2026-09-01, 06:16
Medlem
mollymunters avatar
Har du varit utanför bk i karlstad? Knappast hillbillies som rör sig där..
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Drt ryktas att de är svenskar. Blir inte särskilt förvånad isf: Karlstad må vara en stad men hjälp vad mycket hillbillies det bor där.

OT:
De flesta jag känner till som tafsar är...svenska män. Min erfarenhet är att invandrare visar mer "respekt" mot tjejer. Sedan kan det vara kultur och uppvaktning, det vet jag inte, men att invandrarmän går runt och tafsar på svenska kvinnor hör inte till vanligheterna. OBS! Jag säger inte att invandrarmän aldrig begår brott mot kvinnor men just tafsande - det är svenskt beteende.
Citera
2026-09-01, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickylou75
Att du skriver att brottsoffer dör när de åker i backen är ju sjukt när vittnen berättar om sparkar i huvudet på liggande personer.
Men fortsätt att försöka tona ner det som sker. Fler och fler genomskådar sånna som dig.

Så det finns vittnen?
Citera
2026-09-01, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
En tjejkompis på SVT sa att de känner till nyheten men att de inte kommer publicera något djupare om händelsen då det skulle spela för stor roll i valet och blir fel fokus. Tydligen ska en av de som var med och misshandlade också ha ett utvisningsbeslut på sig sedan tidigare
Finns likheter med Kevin-fallet.

Systematisk desinformation, nedtystning och politisk aktivism på hög nivå inför ett riksdagsval som orsakar extremt mycket extra lidande för oskyldiga.
Citera
2026-09-01, 06:59
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/man-dod-efter-misshandel-i-karlstad

Uppdaterad med en kort intervju med polisens presstalesperson. Har vi lite is i magen så ska vi se att det kommer mer bekräftad info här snart.
Citera
2026-09-01, 07:07
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Finns likheter med Kevin-fallet.

Systematisk desinformation, nedtystning och politisk aktivism på hög nivå inför ett riksdagsval som orsakar extremt mycket extra lidande för oskyldiga.

Alla köper det alla säger här inne? Det är extremt lågt. Javisst, det kanske stämmer det som skrivs att nyheten inte får mer fokus nu men den som skriver kan lika gärna vara Steffe som inte alls känner någon på SVT.
Citera
2026-09-01, 07:10
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyJoe
VART ÄR ALLA VITTNEN!?

Flera hundra inlägg nu utan att någon på plats skrivit vad som hänt. Det enda som framkommit är i stort sett vad som går att läsa i tidningarna. Kl halv två i Karlstad mitt i smeten en lördag, mängder av folk måste ju sett.

Frågor som:
- Började slagsmålet inne på BK?
- Eller följde GM efter BO ut?
- Eller väntade GM på BO utanför?
- Varför ingrep ingen annan?
- Gick det snabbt?
- Hur sa BO till GM inne på BK?
- Sprang GM från platsen?

Kan vi få ut något vettigt ur den här tråden eller ska alla bara fortsätta övertala varandra om vilken etnicitet det var och hur politiken i Sverige är osv. osv. Bara en jävla massa skit sen 300 inlägg tillbaka.

Håller med. Måste finnas många vittnen som varit där och sett hela förloppet.
Citera
2026-09-01, 07:13
Medlem
Fleavmoes avatar
Fast jag gärna skulle vilja veta mer är jag på något sätt stolt över att Karlstad kniper käft. Av respekt för alla inblandade.
Citera
2026-09-01, 07:29
Medlem
De flesta jag känner till… Vad är det för kommentar?
Det är snarare tvärtom, att de är utlänningar med en viss religion som saknar respekt mot kvinnor. Är förenat med deras kultur där kvinnosynen är hemsk.
Citat:
Drt ryktas att de är svenskar. Blir inte särskilt förvånad isf: Karlstad må vara en stad men hjälp vad mycket hillbillies det bor där.

OT:
De flesta jag känner till som tafsar är...svenska män. Min erfarenhet är att invandrare visar mer "respekt" mot tjejer. Sedan kan det vara kultur och uppvaktning, det vet jag inte, men att invandrarmän går runt och tafsar på svenska kvinnor hör inte till vanligheterna. OBS! Jag säger inte att invandrarmän aldrig begår brott mot kvinnor men just tafsande - det är svenskt beteende.
Citera
2026-09-01, 07:34
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Fast jag gärna skulle vilja veta mer är jag på något sätt stolt över att Karlstad kniper käft. Av respekt för alla inblandade.

alla nyheter borde mörkas av respekt för alla inblandade. även anhållan, häktningar och domslut borde mörkas av samma skäl. bra tänkt
Citera
2026-09-01, 07:35
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

OT:

Blattarna och negrerna väntar tills offret är ensamt. Då är inte du där och kan "känna till".

"Respekt"... Din trötta jävel. Gå & häng dig.
Citera
2026-09-01, 07:40
Medlem
densistasovjets avatar
När sker häktesförhandlingarna?
Citera
2026-09-01, 07:40
Medlem
Snart en miljon besök i tråden.

Vad hände?

Är det några invandrarkillar som misshandlat en svensk pappa som tillrättavisat oönskat beteende mot sin dotter till döds?

Om det nu är så det gått till? Och media mörkar för att detaljerna kan påverka kommande val, då är det tur att sociala medier finns.

Om det är svenska killar som misshandlat en invandrarpappa till döds. Då hade det kanske inte behövts sociala medier för att få fram krigsrubriker i media?

Konstigt är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in