Idag, 09:04
Medlem
Ja som jag skrev vem tycker ni har gjort de mest avskyvärda brottet. Och beskriv gärna va hon gjort. Och om man har fup så släng upp den
Citera
Idag, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca2021
Ja som jag skrev vem tycker ni har gjort de mest avskyvärda brottet. Och beskriv gärna va hon gjort. Och om man har fup så släng upp den
Hilda Nilsson bör ju komma på listan i alla fall:
Hilda Nilsson – Wikipedia https://share.google/nBS2bb0c2wOUN86Rn

Citat:
Nilsson dömdes år 1917 för mord på sju barn och dråp av ett.

Citera
Idag, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Nämen fy ja hon har en plats här tycker jag med.
Citera
Idag, 09:22
Medlem
Connykrims avatar
Citat:

Citat:
Nämen fy ja hon har en plats här tycker jag med.

Känns som för gammalt
På den tiden så va de många kvinnor som rövade bort barn o dränkte dom pga häxeri men många togs ej fast. Borde vara hemska kvinnor i nutid för att få lite rättvisa
Citera
Idag, 09:22
Medlem
VoktorDodkas avatar
Christine Schürrer borde ha en topplacering.
Citera
Idag, 09:32
Medlem
Onanikrems avatar
N*ina Ä*kiä. Mamman till den utvecklingsstörda Bobby som mördades efter långvarig tortyr.
Nog bland de fall som berört mig mest genom åren. Sådan outgrundlig ondska, och under så lång tid.
Bobbys mamma tillät det ske, deltog passivt och hjälpte till att skydda mördaren.

Mordet var inget snabbt mord utan föregicks av utdragen tortyr mot könsoganet bla. När han äntligen dog kom döden som en befriare. Han blev 10 år och var utvecklingsstörd. Ren skär ondska. N*ina har en plats i helvetet bokad.

(FB) Mordet på Bobby Äikiä i Nässjö, 2006
Citera
Idag, 09:42
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Det mest spännande är att hon försökte med alla till buds stående medel undvika galgen och samma dag som hon benådades begick hon självmord genom hängning och ska ha klagat på barn som sprang i hennes cell (det sista tror jag är min farfars utbrodering som en spökhistoria dock )

Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Känns som för gammalt
På den tiden så va de många kvinnor som rövade bort barn o dränkte dom pga häxeri men många togs ej fast. Borde vara hemska kvinnor i nutid för att få lite rättvisa

Errrr... Hon var änglamakerska inte häxa? Och jag vet inte hur många häxor du tror fanns 1917?
Citera
Idag, 09:43
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Den är verkligen i toppen.

Nej alla som har dödat sina EGNA barn - eller tillåtit att den nye älskaren mördat de egna barnen - är värre. Det går emot naturen.

Sedan är det en annan sak att Schürrer också reagerade konstigt. Det går på ett sätt att förstå hat mot barn som den man älskar har med en annan kvinna - det är ingen fin känsla, men den är i alla fall på något plan naturlig. Dessa barn tar ju upp resurser samt utgör ett obrutligt band till den andra kvinnan, så länge som de (barnen) finns.

...men Max och Saga var inte T:s barn. De var bara T:s stvybarn. Schürrers bästa chans hade varit att avvakta, för det är mycket möjligt att T hade tröttnat på att ta hand om någon annans barn. Nu avlägsnade hon - Schürrer - styvbarnen i stället, och då fanns det inte längre något som hindrade T och E att skaffa gemensamma barn, bilda en perfekt kärnfamilj och leva lyckliga tillsammans livet ut...
Citera
Idag, 10:02
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Christine Schürrer borde ha en topplacering.

Spontant var det hennes namn som kom upp först i huvudet hos mig. Finns säkert andra som gjort värre saker men hennes dåd glömmer man inte precis.

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
N*ina Ä*kiä. Mamman till den utvecklingsstörda Bobby som mördades efter långvarig tortyr.
Nog bland de fall som berört mig mest genom åren. Sådan outgrundlig ondska, och under så lång tid.
Bobbys mamma tillät det ske, deltog passivt och hjälpte till att skydda mördaren.

Mordet var inget snabbt mord utan föregicks av utdragen tortyr mot könsoganet bla. När han äntligen dog kom döden som en befriare. Han blev 10 år och var utvecklingsstörd. Ren skär ondska. N*ina har en plats i helvetet bokad.

(FB) Mordet på Bobby Äikiä i Nässjö, 2006

Nu är jag känd för att vara väldigt invandringskritisk men fallet Bobby är sådan jävla ondska, både från mamman och mammans nya as till man. Ofattbart.
Citera
Idag, 10:15
Medlem
anothes avatar
den där feta i arboga som ville båda föräldrarna skulle mördas
Citera
Idag, 10:37
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Spontant var det hennes namn som kom upp först i huvudet hos mig. Finns säkert andra som gjort värre saker men hennes dåd glömmer man inte precis.

Nu är jag känd för att vara väldigt invandringskritisk men fallet Bobby är sådan jävla ondska, både från mamman och mammans nya as till man. Ofattbart.
Är också väldigt invandringskritisk men ondskan i detta går över det. Det var ändå ett barn och med en utvecklingsstörning som torterades under lång tid fram till hans död. Fullkomligt vidrigt!

En mammas främsta uppgift är att skydda sitt barn, de flesta däggdjur fungerar så. Det gjorde hon inte här, istället passivt hjälpte hon till och skyddade i stället mördaren. Kommer aldrig glömma det fallet.
Senast redigerad av Onanikrem Idag kl. 10:41.
Citera
Idag, 10:54
Medlem
Hon som dödade sin bebis och la den i frysen och sen i skogen borde vara med på listan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in