Citat:
Han är livsfarlig. Han har hotat henne flertal gånger, fysiskt våld i hemmet var vardagsmat serverat av Gustav. Tro fasiken att hon tog sitt pick och pack och drog. Som sagt han är riktigt farlig och borde varnas för alla kvinnor. Riktigt viktigt att denna tråden finns kvar så inga fler blir drabbade !
Jasså.. intressant att det inte finns dokumenterat eller ens nämndes i dokumentet från hyresnämnden. Och du tror inte att Johanna hade MJÖLKAT sönder en sådan situation till förbannelse på sina sociala medier insåg? Jag tror inte en sekund på det. Möjligtvis att han sagt ifrån till henne någon gång och ställt ultimatum när hon betett sig som den äkta narcissist hon är.
Egen erfarenhet:
Min sambo har barn med en grav narcisist och hon har lyckats få deras gemensamma son att inte vilja vara hos mig och min sambo. Jag vet hur såna som Johanna fungerar och de förstör för ALLA och kan ljuga extremt mycket för att få som de vill. Och min sambo har inte varit våldsam eller gjort/sagt någonting, men ändå så har hans ex sagt till vården och skolan att "pappan är så arg" och även fått sonen att tro på det. Samt att jag som bonusmamma är en hemsk människa trots att jag ställt upp under alla år. Och min sambo är den lugnaste och mest tålmodiga människa jag vet. Så jag TÅL INTE Johanna och hennes förbannade jävla försök till att utmåla hennes ex som en djävul när det uppenbarligen inte stämmer enbart för att vilja vinna deras gemensamma unge och hämnas pga svartsjuka.