Citat:
Ursprungligen postat av
SvettigArab
Sjuka priser. Lägsta pris på 595kr. Borde vara högsta pris. Vid en konsert kan man förstå med ljus, bomber, eld och övrig rekvisita. Men ett par gubbar som står på scenen och pratar. Jag hade gärna sett spektaklet men inte i Globen. Robert har väl sitt på det torra, men de andra vill väl trygga pensionen. Nåväl det finns gott om meningslösa personer i Stockholm som tjänar alldeles för bra med pengar och som kan lägga sina pengar på detta, så det drabbar nog ingen fattig.
Sen pandemin har priser på allt sånt här rusat i taket och håller med dig helt och hållet. Både konserter och andra scenföreställningar har blivit helt horribelt dyrt. Att betala 600-1600kr för ett par timmars nöje kan jag tyvärr inte försvara någonstans när det mesta av showen bara kommer gå att se på en jumboton då arenan är på tok för stor för detta evenemang. Kommer säkerligen spelas in så kan säkert gå att se om något år på en tv nära dig.
Jag tror att även Johan Rheborg har pengar så han både klarar sig och får över en hel del och de andra i gruppen är säkerligen inte luspanka de heller.
Nu kommer de få in ett flertal goa miljoner till att lägga på högen så behöver nog inte vända på slantarna i framtiden heller.