Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
Du kan ställa dig själv frågan varför "alla" blir så "fixerade" vid judar i så många länder och tidsepoker, vad fan kan det innebära? Har judar otur hela jävla tiden och alltid blir den stackars syndabocken för alla ondsinta antisemiter eller kan det möjligen ha något att göra med hur de själva beter sig i tid och rum som gör att andra folkgrupper kraftigt reagerar? Det är knappast så att islamister magiskt tog sig hit helt på eget bevåg som någon jävla naturlag utan det har varit en lång process och allt annat än naturligt. Visst svenskar har varit passiva och låtit det ske, men det är knappast så att vanliga svenskar har velat ta hit en massa islamister utan det har helt styrts uppifrån. Och det är heller ingen slump att Israel är den mest hatade staten i hela världen idag med god marginal. Vare sig du vill det eller inte: Sverige är en del av världen och vi påverkas kraftigt av utrikespolitik, och i det här fallet Israels och USAs krig mot Iran.
Med allt detta sagt, ja islam är ett problem, och det är både AfS och ÖP väldigt medvetna om och tydliga med. Men det är en sådan jävla öppen dörr att det inte ens behöver nämnas. Räcker det inte med att AfS vill stoppa invandringen, frysa de svenska medborgarskapsprocesserna och utvisa miljontals, samt även har sagt öppet att han är emot islamisering av Sverige. Måste han vara judevänlig för att du ska rösta på AfS eller vad är grejen?
Man kan driva tesen att judarna ligger bakom massinvandringen och använder muslimerna som ett biovapen mot oss och allt det där, men man vinner inga val på det.
Ärligt talat skiter jag i judarna, Israel, Palestina och sionism. Jag är så trött på skiten och vill lösa våra problem i Sverige istället. Tror att AFS går vilse här, så därför blir det ingen röst från mig iallfall. Inställningen till judarna är helt irrelevant för mig, problemet är att man fokuserar fel. Man kommer aldrig nå den där procenten.