2026-09-02, 08:54
Medlem
upplysas avatar
Dom
Falu tingsrätt
B 2887-26
Falu tingsrätt B 2887-26 Dom 20260827
Citera
2026-09-02, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
När jag var 14 fick jag knulla en 25 årig riktig puma, hade någon stoppat oss hade jag slagit ihjäl fanskapet!
Satan vad mina polare var avis.
Finns kåta tonårstjejer med.
Fel av honom ja men kom inte med dödsstraff skitsnack.
Ingen har någonsin nämnt dödsstraff. Skrev du allt detta för att få skryta om att du fick knulla en samhallhjälte som 14-åring?
Citera
2026-09-02, 09:01
Medlem
halaltarzans avatar
Kan ju faktiskt tycka lite synd om småfröknarna under 15, rusar tonårshormonerna och de vill ha karl så är de tvungna att välja någon oerfaren som också är under 15 för att det inte ska bli ett jävla liv.
Citera
2026-09-02, 09:17
Medlem
Fr Domen

GM har alkoholproblem och rör sig med yngre (Inte ovanligt vid missbruksproblem)

GM haft sex (Vittnen) med BO

BO ser äldre ut men också inte

BO sagt att hon har varit sexuellt aktiv med 24 personer och har p-stav

GM uppenbart chockad när han får veta fr vittne att BO var 13 år.

BO hävdar att hon har sagt hon är 14 år till GM

BO har därutöver kunnat vara ute själv nattetid, åkt i bilar med äldre personer samt uppgett för Robert Siik Autere att hon var intresserad av personer födda år 1999.
Citera
2026-09-02, 09:26
Avstängd
KonungHonungs avatar
Ligger väl i linje med pedofilreligionerna från MENA.
Citera
2026-09-02, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Fr Domen

GM har alkoholproblem och rör sig med yngre (Inte ovanligt vid missbruksproblem)

GM haft sex (Vittnen) med BO

BO ser äldre ut men också inte

BO sagt att hon har varit sexuellt aktiv med 24 personer och har p-stav

GM uppenbart chockad när han får veta fr vittne att BO var 13 år.

BO hävdar att hon har sagt hon är 14 år till GM

BO har därutöver kunnat vara ute själv nattetid, åkt i bilar med äldre personer samt uppgett för Robert Siik Autere att hon var intresserad av personer födda år 1999.

Så om detta stämmer trodde GM att BO var 14 och blev chockad när han fick veta att BO var ett år yngre, alltså 13. Undrar lite över varför han inte trodde hon var 14 utan tog för givet att hon var äldre eftersom han tyckte hon såg äldre ut.....

Sen kvittar det hur många jämnåriga hon haft sex med eller om hon tog initiativet eller ej.

Utdrag från lagen om den sexuella myndighetsåldern:

* Frivillighet spelar ingen roll: Även om barnet under 15 år har gett sitt samtycke eller själv tagit initiativ till den sexuella handlingen, räknas det juridiskt som våldtäkt mot barn. Straffskalan för detta är fängelse i lägst två och högst sex år.

* Undantag för jämnåriga: Lagen är inte till för att straffa unga som utforskar sin sexualitet tillsammans. Enligt 6 kap. 14 § Brottsbalken ska en person inte dömas till ansvar om åldersskillnaden och utvecklingen mellan personerna är mycket liten och handlingen har skett helt frivilligt (till exempel om en 14-åring och en 16-åring har sex).

Lagen är till för att skydda barn mot vuxna.
Citera
2026-09-02, 09:38
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Sånt bisarrt slöseri med resurser att tingsrätten ska ha lekstuga hela tiden.

Ja, systemet är helt skruvat.
Men det kunde vara värre som USA's jury system
Citera
2026-09-02, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kan ju faktiskt tycka lite synd om småfröknarna under 15, rusar tonårshormonerna och de vill ha karl så är de tvungna att välja någon oerfaren som också är under 15 för att det inte ska bli ett jävla liv.

Nja, lagen är till för att skydda barn mot vuxna. Börjar man göra en massa undantag från lagen kan vi till slut skita i det.
Citera
2026-09-02, 09:46
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyborn1999
Förhoppningsvis inte då inget barn blivit våldtaget. Det handlar om två ungdomar, den ena i sin tidiga ungdom (13) den andra i sin sena (25). Men likväl såg hon uppenbarligen ut att vara redo= genomgången pubertet= biologisk hjärnmognad mer lik äldre tonåring än yngre tonåring= mer redo att ge samtycke till sex än vissa andra i den åldern. Nu snackar jag ren biologi.

Det finns flickor över 15 som ser ut som 12, verkligen inte är redo för sex och de groomas av ÄLDRE män som inte ens tror att de är 15 utan att de bara ljuger om att de är äldre. Och de blir ALDRIG DÖMDA. Ni som tycker det är rätt att en 55 åring sätter på en SENT UTVECKLAD 15-16 åring har INGEN rätt att påstå att en 25 åring som är med TIDIGT UTVECKLAD 13 åring är pedofil.

Jag har aldrig påstått att han är pedofil. Pedofiler har noll intresse för en välutvecklad 13 åring.

Men för fan, han är ingen ungdom. Han är 25.
När jag var 25 hade jag en civ.ing titel i bagaget och intefan sprang jag runt och jagade fjortisar.
Fiskar man i dom vattnen så är man skyldig att kolla upp om personen är laglig.
Citera
2026-09-02, 09:48
Medlem
-Dizzy-s avatar
Bodycount på 24 personer, när man är 13år. Ja, vad säger man...
Citera
2026-09-02, 09:49
Medlem
halaltarzans avatar

Det där är ju lite intressant, undrar hur många av de som var över 15, har vi med en riktig våldtäktshärva att göra här eller?
Citera
2026-09-02, 09:54
Medlem
rex144s avatar
[quote=babyborn1999|95831347]
Då ska en 15-17 åring räknas som barn också.
[/QUOTE

Medicinskt räknas alla under 25 som barn eftersom man blir fullt utvecklad psykiskt och kroppsligt då.

Även om det som 25 åringen gjorde var omoraliskt så tycker jag att domstolen gjorde rätt.

Man måste bedöma varje fall individuellt annars skulle man inte behöva domstolsförhandlingar utan man skulle automatiskt utdela straff. Idag med hjälp av AI.

Det är en helt annan sak med en 15 årig flicka som inte ens har mens och har inte kommit i puberteten och är oskuld och en välväxt 13 åring som är sexuellt aktiv och haft många samlag.
Senast redigerad av rex144 2026-09-02 kl. 09:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in