Citat:
Ursprungligen postat av
hochkreuth
Är så glad att du vågade! Jag kan relatera så mycket, har 100 % liknande erfarenheter av henne men har inte vågat skriva allt pga detaljer i min historia kommer kunna identifiera mig för henne. Jag är nyfiken på hur HR-utredningen sen gick till och hon placerades på en annan avdelning. Hon får ju inte jobba som journalist längre nu vilket är jättejobbigt för henne. Hon försöker fortfarande låtsas som att hon "jobbar på Elle" när sanningen är att hon aldrig jobbat där.
Nej hon har absolut aldrig jobbat på Elle. Har bekanta som jobbar där. De är högst förvirrade över varför hon så ofta skriver ut att hon jobbar där när sanningen är att hon jobbar med alla varumärken på Aller media. Hon jobbar lika mycket på Svensk damtidning eller Femina eller Hänt som hon jobbar på Elle. Men det är klart, det låter väl inte lika fint…
En gång gjorde hon något program på Hänt där hon tog dit paradise hotel-deltagare efter varje vecka för att prata om avsnitten. Då skrev hon på sina sociala medier att hon var ”programledare på TV3”. En kollega till mig gjorde mig uppmärksam på detta. Vi trodde inte våra ögon. Så fruktansvärt pinsamt. Bara för att man intervjuar någon som är med i Farmen blir man ju inte programledare på TV4. Det är så jävla dumt.