2026-09-02, 07:46
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Jävlar vad tragiskt Sverige har blivit. Någon går och dör och istället för att komma med info så handlar 80 sidor om GM är svensk eller invandrare.

Det beror ju på massinvandringen. Var femte invånare är invandrare och vi har haft en helt extrem utveckling där barn utför sprängningar i skjutningar så klart som fan att folk undrar om det här också är ett brott av invandrare.
Citera
2026-09-02, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Vad har du för fog för att det skulle vara mer slagsmål i Värmland än övriga landet?

”Högst andel anmälningar: Filipstad, Karlstad och Arvika ligger i överkant av länets statistik gällande anmälda våldsbrott i förhållande till sin folkmängd”
Citera
2026-09-02, 07:50
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Historiskt sett på flashback så har namn kommit fram snabbt tidigare när det är gärningsmän med svensk bakgrund som har kopplingar och relationer i Sverige. Då är det så att någon saknas i klassen kanske, eller på arbetsplatsen eller någon granne sett något. Nu när vi har så många som kommit från andra länder och de lever rätt isolerat eller i en bubbla i en förort och går inte i skolan eller jobbar så tar det längre tid att få den informationen. Har ingen aning om det här fallet men att det är så mycket spridda skurar tyder på att det kan vara någon som lever lite utanför. Behöver inte vara invandrare men kanske missbrukare eller liknande

Edit: med invandrare så men jag någon invandrare som lever utanför samhället och inte en integrerad 2 generation
Citera
2026-09-02, 07:51
Medlem
Ännu en svensk mördad, när man ska försvara sitt barn mot tafsande invandrare.

Hur länge ska det här få fortgå.

Vi vet ju alla vilka som är dom skyldiga. 2 män, det går inte vinna en sådan fight och speciellt när man är 48år och otränad. Invandrare har ju inga begränsningar, inte nog med att dom tafsar på barn, så slutar dom inte hellre misshandla trots att det är dom som har gjort fel. Dom matade säkert sparkar när han låg ned och speciellt i huvudet. Istället för att sluta när personen åkte i marken.
Pappan gjorde så som alla pappor bör göra även om han dog för det.
Citera
2026-09-02, 07:52
Medlem
halaltarzans avatar
Har syjuntan här fått fram några namn, eller är det bara ett konstant malande?
Citera
2026-09-02, 07:53
Medlem
Citat:
Jävlar vad tragiskt Sverige har blivit. Någon går och dör och istället för att komma med info så handlar 80 sidor om GM är svensk eller invandrare.

Såklart? Så blir det med mångkultur. Varje kultur kommer se efter sina egna och prioritera dessa.
Citera
2026-09-02, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nej givetvis har han antagligen bara sagt åt dom vilket är förenat med livsfara numera.
Jag kände BO sen låång tid tillbaka och kan säga att han var bland det snällaste man kan tänka sig MEN när han drack eller tog droger så brann det fullständigt i huvudet han kunde bli aggressiv och våldsam blixtsnabbt för ingenting. Det här som hände kunde lika gärna hänt för 25-30 år sen han var. en person som absolut inte ska dricka eller ta droger för det tålde han inte iofs så vet jag ju inte om så var fallet nu hur som helst skulle jag inte tveka att göra upp räkningen direkt med MGM för det var BO värd,Han var en jättefin kille och vän.
Citera
2026-09-02, 08:01
Medlem
Från Twitter..
” Dom heter Bergman och Ahlstrand ifrån Trollhättan, hon har nog pekat ut dom för polisen givetvis, hade du velat att hon skulle beskriva dom i en artikel i Aftonbladet? Låt polisen sköta det där, Svenska grabbar är det iallafall.”
Citera
2026-09-02, 08:03
Medlem
Jag jobbar med ena mgm och intyga att han är pursvensk. Och från Trollhättan.
Citera
2026-09-02, 08:09
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Javisst. För kön får man inte diskutera, då dör tre lammungar o hela pappa-inte-alla-män-sekten exploderar o skriker manshat, batikhäxa osv i all evighet.
Ledtråd, även denne mgm lär ha snorre. Storlek har jag inte koll på. Än.
Citera
2026-09-02, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scalopp
Jag kände BO sen låång tid tillbaka och kan säga att han var bland det snällaste man kan tänka sig MEN när han drack eller tog droger så brann det fullständigt i huvudet han kunde bli aggressiv och våldsam blixtsnabbt för ingenting. Det här som hände kunde lika gärna hänt för 25-30 år sen han var. en person som absolut inte ska dricka eller ta droger för det tålde han inte iofs så vet jag ju inte om så var fallet nu hur som helst skulle jag inte tveka att göra upp räkningen direkt med MGM för det var BO värd,Han var en jättefin kille och vän.

Beklagar.

Känner också en sådan person, så jag förstår precis vad du menar.
Citera
2026-09-02, 08:18
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Javisst. För kön får man inte diskutera, då dör tre lammungar o hela pappa-inte-alla-män-sekten exploderar o skriker manshat, batikhäxa osv i all evighet.
Ledtråd, även denne mgm lär ha snorre. Storlek har jag inte koll på. Än.

Är det inte lite märkligt ändå? Diskutera (läs påpeka) männens överrepresenterade deltaganden i diverse vålds och sexualbrott är helt okej, men diskutera (läs påpeka) invandrares överrepresenterade deltaganden i diverse vålds och sexualbrott är ajabaja. Trots att båda två är med sanning och statistik överensstämmande.

Det borde väl spela precis lika lite roll om invandraren är man eller om mannen är invandrare.

Back to topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in