Det är ju naturligtvis så att män i 50 års åldern får vistas utomhus mitt i städer nattetid, men det är ju som med cyklister på trafikerade vägar, de får banne mig skylla sig själva om de råkar illa ut. Det är störst som har företräde, det måste också män i 50 års åldern inse
Under helgen hölls en gratis festival på Sandgrundsudden, Tribute to Rock som lockade mycket folk i alla åldrar.
Snurrar runt att 50 åringen härstammar från Forshaga (eventuellt vid namn Mat×ias).
Sägs att gärningsmännen gick på någon av hans barn (tonåring) varpå handgemäng uppstå och våldet ska ha fortsatt efter att bo hamnat på backen.
Som sagt va, så går snacket. Behöver inte vara sant.
Jag har aldrig påstått något eller hur?! Om du läser lite noggrannare istället för att använda din andra hjärncell till att bli så provocerad kanske polletten ramlar ned.
Under helgen hölls en gratis festival på Sandgrundsudden, Tribute to Rock som lockade mycket folk i alla åldrar.
Snurrar runt att 50 åringen härstammar från Forshaga (eventuellt vid namn Mat×ias).
Sägs att gärningsmännen gick på någon av hans barn (tonåring) varpå handgemäng uppstå och våldet ska ha fortsatt efter att bo hamnat på backen.
När man kikar runt på nwts kommentarsfält på fb får man känslan att det rör någon från Forshaga. Resten vet jag inget om.