2026-08-31, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ni Svärjevänner har mer gemensamt med muslimerna än vad ni vill kännas vid. Hederskultur är en sådan sak. Pappa måste boxas när dottern uppvaktas av för honom oönskade friare. Då går det ibland såhär.

Ja när man har missanpassade flyktingar så går det såhär. Precis som i Lund där de var på en minderåring flicka i 10 års åldern och tafsade för att sedan misshandla hennes far.

Glömt det??
Citera
2026-08-31, 19:43
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Lär ju visa sig om det hela stämmer, sannolikheten för icke-svenska gärningsmän är dock hög.

Nämen gud vad bra, dog han inte lika mycket då pga negerns våld?
Det första kan mycket väl stämma och vi lär veta det ganska snart.

Du tycker inte detaljer i fallen spelar någon roll? Okej, visst, post-truth är väl en inställning man kan ha.
Citera
2026-08-31, 19:47
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Det första kan mycket väl stämma och vi lär veta det ganska snart.

Du tycker inte detaljer i fallen spelar någon roll? Okej, visst, post-truth är väl en inställning man kan ha.

Hade inte negern släppts in i Danmark hade Christian inte blivit misshandlad till döds av negern.

Visar det sig på onsdag att det är importerade gärningsmän även i Karlstad så är det ännu en svensk som dödats pga invandringen.

Tycker du det är värt att släppa in invandrare när det får konsekvenserna att svenskar misshandlas till döds av invandrare?
Citera
2026-08-31, 19:53
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Hade inte negern släppts in i Danmark hade Christian inte blivit misshandlad till döds av negern.

Visar det sig på onsdag att det är importerade gärningsmän även i Karlstad så är det ännu en svensk som dödats pga invandringen.

Tycker du det är värt att släppa in invandrare när det får konsekvenserna att svenskar misshandlas till döds av invandrare?
Det är helt knäppt hur din typ antar att man är för invandring från dysfunktionella länder och allt möjligt annat, för att man vill få fram sanningen? Jag vill veta vad som har hänt och framförallt vad som har föranlett misshandeln.

Uppenbarligen har du inte bevis för att hans dotter har blivit ofredad, annars hade du förmodligen hänvisat mig dit. Det betyder inte att det inte har hänt, men vi vet ju helt enkelt inte.
Citera
2026-08-31, 19:57
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ni Svärjevänner har mer gemensamt med muslimerna än vad ni vill kännas vid. Hederskultur är en sådan sak. Pappa måste boxas när dottern uppvaktas av för honom oönskade friare. Då går det ibland såhär. Araberna accepterar det och hämnas oftast med hela familjen. Sharia-Svenne har ingen bakom ryggen utan tar fajten ensam, får stryk och dör och sedan gråter folk på sociala medier. Vill ni spela Allan Ballan får ni acceptera att handlingar ofta har konsekvenser. Annars är det bättre att göra som jag föreslår och vara tyst och knyta näven i byxfickan som Svenne brukar göra i alla andra situationer.
Du är verkligen sorgligt korkad.

De konsekvenser handlingar ska ha är att blattar som ofredar kvinnor ska utvisas, liksom blattar som slår ihjäl folk.
Och när vi håller på kan vi skicka ut dig också.
Citera
2026-08-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag ger det 50/50 för att det handlar om invandrare v.s lokala (dvs värmländska) raggare vad det gäller GM. Rockfestivaler brukar dra till sig våldsbenägna WT-svennar av den typen.

Det jag inte ger mycket för är beskrivningarna av våldet, vilka sparkar och hoppar på någons huvud mitt i en folksamling? Konstigt som sagt att inte mer info från ögonvittnen och de som känner dessa är ute på sociala media vid det här laget.
Ja, säkert 50/50.. ni dominansblattevurmande idioter är ju HELT verklighetsfrånvända. 50/50, ja jättevanligt svennar går ihop och hoppar på offer när de ligger ner, gruppvåldtäkter är 50/50 också antar jag?
Citera
2026-08-31, 20:29
Medlem
Dumdrygs avatar
Men jobba då Karlstad! Ut med etniciteten på gärningsmännen för fan.
Citera
2026-08-31, 20:35
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Vad har 2 unga grabbar gemensamt med en 50 åring ?

Raggade han på fel brud ?

Det kan ju vara vad fan som helst som ligger bakom. Vissa människor provoceras för det minsta när dom är fulla.
Citera
2026-08-31, 20:36
Medlem
Lite märkligt att inga namn på GM florerar i tråden? De torde väl vara lätta att få fram om det är som det sägs att Karlstad är en liten stad där alla känner alla? Och brottet i sig sker mitt i centrala staden, bland folk, på ett nattöppet Burger King?
Citera
2026-08-31, 20:43
Medlem
Enligt närstående till den mördades familj är förövarna "av utländsk härkomst"
https://x.com/PlainviewLegacy/status/2094491064715403483
Citera
2026-08-31, 20:44
Medlem
Blackhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Varför gick de till en BK (som vad jag förstår ligger centralt) kl 01.20?
Vad har det med något öht att göra med att han blev misshandlad till döds?
Citera
2026-08-31, 20:44
Medlem
housemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag ger det 50/50 för att det handlar om invandrare v.s lokala (dvs värmländska) raggare vad det gäller GM. Rockfestivaler brukar dra till sig våldsbenägna WT-svennar av den typen.

Det jag inte ger mycket för är beskrivningarna av våldet, vilka sparkar och hoppar på någons huvud mitt i en folksamling? Konstigt som sagt att inte mer info från ögonvittnen och de som känner dessa är ute på sociala media vid det här laget.
"UPPDATERING OM DÖDSMISSHANDELN I KARLSTAD

Har under kvällen varit i kontakt med källa som är vän till en nära vän till den drabbade familjen.
Följande är vad jag fått till mig:

Familjen den aktuella kvällen bestod förutom den mördade pappan även av 1 dotter, dotterns mamma, samt dotterns mormor.
Misshandeln startade efter att 3 män tafsade på dottern. Pappan markerade direkt och väldigt skarpt mot männen(oklart hur skarpt) för att skydda sin dotter, vilket ledde till slag i ansiktet som sänkte pappan till golvet. Därefter började männen stampa, sparka och hoppa på pappans bröstkorg och huvud, vilket resulterade i kraftiga inre blödningar. Väldigt lite blod utvärtes, men på insidan var skadorna så förödande att hans liv inte gick att räddas.

Polisen grep initialt 2 personer, men en 3e misstänkt gärningsmann har kunnat gripas under dagen.

Många har undrat och spekulerat över etnicitet på de misstänkta, och enligt de uppgifter jag fått ska det röra sig om män med utländsk härkomst.

Jag uppmanar alla i Karlstad som kan att besöka brottsplatsen och hedra pappan med en blomma eller ljus."

https://x.com/PlainviewLegacy/status/2094491064715403483?s=20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in