2026-08-31, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Ja vem bryr sig, bara att öka massinvandringen.

Var ju det jag skrev.

De rödgröna tackar på förhand för ert indirekta stöd (via det mikroskopiska AfS på 0,1%).

Tur att rödgrön röra inte är landsförrädare.

Tidö har haft samma massinvandring som när sossarna styrde senast. Givetvis är de rödgröna också landsförrädare.
Citera
2026-08-31, 19:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Märkligt att du tycker om ÖP så mycket. Allard är inte nådig när han sågar ditt kära SD.

Jag hoppas att Allard kommer in i riksdagen. Vilket han också kommer göra. Medan pajaspartiet Afs får ökenvandra i 40 år till.
Citera
2026-08-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag hoppas att Allard kommer in i riksdagen. Vilket han också kommer göra. Medan pajaspartiet Afs får ökenvandra i 40 år till.

Jag hoppas också han kommer in, så han kan skrika på alla värdelösa sverigedemokrater.
Citera
Igår, 08:55
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Den hyfsat stora svenska nationalisten Memingenjören på X sa igår att Afs bäst före datum gick ut 2018.

Vilket inlägg, den hyfsat stora nationalisten Memeingenjören på Twitter sa att Alternativ för Sverige bäst-före datum var 2018. Då var den saken löst, men andra ord.

Inte för jag sätter någon blind tilltro till random twittrare, men jag var tvungen att kolla upp vad han sa.
Vill ni kolla direkt utan mina analyser så finns länk här: https://x.com/MemIngenjoeren/status/2093786530166747522

Memeingenjören svarar på en tweet från Helmut som undrar om AfS klarar att val utan framgång eller om de kommer tappa all sin kraft.

Oraklet, och den hyfsat stora nationalisten Memeingenjören svarar som följer:
AfS har nog lyckats attrahera nya väljare varje val men de får aldrig behålla dem.

Nästan som att det inte går att bygga en seriös organisation från finland, utan ordentlig selektering, och kass marknadsföring.
Någon frågar hur fan de skulle ha marknadsfört sig då, samt påminde om att de syns mycket i sociala medier.

Memeingenjören anklagar han Alternativ för Sverige för att knappt kunna knyta sina egna skor eller ens kunna prata förståligt svenska, samt amfetamin missbruk under förra valrörelsen.
Syns mkt online ja men folkflertalet har nog svårt att ta dem på allvar när man har företrädare som knappt ser hela och rena ut eller kan slutföra en mening i ett tal.

Tror det var 2022 som man lät regelrätta alkisar knacka dörr för partiet.
Någon kallar hans svammel för rent svammel, och Memeingenjören ger sina sista visdomsord där vi får veta att att Bäst Före Datumet för Alternativ för Sverige gick ut redan 2018, vilket användaren ovan ju uppmärksammade.

Citat Memeingenjören sista tweeten:
All relevant kritik är inte svammel. Rent organisatoriskt hade man sitt bäst före datum 2018.

Gustav är fortfarande Gustav. Hyfsad retoriker och talare men det räcker nog inte.
21:43 · 29 aug. 2026 149 Visningar
Grok om Memeingenjörens politiska åsikter:

Personligen skulle jag inte ta hans åsikter på något större allvar och definitivt inte som facit på bäst före datum eller någonting i den stilen.
Citera
Igår, 09:02
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Tidö har haft samma massinvandring som när sossarna styrde senast. Givetvis är de rödgröna också landsförrädare.

Ironi är inte din starka sida.

Inte logik eller strategi heller.

Därför röstar du på indirekt på rödgrönt via det mikroskopiska AfS på 0,1%.

Du tror att du får AfS-politik men du får ökad massinvandring.

De rödgröna tackar dig på förhand för hjälpen.
Citera
Igår, 09:11
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Ironi är inte din starka sida.

Inte logik eller strategi heller.

Därför röstar du på indirekt på rödgrönt via det mikroskopiska AfS på 0,1%.

Du tror att du får AfS-politik men du får ökad massinvandring.

De rödgröna tackar dig på förhand för hjälpen.

Jimmie har precis deklarerat att svenskar som folk inte finns. 300k nya babbar under mandatperioden. Sd är ett parti som ser upp till pappskallarna i moderaterna. Sveriges mest misslyckade parti någonsin.

Bor man i örebro, kan man rösta på öp. Annars röstar man på afs.
Citera
Igår, 09:16
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Jimmie har precis deklarerat att svenskar som folk inte finns. 300k nya babbar under mandatperioden. Sd är ett parti som ser upp till pappskallarna i moderaterna. Sveriges mest misslyckade parti någonsin.

Bor man i örebro, kan man rösta på öp. Annars röstar man på afs.

Tråden handlar inte om SD (jag röstar inte på SD), tråden handlar om det mikroskopiska partiet AfS som krympt i varje val.

En röst på det mikroskopiska partiet AfS är en indirekt röst på rödgrön röra.
Citera
Igår, 09:17
Medlem
Hardstekts avatar
Citat:
Tråden handlar inte om SD (jag röstar inte på SD), tråden handlar om det mikroskopiska partiet AfS som krympt i varje val.

En röst på det mikroskopiska partiet AfS är en indirekt röst på rödgrön röra.

En röst på tidö är en röst på fortsatt massinvandring, folkutbyte och anti-svenskhet.
Citera
Igår, 09:23
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
En röst på tidö är en röst på fortsatt massinvandring, folkutbyte och anti-svenskhet.

Det finns två val.

Tidö el. rödgrön röra, något annat kommer inte att få inflytande.

Tidö är ett betydligt bättre alternativ än rödgrön röra.

Att tro att man röstar på något annat än rödgrön röra = det sämre alternativet, när man röstar på det mikroskopiska AfS på 0,1% är att lura sig själv.
Citera
Igår, 09:25
Medlem
Citat:

En röst på AfS är en röst på
Annika Hirvonen som migrationsminster
Nooshi Dagostar som vice statsnimister
Morgan Johansson som justitieminister

Citat:
Tidö är ett betydligt bättre alternativ än rödgrön röra.

Att tro att man röstar på något annat än rödgrön röra = det sämre alternativet, när man röstar på det mikroskopiska AfS på 0,1% är att lura sig själv.

så är det. Endast en lågbegåvad kan inte förstå detta.
Citera
Igår, 10:24
Medlem
Hardstekts avatar
Det spelar ju ingen roll vilken sida som vinner, resultatet blir det samma.

0,2% skatt upp eller ner. Samma invandring.

Ni har gjort bort er.

Bor man i örebro röstar man öp, annars röstar man på afs.
Citera
Igår, 10:34
Medlem
Lumbagos avatar
Dialogiskt har nyligen sänt en debatt om Nato-medlemskapet och utrikespolitik, där Kasselstrand debatterar mot Ronie Berggren från Sverigedemokraterna:
https://youtu.be/Ps5lt2gvAG4?si=HcKcoh4chzqWPeKR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in