2026-09-02, 08:45
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LTO
Dumt försök till att trolla. Dold sexism är ett enormt problem, särskilt mot män i detta klimat.

Ja, de stackars klena, överkänsliga varelserna tål verkligen inte att se vilket kön, snarare än etnicitet, som är problemet. Sedan finns det, naturligtvis, kulturer där män tillåts vara ännu mer grisar än i mer accepterade sådana.
Dumt, det sägs alltid vara dumt att belysa ett, för kvinnor o ändå för de flesta män (inklusive offret här) problem. Han dog. Det var dumt.
Att trolla är att bestämt hävda att en vet etnicitet på förövare innan man vet, till exempel.
Citera
2026-09-02, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Eftersom vi inte sett bilderna och polisen inte sagt något om etnicitet så vet vi fortfarande inte. Men ganska snart kanske sanningen kommer fram.

Polisen är förbannade att det har spritts lögner om händelser via AI botar. Det skulle inte förvåna mig om polisen börjar rösta vänster på grund av hur mycket människor stör deras utredning och arbete. Finns ingen anledning att polisen skulle dölja eller ljuga om händelsen såsom folk tror men sitter man med en utredning och analys för att reda ut detta så vill man inte att massa IQ befriade människor stör utredningen
Citera
2026-09-02, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Ser att fegisen Plainview skyddat sin tweets nu efter den här fadäsen.

Trist för Svärjevännerna att de har lagt så mycket energi på detta tragiska fall när det för en gång skull är pursvenska gärningsmän 🙂

Spelar väl ingen roll vem det är. Jag förutsätter alltid det är invandrare tills motsatsen är bevisad för det är alltid dom till 99%. Jag har läst tusentals FUP, för att kunna utgå efter detta.

Du som inte är Sverigevän går uppenbarligen efter andra källor men vad gör du i Sverige om du inte är Sverigevän är min stora fråga?
Har du FUP så jag kan kika på dessa svenska GM?
Citera
2026-09-02, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Polisen är förbannade att det har spritts lögner om händelser via AI botar. Det skulle inte förvåna mig om polisen börjar rösta vänster på grund av hur mycket människor stör deras utredning och arbete. Finns ingen anledning att polisen skulle dölja eller ljuga om händelsen såsom folk tror men sitter man med en utredning och analys för att reda ut detta så vill man inte att massa IQ befriade människor stör utredningen
Den svenska polisen har lägre förtroende än den brittiska polisen när det kommer till politisk korrekthet.

Och det säger inte lite.
https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Henry_Nowak
Citera
2026-09-02, 08:51
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och T•o ser precis exakt ut som den snubben som fegt stampar/sparkar en liggande försvarslös människa rätt i huvudet
Undrar hur han föreställde sig en relation till dottern när han väl stampat/sparkar pappan.
Fegheten har ett ansikte ?

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Intressant minst sagt dom är säkert barndomsvänner eller dylikt
Riks menar på att de skulle utländska medborgare som hade ihjäl pappan...
Det säger en del..
Citera
2026-09-02, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Spelar väl ingen roll vem det är. Jag förutsätter alltid det är invandrare tills motsatsen är bevisad för det är alltid dom till 99%. Jag har läst tusentals FUP, för att kunna utgå efter detta.

Du som inte är Sverigevän går uppenbarligen efter andra källor men vad gör du i Sverige om du inte är Sverigevän är min stora fråga?

Nu har en kvinna/tjej gått ut på sociala medier igår och påpekat att det var två svenskar som gjorde detta. Hon blev också förbannad att man bryr sig mer om etnicitet än att pappan till flickan är död. Men det verkar vara mer intressant vem som gjort det än själva brottet som ska tas hand om och lagföras. Även polisen har gått ut med att sluta sprida lögner och lyder man inte ens polisen så är man inte heller direkt vänlig mot Sverige då polisen sitter med denna utredning medan polisen blir beskyllda för att inte göra sitt jobb vilket är helt otroligt.

Polisen har inte tid att gå ut till allmänheten varje gång det sker något med namn och bild så att alla som är hatiska kan lugna ner sina nerver och ta en öl och fortsätta äta chips.

Det var Kalle denna gång så ni kan fortsätta att dricka öl och äta chips
Citera
2026-09-02, 08:55
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

FUP borde väl komma rätt snart?

”Svärjevänner” är ett satir-begrepp som används för att driva med rasister.
Citera
2026-09-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenanwisam
Jag jobbar med ena mgm och intyga att han är pursvensk. Och från Trollhättan.

Och han har inte varit på jobbet denna vecka?
Citat:
Ursprungligen postat av klengas
Nu tar vi det här en gång till!
Båda mgm är svenskar.
"Barnet" fyller i år 19.
Enligt dottern själv, har en av mgm gjort ovälkomna närmanden tidigare. Inte tafsat.
Källa på att båda mgm är svenskar
Citera
2026-09-02, 08:57
Medlem
Citat:
Nu har en kvinna/tjej gått ut på sociala medier igår och påpekat att det var två svenskar som gjorde detta. Hon blev också förbannad att man bryr sig mer om etnicitet än att pappan till flickan är död. Men det verkar vara mer intressant vem som gjort det än själva brottet som ska tas hand om och lagföras. Även polisen har gått ut med att sluta sprida lögner och lyder man inte ens polisen så är man inte heller direkt vänlig mot Sverige då polisen sitter med denna utredning medan polisen blir beskyllda för att inte göra sitt jobb vilket är helt otroligt.

Polisen har inte tid att gå ut till allmänheten varje gång det sker något med namn och bild så att alla som är hatiska kan lugna ner sina nerver och ta en öl och fortsätta äta chips.

Det är bättre att polisen är transparent och berättar vilken bakgrund gm har. Folk vill veta.
Citera
2026-09-02, 08:59
Medlem
Struliga killar, om det är TA och SB som är anhållna.
Citera
2026-09-02, 09:00
Medlem
Citat:

Fortfarande svårt att styrka detta med någon typ av källa? Jag ser helst FUP men har du IG till kvinnan som påstår detta?
Citera
2026-09-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av To.Ivrig
Struliga killar, om det är TA och SB som är anhållna.
Tingsrätten får ingen träff på namnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in