2026-09-11, 21:46
Avstängd
Mellanhandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powertessan
Jag undrar om Camilla förstår att hon försvarar en förövare. Och att det får en person som blivit utsatt för Johanna att må piss. Hade någon försvarat säg Måns Zelmerlöw så hade ju Camilla gått i taket. Men nu försvarar hon själv en förövare och tänker antagligen inte alls på Johannas offer.

Hon är totalblåst så nä
Citera
2026-09-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjolass
Kommentarsfältet på Bloggbevakning ger hopp åt mänskligheten!

Jag fattar inte hur det kommer sig att bloggbevakning försvarar Johanna? Ser kommentarer om att dom är vänner, är det någon som vet om det stämmer?

Hela kursen och hur Johanna hanterar kritik är så sjukt konstigt..såg en hel del rimliga kommentarer som ifrågasatte utan att på något sett sprida negativitet eller gå till personangrepp. Men Johanna raderar nästan allt..
Citera
2026-09-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neukt
Jag fattar inte hur det kommer sig att bloggbevakning försvarar Johanna? Ser kommentarer om att dom är vänner, är det någon som vet om det stämmer?

Hela kursen och hur Johanna hanterar kritik är så sjukt konstigt..såg en hel del rimliga kommentarer som ifrågasatte utan att på något sett sprida negativitet eller gå till personangrepp. Men Johanna raderar nästan allt..

Aldrig sett dem umgås men de DM:ar säkert flitigt och Camilla har sagt att Johanna berättat allt om exet plus hur han misshandlade och eftersom Camilla själv blivit misshandlad köper hon alla sådana historier.
Citera
2026-09-12, 18:44
Medlem
Såg att hon blev hotad med polisanmälan pga en video hon la upp när hon gav en kille en raggningslapp, hon sa att tjejen först hörde av sig och bad J ta bort videon och att det slutade i hot om polisanmälan. Alltså, måste tjejen hota med polis för att Johanna ska ta bort en video på killen..
Citera
2026-09-13, 09:19
Medlem
Intressant svar av Johanna på en kritisk kommentar angående hennes "kurs". Att hon måste betala hyra och mat och att såna där projekt tar tid från andra jobb. Tror att oddsen på att man kan betala hyra och mat om man har en årsinkomst på över 600 000 är ganska Höga.

Och att det tar tid att sitta med chat gpt och knåpa ihop en kurs för "bara 1000:-) är skitsnack. En timmes chatgpt:ande är ej att räkna som mycket tid haha!

https://imgur.com/a/m7pA2HU
Citera
2026-09-13, 18:35
Medlem
I dag har Johanna lagt upp först en story om att "alla andra influencers" uppmanar folk vad de ska rösta på men så tänker INTE hon göra. Och sedan lagt upp ett inlägg där det lätt maskerat framgår att hon röstar KD. Jag, som följt Johanna länge minns hur engagerad hon var för att få folk att rösta rött förra valet. Har uppfattat det som att hon alltid varit vänster innan, hela uppväxten osv. Tänk att ha blivit högerradikaliserad i DET HÄR valet av alla. Men hon vågar förstås inte skriva rakt ut att det är KD hon tänker rösta på, hon postar bara lögner om att mammor ska tvingas ut i arbetslivet igen när de är nyförlösta och ammar, ett förslag INGET politiskt parti ens har på agendan.
Citera
2026-09-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powertessan
Jag undrar om Camilla förstår att hon försvarar en förövare. Och att det får en person som blivit utsatt för Johanna att må piss. Hade någon försvarat säg Måns Zelmerlöw så hade ju Camilla gått i taket. Men nu försvarar hon själv en förövare och tänker antagligen inte alls på Johannas offer.

Hon menar väl att det är skillnad på om det är en kvinna eller en man. Men Johanna tycks ju vara den som fysiskt misshandlat i det här fallet. Är Camilla verkligen okej med det?
Citera
2026-09-14, 21:55
Medlem
Jag tycker JBs fokus på vad som hänt sedan förra valet är right up her alley. Absolut inget om vad som hänt med samhället, bara att hon själv blivit ensamstående mamma och att hon inte fick vara med sitt barn på valdagen.
Plus lite om pappor som är våldsamma.
Citera
2026-09-15, 06:36
Medlem
Bra att hon uppmanade folk att gå och rösta. Hoppas att hon vid nästa val har sitt barn närvarande och att hon träffat den rätta.
Citera
2026-09-15, 09:15
Medlem
Hirvis avatar
Johanna är verkligen ett perfekt exempel på den sämsta sortens feminism.
Alltid offerkofta, raderar alla kritiska kommentarer, vill bara ha totalt undergivna följare som håller med henne i precis allt annars ryker dom.
Dessutom vill hon casha in på precis allt, sälja ut sig till precis allt och skapa någon slags personkult eftersom kritiken alltid tas bort innebär det ju att hennes följare påverkas av det också rent psykologisk eftersom dom sållar sig till flocken.

Att hon dessutom fick sin ex-man vräkt är bara toppen på isberget. Hon har hittat sin "nisch" att hon kan vara självutlämnande "äkta" feminist men ändå vara välklädd/snygg etc utifrån normer. D.v.s äta kakan och ändå ha den kvar.

En riktigt osympatisk egocentrisk människa.
Citera
2026-09-15, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrypskyttenSDP
Bra att hon uppmanade folk att gå och rösta. Hoppas att hon vid nästa val har sitt barn närvarande och att hon träffat den rätta.

Hon kommer aldrig träffa den rätta. Johanna är en person som kommer ha kortvariga förhållanden som slutar i separation. Klassisk narcisist som ser till att få det hon vill ha (i hennes fall barn). Och när hon fått det hon vill ha blir hon en elak häxa och det tar slut.
Citera
2026-09-15, 18:58
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerdetox
Jag tycker JBs fokus på vad som hänt sedan förra valet är right up her alley. Absolut inget om vad som hänt med samhället, bara att hon själv blivit ensamstående mamma och att hon inte fick vara med sitt barn på valdagen.
Plus lite om pappor som är våldsamma.

Haha, tog hon upp det? Sorg att inte få ha valvaka med sin 3-åring? Hon är så patetisk. Jag är så otroligt lättad att hon inte fick ensam vårdnad om Sigrid och att pappan träffat en ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in