2026-08-26, 15:43
Medlem
Monstren som torterade Emilia till döds i Landskrona. På andra plats de som mördade tjejen i Småland.
Citera
2026-08-26, 15:59
Medlem
Michael-fallet vid Tjeggelvas är det som ligger mig närmast då jag bor i norra Sverige.

Där snackar vi ren ondska.
Citera
2026-08-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Hästtjej och styckmörderska för tiotalet år sedan? Obehaglig typ vill jag minnas.

De två tonårstjejer som häromåret lurade ut en kompis till "fest" och istället mördade henne och spelade in det hela dyker också upp i minnet.

"Tyvärr" minns jag inte namnen. Emilia vill jag minnas att offret hette.

Ja just ja. Malek och Rafael eller va dom heter. 13 och 15 år och Emilia som dog va 15. Fy va vidrigt de va.
Citera
2026-08-26, 16:29
Medlem
Golddiggern Linda Axelsson kommer ganska högt upp också.
Citera
2026-08-26, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
N*ina Ä*kiä. Mamman till den utvecklingsstörda Bobby som mördades efter långvarig tortyr.
Nog bland de fall som berört mig mest genom åren. Sådan outgrundlig ondska, och under så lång tid.
Bobbys mamma tillät det ske, deltog passivt och hjälpte till att skydda mördaren.

Mordet var inget snabbt mord utan föregicks av utdragen tortyr mot könsoganet bla. När han äntligen dog kom döden som en befriare. Han blev 10 år och var utvecklingsstörd. Ren skär ondska. N*ina har en plats i helvetet bokad.

(FB) Mordet på Bobby Äikiä i Nässjö, 2006
Var inte hon en mycket kuvad människa? Har inte följt fallet men på de bilder man sett av henne verkar hon inte vara en som vågar säga emot.
Citera
2026-08-26, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Var inte hon en mycket kuvad människa? Har inte följt fallet men på de bilder man sett av henne verkar hon inte vara en som vågar säga emot.

Jo det stämmer. Jag kommer ihåg fallet och hon blev själv torterad av mannen. Så vidrigt
Citera
2026-08-26, 17:02
Medlem
Den där tyskan säger jag
Citera
2026-08-26, 17:05
Medlem
Jag kommer ihåg tove i Vetlanda. De har ju oxå satt sig i huvudet. Hur man kan försöka elda upp en kropp så där.
Citera
2026-08-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Skulle säga att Christine Schürrer ligger bra till på denna listan.

Du har helt rätt det är många som tagit upp henne.
Citera
2026-08-26, 17:18
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Känns som för gammalt
På den tiden så va de många kvinnor som rövade bort barn o dränkte dom pga häxeri men många togs ej fast. Borde vara hemska kvinnor i nutid för att få lite rättvisa
Häxeri 1917? Mhm
Citera
2026-08-26, 17:24
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej alla som har dödat sina EGNA barn - eller tillåtit att den nye älskaren mördat de egna barnen - är värre. Det går emot naturen.

...

Galningen i Gårdsten som mördar sina tre barn, toppar sig själv och sedan startar en brand i lägenheten.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/detta-har-hant-sa-gick-det-till-nar-safet-makas-forlorade-sin-familj-1

Hon var spelmissbrukare och hemmafru. Hon skötte ekonomin och gubben jobbade, men sedan länge hade hon slutat betala räkningar. Samma dag skulle de bli vräkta.

Så han åkte till jobbet och får sedan reda på att det brinner hemma, åker hem, blir haffad, och förstår sedan att frun har mördat barnen, tagit livet av sig själv, och satt eld på lägenheten.

Det är jävligt dåligt, även om det väl inte innehöll tortyr och plågeri som så.

Man kan inte förstå hur människor kan hamna i en sådan situation och välja en sådan lösning, men visst, det är skamligt att vara spelmissbrukare.
Citera
2026-08-26, 17:31
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Michael-fallet vid Tjeggelvas är det som ligger mig närmast då jag bor i norra Sverige.
Där snackar vi ren ondska.

Herregud!
Detta barnamord har jag aldrig hört talas om, men man blir helt iskall när man läser detta.
Fy Fan! Man undrar ju hur dessa avarter till människor mår idag om de fortfarande lever...

https://www.pt.se/nyheter/pitea/artikel/hur-kunde-de-behandla-en-forsvarslos-liten-pojke-sa-grymt/rkvgx5xj

Änglamakerskan Hilda Nilsson ligger ju i topp även om det är mer än 100 år sedan, men i nutid måste det ju Christine Shurrer, Nina Äikiä, Martina Kvelstad, Carina Fröden, Jonna Henriksson och Johanna Möller alla tillhöra gruppen av de vedervärdigaste kvinnorna, men att rangordna dem är ju inte så lätt.

Ps... Gårdstens-mamman missade jag, men hon var ju också en avskyvärd kvinna.
Senast redigerad av MrBubs 2026-08-26 kl. 17:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in