Citat:
Ursprungligen postat av
Mistyarrow
I likhet med mig har ju massor tröttnat på Islamiseringen och försök att införa Sharia och Halal samt slöjtvång m.m m.m m.m
Det är ju självklart att massor röstar på AFS för att kasta ut dessa antidemokratiska krafter som invaderat vårat land och går bärsärkargång!
Vem fan vill ha sånt djävla skit i Sverige?
Har man nåt minsta innanför pannbenet så kastar man ju självklart ut invandrare och flyktingar som begår grova brott mot liv och hälsa samt propagerar för Islamska lagar!
Vad annars?
Men det vill ju inte SD!
SD vill ju inte dra tillbaka några medborgarskap och direkt permanentutvisa asen!
Då blir ju AFS enda valet!
Jag tycker lite tvärt om, att AFS ser Israel som ett större problem än Islam i Sverige. Massa i orten som ska rösta på AFS på grund av deras utrikespolitik och det inrikespolitiska blir sekundärt. Därför tror jag inte att paritet kommer flyga.
AFS har helt klart bäst återvandringspolitlk, där är jag med dig. Men man kommer inte kunna genomföra något utav den då man inte kommer nå riksdagen tyvärr. Men man ska ju alltid rösta med hjärtat så klart... kanske når dom 1% på sikt, men kan garantera att det inte blir något av det i detta valet. Man har inte vuxit av sitt Palestina-vurmande och antisionism.