare heller. Måste skratta åt hur totalt okunniga precis (nästan) alla är. Är en å annan kommentar förankrad i verkligheten, men de blir arga smileys av kollektivet.

Vore fint om det benådas osv. Undra om politikerna inser hur fel de kan bli..

Ren humor allting. Framförallt hur extremt hjärntvättade dom flesta är. Blir en rolig dag när verkligheten till slut knackar på Saras dörr. Den dagen kommer, tar bara tid.

Å dom mindre kunniga i kommentarsfälten är det egentligen bara synd om. Dom har nog kardborreband på skorna.
Citera
2026-09-03, 20:12
Medlem
Galejans avatar
Det är intressant det där med SD och Dumpens samarbete. Det är vanligtvis samma typ av människor som både är fiskare, donatörer och gäddor. Det är som ett etniskt svenskt inbördeskrig i socialgrupp tre. Det är Arboga 10,2-gamlingar på båda sidor och nästan alla röstar de på SD oavsett sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in