2026-08-30, 18:14
Medlem
Någon med info om GM och BO?
Citera
2026-08-30, 18:15
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Japp. Och jag kanske redan bor där, det är ju inte omöjligt, det vet ju ingen mer än jag. Oavsett är det åt helvete att bli dödad på stan.

Det främsta våldet sker av en bekant i hemmet. För kvinnor i allafall. Inte på gatan.
Citera
2026-08-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jösses. Så enkelspårigt.

Tror faktiskt också det troligaste är att misshandeln fortsätter när offret ligger ned, med sparkar och hopp mot huvudet.

Typ så det funkar numera inom ett visst klientel
Citera
2026-08-30, 18:37
Medlem
Det är ju naturligtvis så att män i 50 års åldern får vistas utomhus mitt i städer nattetid, men det är ju som med cyklister på trafikerade vägar, de får banne mig skylla sig själva om de råkar illa ut. Det är störst som har företräde, det måste också män i 50 års åldern inse
Citera
2026-08-30, 18:38
Medlem
Citat:
Jösses. Så enkelspårigt.
Vi får se vem som har rätt i slutändan
Citera
2026-08-30, 18:57
Medlem
Under helgen hölls en gratis festival på Sandgrundsudden, Tribute to Rock som lockade mycket folk i alla åldrar.

Snurrar runt att 50 åringen härstammar från Forshaga (eventuellt vid namn Mat×ias).
Sägs att gärningsmännen gick på någon av hans barn (tonåring) varpå handgemäng uppstå och våldet ska ha fortsatt efter att bo hamnat på backen.

Som sagt va, så går snacket. Behöver inte vara sant.
Citera
2026-08-30, 18:58
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Vi får se vem som har rätt i slutändan

Jag har aldrig påstått något eller hur?! Om du läser lite noggrannare istället för att använda din andra hjärncell till att bli så provocerad kanske polletten ramlar ned.
Citera
2026-08-30, 19:00
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Tror faktiskt också det troligaste är att misshandeln fortsätter när offret ligger ned, med sparkar och hopp mot huvudet.

Typ så det funkar numera inom ett visst klientel

Ja så kan det förstås vara.
Citera
2026-08-30, 19:01
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Under helgen hölls en gratis festival på Sandgrundsudden, Tribute to Rock som lockade mycket folk i alla åldrar.

Snurrar runt att 50 åringen härstammar från Forshaga (eventuellt vid namn Mat×ias).
Sägs att gärningsmännen gick på någon av hans barn (tonåring) varpå handgemäng uppstå och våldet ska ha fortsatt efter att bo hamnat på backen.

Hur då gick på hans barn?
Citera
2026-08-30, 19:05
Medlem
Citat:
Hur då gick på hans barn?

Ja du, endast verbalt eller fysiskt.
Det jag har hört är att hans barn blev "utsatt" och det var startskottet till bråket.
Take it och leave it!
Citera
2026-08-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk

När man kikar runt på nwts kommentarsfält på fb får man känslan att det rör någon från Forshaga. Resten vet jag inget om.
Citera
2026-08-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
När man kikar runt på nwts kommentarsfält på fb får man känslan att det rör någon från Forshaga. Resten vet jag inget om.
Ser samma mönster så du har troligen rätt. Har även hört att det rör sig om en Matte. Vet inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in