2026-08-27, 12:14
Medlem
Det är ju ”bara” för att hon/dem har tusenmiljardersbiljarders saker överallt som det ser värre ut nu. Visst rev de lite på väggen i hallen också men annars är ju allt som när hon köpte det. Så måste ju vara att hon har det så stökigt och trångt överallt som gör att huset ser värre ut nu. Inte mycket sammanhang på grejerna hon har framme heller.

Men vilka hemska toaletter huset har! Klaustrofobivarning! De måste verkligen bygga om toalett och badrum. Nu när stora barnen flyttar ut borde det väl finnas tillräckligt med rum? Plocka bort någon kattvind?
Citera
2026-08-27, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ogillandet känns nästan personligt för dig och jag är genuint nyfiken på vad det var som ledde till det?
Jag gillar inte heller Ellie… hon är en lurendrejare med för stort ego.. men mitt ogillande stannar här på FB och jag följer inte henne på någon plattform för att slippa bli irriterad hela tiden…

Jag kan delvis hålla med. Lite väl jobbigt hålla reda på någons skulder och följa dem. Men samtidigt så har det varit insamlingar med enorma summor pengar. Såklart blir då detta relevant. Annars hade jag tyckt att det varit deras privata ensak.
Citera
2026-08-27, 12:31
Medlem
Eg0x3s avatar
Huruvida huset är fräscht eller inte är en definitionsfråga, i mina ögon var huset vidrigt i annonsen och precis lika vidrigt när Ellie bor där… alltså ingen skillnad.
Citera
2026-08-27, 12:41
Medlem
Citat:
Huruvida huset är fräscht eller inte är en definitionsfråga, i mina ögon var huset vidrigt i annonsen och precis lika vidrigt när Ellie bor där… alltså ingen skillnad.

Det var väl inte direkt snyggt, och inte uppfräschat på 50 år som det såg ut, men det såg inte ut som ett kaos. Det var rent och prydligt (såklart när de städat ur det), på vis är det väl fräscht. Snyggt? Njä… Men som sagt, definitionsfråga.
Citera
2026-08-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Fick i dag ett nytt papper från kronofogden ang S
Han har den 13/8 2026, totalt skulder hos kronofogden på 437.146 kr.
Jisses 😳
Citera
2026-08-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ogillandet känns nästan personligt för dig och jag är genuint nyfiken på vad det var som ledde till det?
Jag gillar inte heller Ellie… hon är en lurendrejare med för stort ego.. men mitt ogillande stannar här på FB och jag följer inte henne på någon plattform för att slippa bli irriterad hela tiden…
Verkar inte alls personligt och varför hen plockar fram uppgifterna är väl inget som angår nån annan. Läs eller låt bli och du behöver ju inte svara heller 😂
Citera
2026-08-27, 15:13
Medlem
Citat:
Allégatan 6 - Såld villa (Äganderätt) - Norrsundet, Gävle kommun - Hemnet https://share.google/e2H4uZau3w32C4zUJ

Huset när det var ute för försäljning
Hus och ytterområde helt förstört på 2 år. Magiskt😉stackars grannar
Citera
2026-08-27, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Dagens löjliga vlogg. På allvar tror han att han ska prata som det vore en förskoleklass han berättar för ?

Dessutom har han obehagliga ögon.
Jag skrattade nästan ihjäl mig när han låg på Biltema madrassen som nästan sprack när han rörde sig 🙈🤣
Citera
2026-08-27, 15:38
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Verkar inte alls personligt och varför hen plockar fram uppgifterna är väl inget som angår nån annan. Läs eller låt bli och du behöver ju inte svara heller 😂

Mitt inlägg var inte relevant för tråden och tar på mig misstaget.
Likväl är ditt svar onödigt….. Du behöver ju inte svara heller 😂
Citera
2026-08-27, 15:44
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Allégatan 6 - Såld villa (Äganderätt) - Norrsundet, Gävle kommun - Hemnet https://share.google/e2H4uZau3w32C4zUJ

Huset när det var ute för försäljning
400 000kr? Vilket pris? Måste vara billigt även för att vara Norrsundet? Antar att hon var den enda budgivaren då.
Citera
2026-08-27, 15:46
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
400 000kr? Vilket pris? Måste vara billigt även för att vara Norrsundet? Antar att hon var den enda budgivaren då.

Det fanns inga andra spekulanter och Ellie gav budet på 400K som säljaren accepterade.
Citera
2026-08-27, 15:48
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Det fanns inga andra spekulanter och Ellie gav budet på 400K som säljaren accepterade.
Var säkert inte värt mer ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in