2026-08-31, 20:48
Medlem
Blackhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppihej
Lite märkligt att inga namn på GM florerar i tråden? De torde väl vara lätta att få fram om det är som det sägs att Karlstad är en liten stad där alla känner alla? Och brottet i sig sker mitt i centrala staden, bland folk, på ett nattöppet Burger King?

Det var Tribute To Rock under helgen. Drog folk från stora delar av landet. Så mest troligtvatt de är från någon annan stad.

Liten stad? Karlstad kommun har nästan 100 000 invånare
Senast redigerad av Blackheart 2026-08-31 kl. 20:50.
Citera
2026-08-31, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housemannen
"UPPDATERING OM DÖDSMISSHANDELN I KARLSTAD

Har under kvällen varit i kontakt med källa som är vän till en nära vän till den drabbade familjen.
Följande är vad jag fått till mig:

Familjen den aktuella kvällen bestod förutom den mördade pappan även av 1 dotter, dotterns mamma, samt dotterns mormor.
Misshandeln startade efter att 3 män tafsade på dottern. Pappan markerade direkt och väldigt skarpt mot männen(oklart hur skarpt) för att skydda sin dotter, vilket ledde till slag i ansiktet som sänkte pappan till golvet. Därefter började männen stampa, sparka och hoppa på pappans bröstkorg och huvud, vilket resulterade i kraftiga inre blödningar. Väldigt lite blod utvärtes, men på insidan var skadorna så förödande att hans liv inte gick att räddas.

Polisen grep initialt 2 personer, men en 3e misstänkt gärningsmann har kunnat gripas under dagen.

Många har undrat och spekulerat över etnicitet på de misstänkta, och enligt de uppgifter jag fått ska det röra sig om män med utländsk härkomst.

Jag uppmanar alla i Karlstad som kan att besöka brottsplatsen och hedra pappan med en blomma eller ljus."

https://x.com/PlainviewLegacy/status/2094491064715403483?s=20

Menar du att alla var på plats? BO, BO:s dotter, dotterns mamma och även mormor?
Citera
2026-08-31, 20:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Nej det är du som är trög. Det skrivs så jävla mycket på Flashback som är rykten, halvsanningar, gissningar och önsketänkande. Det är förbannat sunt att vara skeptisk tills det dyker upp uppgifter med lite mer substans.

Sen kan det givetvis vara så som det påstås, men det är tur att vi har domstolar i det här landet som har lite högre beviskrav än att folk kan lägga ihop ett och ett...

Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Men snälla du. Jag kan leta upp tiotals liknande händelser som talar för motsatsen till det du basunerar ut.

Så här gick det till:
(FB) Karlstad: Man avliden efter grov misshandel (2026-08-30)

Vem hade kunnat ana?? Vem kunde tro det?

Jävla foliehattar.
Citera
2026-08-31, 20:57
Avstängd
Citat:

Har under kvällen varit i kontakt med källa som är vän till en nära vän till den drabbade familjen.

Familjen den aktuella kvällen bestod förutom den mördade pappan även av 1 dotter, dotterns mamma, samt dotterns mormor.
Misshandeln startade efter att 3 män tafsade på dottern. Pappan markerade direkt och väldigt skarpt mot männen(oklart hur skarpt) för att skydda sin dotter, vilket ledde till slag i ansiktet som sänkte pappan till golvet. Därefter började männen stampa, sparka och hoppa på pappans bröstkorg och huvud, vilket resulterade i kraftiga inre blödningar. Väldigt lite blod utvärtes, men på insidan var skadorna så förödande att hans liv inte gick att räddas.

Polisen grep initialt 2 personer, men en 3e misstänkt gärningsmann har kunnat gripas under dagen.

Många har undrat och spekulerat över etnicitet på de misstänkta, och enligt de uppgifter jag fått ska det röra sig om män med utländsk härkomst.

Jag uppmanar alla i Karlstad som kan att besöka brottsplatsen och hedra pappan med en blomma eller ljus."

Det var precis det man insåg när man läste rubriken på tråden, vilket jag förklarar i mott första inlägg i tråden.

Vissa brott begås endast av muslimska migranter och negrer, dvs flyktingar.
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-08-31 kl. 21:00.
Citera
2026-08-31, 21:00
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Så här gick det till:
(FB) Karlstad: Man avliden efter grov misshandel (2026-08-30)

Vem hade kunnat ana?? Vem kunde tro det?

Jävla foliehattar.
Det där kommer alltså från ett X-konto som frekvent ljuger, i min erfarenhet, inte från närstående.

Intressant att han visste redan igår vad som hade skett, eller?
https://x.com/PlainviewLegacy/status/2094155085425119682
Senast redigerad av Krasigt 2026-08-31 kl. 21:03.
Citera
2026-08-31, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Det där kommer alltså från ett X-konto som frekvent ljuger, i min erfarenhet, inte från närstående.

Nej givetvis inte. Du är bara ett troll som ljuger och försöker vinkla debatten för du är ett vänser och vill försvara muslimer.

Dina försök är meningslösa då Muhammeds id snart är offentliga uppgifter i höktesprotokollet. Så det funkar inte. Inom någon dag är namnen släppta.
Citera
2026-08-31, 21:09
Medlem
mollymunters avatar
Att han visste igår borde ju bekräfta att han har kontakt med närstående? Inte att han ljuger?
Många har ju bekräftat det han skrev igår

Citat:

Intressant att han visste redan igår vad som hade skett, eller?
https://x.com/PlainviewLegacy/status/2094155085425119682
Senast redigerad av mollymunter 2026-08-31 kl. 21:12. Anledning: Ett citat som är orelevant kom med
Citera
2026-08-31, 21:11
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollymunter
Att han visste igår borde ju bekräfta att han har kontakt med närstående? Inte att han ljuger?
Många har ju bekräftat det han skrev igår?
Likadant hade flera människor bekräftat att GM i Christians misshandel hoppade på hans huvud om och om igen? Förstår du vad jag menar?

En vän till en nära vän med familjen? Kom igen. Vi måste ha en bättre standard.
Senast redigerad av Krasigt 2026-08-31 kl. 21:15.
Citera
2026-08-31, 21:13
Medlem
Usamabinmbappes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Tafsa i grupp på en tjej och därefter misshandla hennes beskyddare tillika pappa till döds i grupp skriker invandrare högt och tydligt.

Fy fan vad vidrigt. Och att media inte gör sitt jobb utan mörkar. Hoppas alternativa medier massmatar denna nyhet fram till valdagen.
Citera
2026-08-31, 21:17
Medlem
mollymunters avatar
Men om nu flera personer bekräftar samma sak? Han skrev tex. 3 personer redan från start, innan dom ens hade gripit den 3e personen. Detta vidare på att han pratat med någon som faktiskt har insikt. Om du läst trådarna under hams inlägg finms det föer personer som bekräftar händelsen? Vad exakt får dig att avfärda det? Tänker du att han drog ihop en historia "redan igår" som sedan visade sig va sann?
Citat:
Likadant hade flera människor bekräftat att GM i Christians misshandel hoppade på hans huvud om och om igen? Förstår du vad jag menar?

En vän som är nära vän till familjen? Kom igen. Vi måste ha en bättre standard.
Citera
2026-08-31, 21:18
Medlem
mollymunters avatar
Hur kunde han veta att det var 3 personer innan den 3e blev gripen?
Citat:

En vän till en nära vän med familjen? Kom igen. Vi måste ha en bättre standard.
Citera
2026-08-31, 21:19
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:

Så nu var, enligt en bekant till en vän till en vän till familjen inte bara den (vuxna) dottern med vid händelsen dvs runt kl 01-02 på natten, utan även mamma och mormor?

Och de här två som greps stod alltså där och inväntade polisen efter att ha hoppat på huvud och bröstkorg på BO till den grad att han avled på plats?

Citat:
Ursprungligen postat av mollymunter
Hur kunde han veta att det var 3 personer innan den 3e blev gripen?

Utöver det så var/är enligt Polisen två gripna/anhållna, inte tre.

Tack för all del för din länk till det där kontot på X, som verkar minst sagt tveksamt om man tittar på lite tidigare inlägg, men jag inväntar nog mer trovärdiga uppgiftslämnare av vilka det bör finnas ett antal givet situationen precis som jag skrev initialt.
Senast redigerad av DaEzz 2026-08-31 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in