2026-09-01, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Vet inte om du är ute efter att provocera eller om du är helt jävla dum i huvudet. Tyvärr lutar det väl åt det sistnämnda. Dock ska man aldrig diskutera med folk av den typen mannen ifråga råkade ut för. Ett ordentligt slag i solarplexus eller en vänsterkrok mot levern är mycket effektivare än att tillrättavisa fanskapen med prat. Prat begriper de sig inte på utan ser det bara som tecken på svaghet. Men ser de den tuffaste i gänget falla är de i nio fall av tio så jävla fega att de övriga viker ner sig. De fungerar som en vargflock som triggas av "framgångar" men tappar lusten att attackera om det går dem emot.

Men visst ja om man på allvar försvarar sin familj eller andra medmänniskor så straffas man helt säkert betydligt värre än vilken hänsynslös mördare som helst.

Ganska uppenbart att personen enbart är ute efter att provocera och trolla. Aldrig varit med om någon som ens försökt argumentera att en far bara ska stå och se på medans dottern ofredas förut.
Citera
2026-09-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det är ju naturligtvis så att män i 50 års åldern får vistas utomhus mitt i städer nattetid, men det är ju som med cyklister på trafikerade vägar, de får banne mig skylla sig själva om de råkar illa ut. Det är störst som har företräde, det måste också män i 50 års åldern inse
Det du och många andra missat fullständigt, är att denna misshandeln skedde framför övriga familjemedlemmar, där dessa såg på och kunde inget göra, men är man inkompetent och inte läser artiklarna som publicerats så förstår jag er som TROR ni vet........ Wannabee Sherlock Holmes
Senast redigerad av Sillchips 2026-09-01 kl. 01:23.
Citera
2026-09-01, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Fast uppenbarligen tyckte du att dråp var fel rubricering....
Klart som fan det är fel rubricering, när 2 inavlade idioter misshandlar en annan människa till döds, det är mord, inget annat
Citera
2026-09-01, 00:45
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jidgeeboy
Ganska uppenbart att personen enbart är ute efter att provocera och trolla. Aldrig varit med om någon som ens försökt argumentera att en far bara ska stå och se på medans dottern ofredas förut.
Ja det borde vara uppenbart. Dock ska man aldrig överskatta folks intelligens för den siste dåren är definitivt inte född ännu.

Sedan är det som jag skrev en annan sak att vanliga normala diskussioner om bristande lämplighet i diverse ofredanden av folk som de som misstänks för dödsmisshandeln sällan eller aldrig leder till någon förbättring av deras uppträdande. Oftast blir det som i det här fallet tvärtom och allt spårar ur.

De här människorna blir kränkta av det minsta och förstår bara våld som svar på det. Detta måste man tyvärr vara beredd på numera. Det lurigaste är att de kan ha både knivar och i värsta fall skjutvapen på sig vilket gör att de eventuellt kan stå på sig även efter en "motgång" men har de inget sånt är de oftast jävligt fega.
Citera
2026-09-01, 00:51
Medlem
VART ÄR ALLA VITTNEN!?

Flera hundra inlägg nu utan att någon på plats skrivit vad som hänt. Det enda som framkommit är i stort sett vad som går att läsa i tidningarna. Kl halv två i Karlstad mitt i smeten en lördag, mängder av folk måste ju sett.

Frågor som:
- Började slagsmålet inne på BK?
- Eller följde GM efter BO ut?
- Eller väntade GM på BO utanför?
- Varför ingrep ingen annan?
- Gick det snabbt?
- Hur sa BO till GM inne på BK?
- Sprang GM från platsen?

Kan vi få ut något vettigt ur den här tråden eller ska alla bara fortsätta övertala varandra om vilken etnicitet det var och hur politiken i Sverige är osv. osv. Bara en jävla massa skit sen 300 inlägg tillbaka.
Citera
2026-09-01, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Ja det borde vara uppenbart. Dock ska man aldrig överskatta folks intelligens för den siste dåren är definitivt inte född ännu.

Sedan är det som jag skrev en annan sak att vanliga normala diskussioner om bristande lämplighet i diverse ofredanden av folk som de som misstänks för dödsmisshandeln sällan eller aldrig leder till någon förbättring av deras uppträdande. Oftast blir det som i det här fallet tvärtom och allt spårar ur.

De här människorna blir kränkta av det minsta och förstår bara våld som svar på det. Detta måste man tyvärr vara beredd på numera. Det lurigaste är att de kan ha både knivar och i värsta fall skjutvapen på sig vilket gör att de eventuellt kan stå på sig även efter en "motgång" men har de inget sånt är de oftast jävligt fega.

Spelar ju ingen roll? Dessa 3 hade inga vapen, räckte att vara 3 mot 1 för att mörda en svenne offentligt. Säkert massa svennar som stod omkring, såg på med stora ögon och kanske fick upp mobilen för att filma.

Vi är totalt erövrade och slut som folk.
Citera
2026-09-01, 00:56
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jidgeeboy
Självklart inte. Svenskar, likt många i andra länder, sitter som grodan i kastrullen och kokar sakta ihjäl och kommer inte förstå allvaret innan det är för sent. Kanske redan är för sent.

Det är alldeles för få som vaknar och för sakta.
De flesta är inte intresserade av att gå ut och slå ihjäl ligister. De nöjer sig med Death Wish od filmer på tv. Det är inte så konstigt eftersom de allra flesta tänker på konsekvenserna och få av oss vill ha ett människoliv på sitt samvete.

Det finns ytterst få knäppgökar som är beredda att gå ut och leka vigilantes. Det kanske är "kul" att leka med tanken att man ska gå ut och röja bland kriminellt pack som "förtjänar poetisk rättvisa" men som tur är stannar det där.
Citera
2026-09-01, 00:59
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strutfena
Spelar ju ingen roll? Dessa 3 hade inga vapen, räckte att vara 3 mot 1 för att mörda en svenne offentligt. Säkert massa svennar som stod omkring, såg på med stora ögon och kanske fick upp mobilen för att filma.

Vi är totalt erövrade och slut som folk.

Ja det är svårt att säga emot. För jävligt bara att det går ut över vanliga enkla människor och som i detta fallet förstör livet för en hel familj. Fy fan säger jag bara.
Citera
2026-09-01, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
De flesta är inte intresserade av att gå ut och slå ihjäl ligister. De nöjer sig med Death Wish od filmer på tv. Det är inte så konstigt eftersom de allra flesta tänker på konsekvenserna och få av oss vill ha ett människoliv på sitt samvete.

Det finns ytterst få knäppgökar som är beredda att gå ut och leka vigilantes. Det kanske är "kul" att leka med tanken att man ska gå ut och röja bland kriminellt pack som "förtjänar poetisk rättvisa" men som tur är stannar det där.

Ja vilken tur att svenskar duktigt ställer sig i led till sin egen avrättning. Tur att folkmordet tuffar på effektivt utan att svenskarna trilskas.
Citera
2026-09-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Vi får se, och vi kommer ju att få veta, men jag tippar på att det finns klara likheter med fallet gällande den tjänstlediga polisen som dog i Köpenhamn i somras efter att ha blivit nedslagen.

Dvs några personer med varierande grad av berusning råkar i handgemäng oaktat orsak, BO får en smäll som tar så illa att han åker ned i backen och slår ihjäl sig. MGM grips på plats, vilket tyder på att de inte dragit därifrån.

MGM invandrare eller svenskt WT (givet att det är Karlstad och någon sorts rockfestival)? Spelar nog mindre roll för dottern skulle jag tro. Om det nu stämmer att hon var vittne till händelsen, vilket för övrigt inte heller är styrkt.
Att du skriver att brottsoffer dör när de åker i backen är ju sjukt när vittnen berättar om sparkar i huvudet på liggande personer.
Men fortsätt att försöka tona ner det som sker. Fler och fler genomskådar sånna som dig.
Citera
2026-09-01, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Ja, det är uppenbart. Och det är just därför oskyldiga svenskars liv kommer fortsätta att skördas i mångkulturens namn utan motstånd. Dom förstår bara ett språk men det är just det språket majoriteten av svenskar aldrig kommer använda sig av för vi är för veka och blödiga av oss som folk.

Till och med dom som är här för att erövra oss vet hur tämjade vi är och hur lätt det är för dom att sakta göra sig av med oss. Dom vet att svenskar hellre bara står och ser på, eller filmar med mobilen, när någon blir ihjälslagen istället för att hjälpa till.
Senast redigerad av Jidgeeboy 2026-09-01 kl. 01:56.
Citera
2026-09-01, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Män med utländsk härkomst, jo det stämmer.

Som många i tråden redan kunde räkna ut med lilltån!

Är inte Sverige helt jävla fantastiskt?

Nepp. Vet ni vad, ut med skiten en gång för alla!

Drt ryktas att de är svenskar. Blir inte särskilt förvånad isf: Karlstad må vara en stad men hjälp vad mycket hillbillies det bor där.

OT:
De flesta jag känner till som tafsar är...svenska män. Min erfarenhet är att invandrare visar mer "respekt" mot tjejer. Sedan kan det vara kultur och uppvaktning, det vet jag inte, men att invandrarmän går runt och tafsar på svenska kvinnor hör inte till vanligheterna. OBS! Jag säger inte att invandrarmän aldrig begår brott mot kvinnor men just tafsande - det är svenskt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in