2026-09-02, 07:05
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Man kan ju faktiskt säga nej till intervju. Så hon har säkert gett sitt medgivande.

Aftonbladet hänger ut en sårbar tjej med bild som nyss bevittnat hennes farsa bli dödsmisshandlat.

Aftonbladet är ryggradslösa avarter.
Citera
2026-09-02, 07:09
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
På Twitter har en person skrivit ut 2 efternamn på mgm dom ska enligt han vara från Trollhättan och det är helsvenska namn.

Dom bör aldrig se dagsljus

Ge mig 5 minuter i enrum med personen som antastade hans dotter så skickas han ur rummet i en likpåse.
Citera
2026-09-02, 07:10
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Jävlar vad tragiskt Sverige har blivit. Någon går och dör och istället för att komma med info så handlar 80 sidor om GM är svensk eller invandrare.
Tja, han blev ihjälslagen, klart man vill veta vilka som gjort det. Det brukar ju komma ut väldigt snabbt vanligen i dag. Vilma hen mördade och styckade en flicka. Tog väl bara ett par dagar efteråt det var ute vem som gjort det. Här är det locket på.
Citera
2026-09-02, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoopy72
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/q6XLae/mattias-48-misshandlades-till-dods-vid-burger-king-i-karlstad?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Katastrof att Aftonbladet intervjuar en människa i djup chock och sorg. De borde skämmas...

Det är klart att hennes upplevelse räknas och så sorglig läsning men det finns ju människor som försvarar barnmördare i just det stadiet.
Vem intervjuas? Citat?
Citera
2026-09-02, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Jävlar vad tragiskt Sverige har blivit. Någon går och dör och istället för att komma med info så handlar 80 sidor om GM är svensk eller invandrare.

Ja. Kan man tycka. Å andra sidan, hade polisen gått ut med vilka det var med en gång hade det inte blivit någon spekulation. Vanligtvis brukar polisen vara snabba med att säga vem det är om det är etniska svenskar som är gm. Nu när de är tysta om gm börjar spekulationerna. Så skyll på polisen!
Citera
2026-09-02, 07:17
Medlem
Nu när det mot alla odds verkar vara svenska namn kan MSM slå på stora trumman och berätta om dådet.
Om inte, så hade locket lagts på och blivit hermetiskt tätt.

Tur för den rödgröna röran så här nära valet...
Citera
2026-09-02, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
På Twitter har en person skrivit ut 2 efternamn på mgm dom ska enligt han vara från Trollhättan och det är helsvenska namn.

Länka inlägget, tack.
Citera
2026-09-02, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Man kan ju faktiskt säga nej till intervju. Så hon har säkert gett sitt medgivande.

Ja, det utgår jag från men är man i chock och djup sorg tänker man kanske inte på hur det framställs, kommer att användas eller uppfattas senare.
Citera
2026-09-02, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kommer inte som någon chock då jag var med på 60 talet och framåt. Idag står utlänningar, första och andra generationen för största delen gatuvåld. De är fortfarande inte den största gruppen vi har i samhället. Fortfarande inte sagt det är utlänningar som mördade honom, men allt hyschpysch gör mig misstänksam.

Det kan jag hålla med om.
Citera
2026-09-02, 07:28
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Ja. Kan man tycka. Å andra sidan, hade polisen gått ut med vilka det var med en gång hade det inte blivit någon spekulation. Vanligtvis brukar polisen vara snabba med att säga vem det är om det är etniska svenskar som är gm. Nu när de är tysta om gm börjar spekulationerna. Så skyll på polisen!

Njae... att skjuta över ansvar på andra är en enkel väg att gå. Vi har alla ett eget ansvar över vad vi skapar för sanningar genom spekulationer. Men det är ju tyvärr så Sverige också blivit: alla svenskar skyller på någon annan.
Citera
2026-09-02, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Njae... att skjuta över ansvar på andra är en enkel väg att gå. Vi har alla ett eget ansvar över vad vi skapar för sanningar genom spekulationer. Men det är ju tyvärr så Sverige också blivit: alla svenskar skyller på någon annan.

Jo. Kanske i den bästa av världar skyller vi inte på någon annan och tar vårt ansvar. Men vi lever inte i den bästa av världar. Jag kan lova dig att ända sen människor började mörda varandra har man pekat finger på eventuella gärningsmän.
Citera
2026-09-02, 07:33
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Jo. Kanske i den bästa av världar skyller vi inte på någon annan och tar vårt ansvar. Men vi lever inte i den bästa av världar. Jag kan lova dig att ända sen människor började mörda varandra har man pekat finger på eventuella gärningsmän.

Sant men jag upplever att det har ökat. Det är alltid någon annans fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in