2026-09-02, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scalopp
Jag kände BO sen låång tid tillbaka och kan säga att han var bland det snällaste man kan tänka sig MEN när han drack eller tog droger så brann det fullständigt i huvudet han kunde bli aggressiv och våldsam blixtsnabbt för ingenting. Det här som hände kunde lika gärna hänt för 25-30 år sen han var. en person som absolut inte ska dricka eller ta droger för det tålde han inte iofs så vet jag ju inte om så var fallet nu hur som helst skulle jag inte tveka att göra upp räkningen direkt med MGM för det var BO värd,Han var en jättefin kille och vän.

Jo men dricka oct ta droger när dotter och mormor är med låter inte bra alls i såfall
Citera
2026-09-02, 08:23
Medlem
Det jag tänker är att vad gjorde två unga killar i Karlstad denna natt och helg?
Inte sagt att två unga individer ifrån Trollhättan skulle kunna besöka Karlstad

Jag tror fortfarande att det är unga utländska killar som ligger bakom detta och inget annat
Och som jag uppfattar så hänger det mycket unga utländska killar på denna del av gatan på kvällar och nätter
Och inte bara på helgerna
Citera
2026-09-02, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Javisst. För kön får man inte diskutera, då dör tre lammungar o hela pappa-inte-alla-män-sekten exploderar o skriker manshat, batikhäxa osv i all evighet.
Ledtråd, även denne mgm lär ha snorre. Storlek har jag inte koll på. Än.

Dumt försök till att trolla. Dold sexism är ett enormt problem, särskilt mot män i detta klimat.
Citera
2026-09-02, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Jo men dricka oct ta droger när dotter och mormor är med låter inte bra alls i såfall

Det vet jag ju inte om han gjort,förmodligen inte och då kan man snacka om "ödets ironi".
Citera
2026-09-02, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det är för att Aftonbladet fick reda på att det är svenskar. Då skyndade de sig att ringa runt för att få ut nyheten.
Yup, de väntade till i går kväll med att publicera en stor artikel, när det var känt att mgm var svenskar. Om gm är invandrare så brukar Expressen publicera men Aftonbladet vara tysta.
Citera
2026-09-02, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har syjuntan här fått fram några namn, eller är det bara ett konstant malande?

Ja finns namn på två Trollhättekillar nån sida bak, ena killen verka bo i litet hus upphärad
Citera
2026-09-02, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliois
Yup, de väntade till i går kväll med att publicera en stor artikel, när det var känt att mgm var svenskar. Om gm är invandrare så brukar Expressen publicera men Aftonbladet vara tysta.

Hur jävla dum i huvudet får man vara?
Citera
2026-09-02, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Ser att fegisen Plainview skyddat sin tweets nu efter den här fadäsen.

Trist för Svärjevännerna att de har lagt så mycket energi på detta tragiska fall när det för en gång skull är pursvenska gärningsmän 🙂

Var en tjej/kvinna igår som känner familjen som skrev på sociala medier att man ska sluta beskylla invandrare. Många svenskar som redan påpekat att det inte är invandrare men ändå fortsatte man sprida lögnerna och påhitten. Kommer slå igen då detta hände med Liam och Rickard också.

Konton som sprider lögner
Citera
Medlem
klengass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ännu en svensk mördad, när man ska försvara sitt barn mot tafsande invandrare.

Hur länge ska det här få fortgå.

Vi vet ju alla vilka som är dom skyldiga. 2 män, det går inte vinna en sådan fight och speciellt när man är 48år och otränad. Invandrare har ju inga begränsningar, inte nog med att dom tafsar på barn, så slutar dom inte hellre misshandla trots att det är dom som har gjort fel. Dom matade säkert sparkar när han låg ned och speciellt i huvudet. Istället för att sluta när personen åkte i marken.
Pappan gjorde så som alla pappor bör göra även om han dog för det.
Nu tar vi det här en gång till!
Båda mgm är svenskar.
"Barnet" fyller i år 19.
Enligt dottern själv, har en av mgm gjort ovälkomna närmanden tidigare. Inte tafsat.
Citera
Avstängd
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Ser att fegisen Plainview skyddat sin tweets nu efter den här fadäsen.

Trist för Svärjevännerna att de har lagt så mycket energi på detta tragiska fall när det för en gång skull är pursvenska gärningsmän 🙂

WT lirar under samma tak som babbarna (oroväckande stor andel runtomkring dalarna och karlstad).
Citera
2026-09-02, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Och Jackie Arklöf, Martin Dahlin och Henke Larsson är väldigt svenska namn det också.

Nu är väl problemet att det finns bilder på killarna med svenska namn också. Så jo, att tro att polis och media försöker trolla bort någon sanning är, det är konspirationsteorier.
Eftersom vi inte sett bilderna och polisen inte sagt något om etnicitet så vet vi fortfarande inte. Men ganska snart kanske sanningen kommer fram.
Citera
2026-09-02, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klengas
Nu tar vi det här en gång till!
Båda mgm är svenskar.
"Barnet" fyller i år 19.
Enligt dottern själv, har en av mgm gjort ovälkomna närmanden tidigare. Inte tafsat.

Jag tror dig om det är svenskar som är GM även om det är extremt ovanligt men du får gärna ge mig en länk till FUP. Fortfarande ett barn däremot om man är 19år. Jag hade hoppat in oavsett ålder på min dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in