2026-08-28, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon försöker inte ens dölja att hon ljuger. Och följare köper detta
Älskar hur hon lagt ut en fleecetröja med hål i fickan och bruna fläckar på för 40:- 😂 släng skiten som ingen vill ha
Hon köpte ju dessutom nya leggings i gårdagens vlogg, pga oozing och hon måste byta och har inte fler. Men hon la upp leggings på vinted igår
Hur orkar hon?!

Och att hon liksom i vloggen berättar att hon mår så dåligt av kartongerna med kläder och skit hon tog in IGEN, och att hon satt en deadline på 2 veckor. Vad händer efter 2 veckor? För inte kan hon väl äntligen köra iväg allt en gång för alla?

Hon sa också att hon berättat för Stefan att hon mår dåligt av sånt här. Och särskilt inför renoveringen av hallen.

Tror att hon är rädd att hennes hus ska se ut som Stefans. Varje gång hon åkte dit blev hennes hud mycket sämre. Helt klart en stress som försämrade, säkert stress över kaoset det var där.
Citera
2026-08-28, 08:31
Medlem
Otroligt vad mycket skitkläder hon försöker sälja. Om två veckor åker kläderna ner i blåa sopsäckar och in på kattvinden igen. Hon skyllde också på att hon inte kunde vara i Sundsvall för hon inte kan skita borta. Men när hon var i skolan gick det tydligen bra eller var hon fullbackad av bajs när hon kom hem?
Citera
2026-08-28, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Otroligt vad mycket skitkläder hon försöker sälja. Om två veckor åker kläderna ner i blåa sopsäckar och in på kattvinden igen. Hon skyllde också på att hon inte kunde vara i Sundsvall för hon inte kan skita borta. Men när hon var i skolan gick det tydligen bra eller var hon fullbackad av bajs när hon kom hem?

Var det inte Ellie som stannade efter vägen till Mora (?) och sket för något år sedan? Eller var det Lina?
Citera
2026-08-28, 10:43
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Var det inte Ellie som stannade efter vägen till Mora (?) och sket för något år sedan? Eller var det Lina?
Japp. Hon berättade om det när dom skulle till mora/tonteland i sommar... -undra om min skithög ligger kvar?
Citera
2026-08-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll

Kanske kan skita i naturen men inte på andras toalett? Lite så är jag men jag är uppvuxen på gård och i skogen. Men hon och Lina är lite roliga, de pratar jämt om bajs. Men nu har man inte sett till henne på länge.
Citera
2026-08-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Kanske kan skita i naturen men inte på andras toalett? Lite så är jag men jag är uppvuxen på gård och i skogen. Men hon och Lina är lite roliga, de pratar jämt om bajs. Men nu har man inte sett till henne på länge.
Hon och Freddan höll också på med bajsprat. Ellie skickade bajs bilder till henne.....
Citera
2026-08-28, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon och Freddan höll också på med bajsprat. Ellie skickade bajs bilder till henne.....

Ja det gjorde hon till Lina också. Man får väl göra vad man vill men fan vad jag inte förstår fascinationen kring bajs och att visa andra sitt bajs
Citera
2026-08-28, 11:29
Medlem
Citat:
Hon ljuger och det är ju bevisat. I gårdagens vlogg säger hon att hon ALDRIG sålt på Vinted. Märkligt då, hon har ju gamla omdömen. Hon säger ju att hon inte vet hur det fungerar på Vinted. Om man måste väga paketen.
Vet att hon köpte från winted och tipsa oss om den sida. Man måste ha konto när man bara köper oxå
Citera
2026-08-28, 11:30
Medlem
Vi är det ger vi ger enligt hennes insta. Det innebär att hon bl.a är en lögnare
Citera
2026-08-28, 11:33
Medlem
Citat:
Minns vloggen om att välja ut melon och hur många ggr hon sa anus
Citera
2026-08-28, 15:35
Medlem
Egen klädkollektion som heter VÄJ DIG. Tack men nej tack… Jag har redan valt mig själv. Får man hudflagor på köpet?
Citera
2026-08-28, 15:37
Medlem
Klädkollektion ?!
Har hon inte nog som hon har det?
Alltid dessa nya projekt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem