Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Att du kallar Jonna Lundell för okänd för allmänheten i en diskussion om YouTube-Sverige visar ju bara hur totalt borttappad du är i det här ämnet.
Om SVT nu bara granskar de som är kända för allmänheten, hur logiskt är det då att dokumentären fokuserar stenhårt på Linnea och hennes familj, som var helt okända för den breda allmänheten innan detta? Eller Chrippa och Jacke? Jonna är betydligt mer känd än dem, men hon mörkades eftersom hennes sida av historien krockade med SVT:s färdiga narrativ.
När det gäller tidsstämplar och sms. Anjo har lagt upp videon i kapitel. Det finns en stor rubrik i videospelaren som heter SVT:S FULKLIPP OCH LÖGNER samt CHATTEN.
Det tar två sekunder att klicka dit. Att du kräver att jag ska sitta och ge dig exakta sekunder för att du vägrar klicka på ett färdigt kapitel och se sms-loggarna på skärmen.
Du vill inte se motbevisen eftersom de krossar ditt narrativ.
Jag har lagt fram mina poänger, länkat materialet och pekat ut exakt varför SVT:s metoder inte håller pressetisk standard.
Att du blir arg och anklagar mig för att ljuga när du själv vägrar klicka på kapitlen i videon får stå för dig.
Jag är klar med det här tjafset nu, inläggen talar för sig själva för alla som faktiskt kan läsa.
Än en gång. Det är inget råmaterial, där är inga kapitel, varje fall på den videon du länkade. Det ända som framgår i den är anjo, som krigar för sitt liv, och hittar direkt meningslösa "fel".
Sen handlar detta om hur lundell använder sin makt att sprida massa lögner om sin bror och hans fru. Jonna har verkligen inget med detta att göra.
Du har helt enkelt enbart ljugit och jag och ett par till har kommit på dig. För du kan inte svara på några frågor.
Och till sist.... Det fetmarkerade... Kan du förklara det? För ingen i tråden verkar ha sett dina inlägg kring det. PRECIS som råmaterialet som var nedtaget. Du har inte hänvisat till någon fakta utan bara och endast svammel.
Till sist...Det fetmarkerade. Var har du pekat ut det? Citera ditt inlägg.