2026-08-31, 17:34
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Varför gick de till en BK (som vad jag förstår ligger centralt) kl 01.20?

Jag gissar vilt nu men ett scenario dottern varit ute på kvällen, farsan hämtar henne, hon är hungrig och de stannar förbi närliggande BK.

Annat tänkbart scenario då det var konserter centralt den kvällen är att de såg en konsert tillsammans för att sedan nattkäka på BK.
Citera
2026-08-31, 17:50
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fast nu går ju inte politiken åt det hållet. Vad ni knegarsvenssons tycker är ointressant. Ni ska betala skatt och vara tysta. Era partier åker ut på öronen om två veckor. Sedan blir det andra bullar. Och därför är det klokast att lära sig att integreras i det nya Sverige och att almanackan inte står på 1957 längre när äldre kunde domdera och använda sin ålder som ett vapen. Nu slutar sådant beteende med blåklockor i bästa fall, dödsannons i andra fall. Och det får ni anpassa er efter. Ni äger inte landet längre.

En inkräktare som säger till oss att vi ska anpassa oss i vårat eget land.

Varför anpassar du inte dig i ditt hemland, om man får fråga?
Och nej, Sverige är inte ditt hemland.
Citera
2026-08-31, 17:50
Medlem
DaEzzs avatar
Så enligt Flashback så är saken mer eller mindre klar dvs:

* En svensk medelålders man "försvarade sin dotter" mot övergrepp.

* Gärningsmännen var flera stycken, alla var negrer, alternativt någon sorts blattar.

* Flera GM "hoppade på BO huvud" och sparkade ihjäl honom efter att ha slagit ned honom.

Är det någon som har faktisk kännedom om vad som hände dvs fakta och vilka GM är? I en håla som Karlstad känner alla alla, och gör dom inte det så känner dom definitivt några som var på plats och såg allting.
Citera
2026-08-31, 17:54
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Så enligt Flashback så är saken mer eller mindre klar dvs:

* En svensk medelålders man "försvarade sin dotter" mot övergrepp.

* Gärningsmännen var flera stycken, alla var negrer, alternativt någon sorts blattar.

* Flera GM "hoppade på BO huvud" och sparkade ihjäl honom efter att ha slagit ned honom.

Är det någon som har faktisk kännedom om vad som hände dvs fakta och vilka GM är? I en håla som Karlstad känner alla alla, och gör dom inte det så känner dom definitivt några som var på plats och såg allting.

Det är förvånansvärt tyst. Förutom de som skriker högst.
Citera
2026-08-31, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Fin svensk grammatik du själv sitter in på.

Städa framför din egen dörr, innan du dömer andras.

Vi vet inte om GMs etnicitet än, allt är antagande.

Men ja resten stämmer med hur läget är.

BO försökte skydda sin dotter ifrån att bli antastad utav 3 GM i burger king kön och blev desvärre offer för ett dråp.

Nej det är inga antaganden. Enligt vittnen från platsen rör det sig om berikare.
Citera
2026-08-31, 17:57
Medlem
exquisitelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Kvinnan som grät var hans dotter och fick bevittna allting!
Frugan var inte ens med! Hon var på annat håll denna kväll.
Kvinna alltså. Bra att det framkom då det har påståtts/gissats att dottern skulle vara typ 10 år gammal. Vilket hade varit ännu vidrigare med tanke på att hon blev sexuellt antastad.
Citera
2026-08-31, 17:59
Medlem
Citat:
Fin svensk grammatik du själv sitter in på.

Städa framför din egen dörr, innan du dömer andras.

BO försökte skydda sin dotter ifrån att bli antastad utav 3 GM i burger king kön och blev desvärre offer för ett dråp.

Att beivra brott är polisens sak. Varför gick de inte därifrån istället för att konfrontera? Särskilt om man är 50+. Det behöver inte bli dråp, det kan vara olycka eller sjukdom. Skulle nästan tro det. Många okommor kan dölja sig när man är 50.
Citera
2026-08-31, 17:59
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:

Det där är ju bara ett upprepande av spekulationer i TS för jag antar att du inte var på plats?

Är det verkligen ingen som har något mer konkret givet hur många personer som faktiskt bör ha sett allt som hände? Ingen som känner någon som faktiskt var där?
Citera
2026-08-31, 18:06
Medlem
Lignetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Tre personer är anhållna.
https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=e96a806b-b00a-4a90-95fd-f55dc8af9553
En tredje man har anhållits misstänkt för inblandning i dödsmisshandeln på en man i 50-årsåldern i Karlstad i helgen, skriver NWT.

– Vi håller på att utreda, det är väldigt färskt, sa åklagare Cecilia Aronsson till Expressen under förmiddagen.

De verkar ha ändrat tillbaka till att bara två är anhållna?
Senast redigerad av Ligneto 2026-08-31 kl. 18:08.
Citera
2026-08-31, 18:06
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Det är förvånansvärt tyst. Förutom de som skriker högst.

Jag ger det 50/50 för att det handlar om invandrare v.s lokala (dvs värmländska) raggare vad det gäller GM. Rockfestivaler brukar dra till sig våldsbenägna WT-svennar av den typen.

Det jag inte ger mycket för är beskrivningarna av våldet, vilka sparkar och hoppar på någons huvud mitt i en folksamling? Konstigt som sagt att inte mer info från ögonvittnen och de som känner dessa är ute på sociala media vid det här laget.
Citera
2026-08-31, 18:09
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligneto
De verkar ha ändrat tillbaka till att bara två är anhållna?

Ja tre var ett felaktigt rykte.
Citera
2026-08-31, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag ger det 50/50 för att det handlar om invandrare v.s lokala (dvs värmländska) raggare vad det gäller GM. Rockfestivaler brukar dra till sig våldsbenägna WT-svennar av den typen.

Det jag inte ger mycket för är beskrivningarna av våldet, vilka sparkar och hoppar på någons huvud mitt i en folksamling? Konstigt som sagt att inte mer info från ögonvittnen och de som känner dessa är ute på sociala media vid det här laget.
Skulle säga att det är 90/10 på den. Nu var det inte rockfestival i bemärkelsen "dagens band". Medelåldern var nog lite högre än 20-30. Men visst, det kan ju ha dragit med sig folk som inte är intresserade av själva musiken men fyllan. Oavsett, ett jävligt vidrigt sätt.

Och ja, det borde vara solklart nu på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in