2026-09-02, 06:26
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/q6XLae/mattias-48-misshandlades-till-dods-vid-burger-king-i-karlstad?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Citera
2026-09-02, 06:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Men ljuger inte alltid gammel-media?
Rätt sällan de ljuger rakt ut. De brukar däremot undanhålla obekväma sanningar.
Läs: Åtta svenskar gruppvåldtog kvinna på Ålandsfärga enligt slaskmedia. Finländska/åländska tidningar rapporterade något helt annat.

Det fallet har givetvis inget med det här att göra men finns att läsa tråd här om du söker.
Citera
2026-09-02, 06:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Har du varit i Värmland nån gång?
Hehe.. Jag bor i Värmland.

Det var inte en bonnraggare som var på epa-träff, det var en familjefar som var ute med sin familj.
Visst kan det varit svenskar som slog ihjäl honom, men statistiskt sett så torde det vara utlänningar. Att det är hyshpysh tyst om det hela tyder på det senare.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-09-02 kl. 06:32.
Citera
2026-09-02, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Värmland består till 90 % av white trash med dåligt ölsinne. Känns mer troligt att gärningsmännen går att finna där då "Tribute to rock” knappast kryllar av Mogadishus främsta garageband

Ja, säger polisen "isolerad händelse" lutar det mer åt svenskt WT - i det här fallet - som drabbat samman.

För många i den här tråden kan det komma som en chock men innan de större invandrarvågorna (från 60-tal och framåt) var våldet, ute på vischan, högst utbrett: mycket kniv, mycket nävar och danska skallar. Många dog, fler då än nu.

För mig osar det testestoronstinna "gymkillar" här, höga på det ena och andra, som pucklat på varandra.

OT: Är jag helt ute och cyklar om BO, som naturligtvis inte förtjänade att dö, drog rätt rejält åt SD--hållet? Kan ju lika gärna vara han som sagt något om en "tredje person" i ett sällskap och så exploderade det.
Citera
2026-09-02, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoopy72
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/q6XLae/mattias-48-misshandlades-till-dods-vid-burger-king-i-karlstad?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Katastrof att Aftonbladet intervjuar en människa i djup chock och sorg. De borde skämmas...

Det är klart att hennes upplevelse räknas och så sorglig läsning men det finns ju människor som försvarar barnmördare i just det stadiet.
Citera
2026-09-02, 06:46
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Katastrof att Aftonbladet intervjuar en människa i djup chock och sorg. De borde skämmas...

Det är klart att hennes upplevelse räknas och så sorglig läsning men det finns ju människor som försvarar barnmördare i just det stadiet.

Man kan ju faktiskt säga nej till intervju. Så hon har säkert gett sitt medgivande.
Citera
2026-09-02, 06:50
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Värmland består till 90 % av white trash med dåligt ölsinne. Känns mer troligt att gärningsmännen går att finna där då "Tribute to rock” knappast kryllar av Mogadishus främsta garageband
Värmland består av araber och subsaharier precis som övriga Sverige. De stannar inte inomhus bara för att det hörs rockmusik. Så just den teorin tror jag inte på.
Citera
2026-09-02, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Inget av det jag skrev i inlägget du svarade var något "konspirationtugg".

Exempelvis är "Marcus Arnesson" ett svenskt namn på en existerande kannibalneger i sverige som var "integrerad" socialdemokratisk politiker som styckmordshotade en svensk kvinna och skulle steka henne i smör.

(FB) PK-SKANDAL! Svarta adopterade S-politikern Marcus Arnesson bakom näthatet mot kvinnor
Och Jackie Arklöf, Martin Dahlin och Henke Larsson är väldigt svenska namn det också.

Nu är väl problemet att det finns bilder på killarna med svenska namn också. Så jo, att tro att polis och media försöker trolla bort någon sanning är, det är konspirationsteorier.
Citera
2026-09-02, 06:55
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Det är för att Aftonbladet fick reda på att det är svenskar. Då skyndade de sig att ringa runt för att få ut nyheten.
Citera
2026-09-02, 07:00
Medlem
På Twitter har en person skrivit ut 2 efternamn på mgm dom ska enligt han vara från Trollhättan och det är helsvenska namn.
Citera
2026-09-02, 07:00
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ja, säger polisen "isolerad händelse" lutar det mer åt svenskt WT - i det här fallet - som drabbat samman.

För många i den här tråden kan det komma som en chock men innan de större invandrarvågorna (från 60-tal och framåt) var våldet, ute på vischan, högst utbrett: mycket kniv, mycket nävar och danska skallar. Många dog, fler då än nu.[/b]

För mig osar det testestoronstinna "gymkillar" här, höga på det ena och andra, som pucklat på varandra.

OT: Är jag helt ute och cyklar om BO, som naturligtvis inte förtjänade att dö, drog rätt rejält åt SD--hållet? Kan ju lika gärna vara han som sagt något om en "tredje person" i ett sällskap och så exploderade det.
Kommer inte som någon chock då jag var med på 60 talet och framåt. Idag står utlänningar, första och andra generationen för största delen gatuvåld. De är fortfarande inte den största gruppen vi har i samhället. Fortfarande inte sagt det är utlänningar som mördade honom, men allt hyschpysch gör mig misstänksam.
Citera
2026-09-02, 07:02
Medlem
Jävlar vad tragiskt Sverige har blivit. Någon går och dör och istället för att komma med info så handlar 80 sidor om GM är svensk eller invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in