2026-09-08, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Helt fel.
Kolla upp kronologin.

Om du vill hävda något, så är det din sak att leda i bevis. Jag kan visa att det jag sa stämmer, om det nu skulle vara så att det inte betraktas som en redan spridd sanning här på flashback där det faktiskt hände.
Citera
2026-09-08, 00:41
Avstängd
Cissi Wallin vill nog vara med och leka?

"En video man måste se - för att förstå prick hur maktgalen och störd Jocke Lundell är"

https://imgur.com/a/IOeipu5
Citera
2026-09-08, 00:41
Medlem
Citat:
Du har en konstig uppfattning om kontexten. För det du påstår stämmer inte.

Och vad är det som inte skulle stämma då?
Citera
2026-09-08, 00:42
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Bidrag räknas inte in i inkomsten. Hon har garanterat sjukersättning.
Hon har inte någon sjukersättning. Och förresten så är sjukersättning en inkomst.

Inte uppbär hon socialbidrag heller och hon hotar inte handläggare som du vet vem.

Jocke borde ha gått på Cissi Wallin om han var ute efter pengar men henne vågar han sig inte på.
Citera
2026-09-08, 00:48
Medlem
Citat:
Hon har inte någon sjukersättning. Och förresten så är sjukersättning en inkomst.

Inte uppbär hon socialbidrag heller och hon hotar inte handläggare som du vet vem.

Jocke borde ha gått på Cissi Wallin om han var ute efter pengar men henne vågar han sig inte på.

Hoppas att han går på henne, hon är ju sedan tidigare dömd för förtal.
In i buren för Cissi Wallin.
Citera
2026-09-08, 00:50
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Det hoppas jag med.

Skulle bli så underhållande.
Citera
2026-09-08, 01:06
Medlem
Har Jocke även stämt Medviktarna för förtal? Eller vad handlar det om? Förstått att en stämningsansökan mot Marika Sjelin kan vara på väg in också. Nu är jag inget större fan av Jocke, avskyr mest hans två bröder Christopher och Jacke plus det där vidriga bihanget Linnea, men hoppas Jocke stämmer hela högen och vinner. Medvikt, Christopher, Linnea, Jacke, Axel Öhman, Tojje, Anneli, Marika, Cluee osv är low life, värdelösa och fattiga hela högen.
Citera
2026-09-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Det hoppas jag också, för underhållningen och ifall dom ska ha råd med julklappar till Lunabelle, Lionel och Linnea2 i år behöver Jocke akut söka clout.

Jocke behöver kulor och Cissi har kulor.

*ja ba skoja*
Jocke skulle aldrig våga det. Förmodligen kommer han bussa någon hålögd hyvena i ekonomisk kris på henne.
Citera
2026-09-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Anneli är för autistisk för att se till sitt eget bästa och det uttnyttjas av Medviktarna! Kan tyckas småaktigt av Jocke att stämma en funkis! Fast rätt måste vara rätt och Jocke vill kunna sätta ner foten! Synd bara om autistiska Anneli fastnar i kläm när förtalsdrevet når sitt slut!

Spot on!

Anneli är nog inte över 15 mentalt, Tycker Emelie manipulerar henne grovt. Anneli verkar längta efter en vän och går på Emelies hat mot Jocke delux. Två sjuka människor.
Citera
2026-09-08, 01:24
Medlem
Citat:
Helt fel.
Kolla upp kronologin.
Hen ljuger. Det är intressant ur ett psykologiskt perspektiv vilken drivkraft mörka och kladdiga troll har att ljuga för att Sektens Ledare hypnotiserat hen att hen kommer få rikedomar och berömmelse bara hen offrar sin ryggrad.

Jag har tidslinjen klar för mig, du också, alla har det. Jocke hotade ett brottsoffer.
Citera
2026-09-08, 01:31
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Herregud säg inte att Anneli är dotter till hon kärringen i väst i Medvikts dokumentär om Rask? Kopplade nu att Anneli är från Trosa också. Herregud. Det förklarar hatet mot Jocke. Herregud vilken familj...

Herregud! Herregud! Herregud!

Vad pysslar du med? Man tro att du blivit kristen som Jockiboi.

Men säg mig, iom med att du inser att Anneli är dotter till Marika, hur förklarar det hatet mot Jockiboi?
Citera
2026-09-08, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Herregud! Herregud! Herregud!

Vad pysslar du med? Man tro att du blivit kristen som Jockiboi.

Men säg mig, iom med att du inser att Anneli är dotter till Marika, hur förklarar det hatet mot Jockiboi?

Halleluja!

För Marika hatar Jocke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in