Vilket isberg? Jag bor inte vid havet.
Har du äntligen insett att du inte har några argument kring saken om islamisering av Sverige, som aldrig kommer ske, och att du går omkring med en foliehatt?
asså du är så otroligt dum som svensk som tror att muslimer går till skatteverket och registrerar sig om isis anhängare.
muslimer som lever i sin egna pararella klankultur marknadsför sig inte på facebook att dom ska kuppa valet.
att tro att novus eller annat meme telefonförsäljare kan ringa runt o veta hur många som är här illegalt är så jäkla naivt att du borde få hederspris för svenskaste svensken
Det handlar om en samhällsutveckling som kommer bli väldigt svår att omvända. Sant är att vi inte lever i ett muslimskt samhälle at the moment, men de flyttar fram sina positioner. Allt det här muslimska dravlet vi har idag hade vi inte för 30 år sedan. Det går fort i PK-Hockey.
Jag kan hålla med om att de gör allt för att få sin vilja igenom och sina "lagar" att gälla, men det är bara Sveriges riksdag som kan rösta igenom nya lagar eller ändra de som redan finns. Några sharialagar kommer inte att införas i Sverige under överskådlig framtid, svensk lag och inget annat gäller för alla i Sverige. Även muslimerna!
Jag kan hålla med om att de gör allt för att få sin vilja igenom och sina "lagar" att gälla, men det är bara Sveriges riksdag som kan rösta igenom nya lagar eller ändra de som redan finns. Några sharialagar kommer inte att införas i Sverige under överskådlig framtid, svensk lag och inget annat gäller för alla i Sverige. Även muslimerna!
>det finns ingen som röker cannabis eller tar kokain i sverige för att begå brott är fel
Okej, media skriver om det, han själv skriver om det - du vägrar tro på det. Noterat.
Vilka media? Du hatar Norrskensflamman så vilka andra har skrivit om det?
Det är fortfarande inte statssaktionerad det där initiativet.
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Jag har förklarat min ståndpunkt. Tror inte vi kommer längre.
Såklart vi inte gör du då "tror" mycket men vet lite tja så enkelt är det ha det gutt!
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumPulse
asså du är så otroligt dum som svensk som tror att muslimer går till skatteverket och registrerar sig om isis anhängare.
muslimer som lever i sin egna pararella klankultur marknadsför sig inte på facebook att dom ska kuppa valet.
att tro att novus eller annat meme telefonförsäljare kan ringa runt o veta hur många som är här illegalt är så jäkla naivt att du borde få hederspris för svenskaste svensken
Breivik registrerade sig aldrig son nazist, vart vill du komma?
Och du menar att Allard är islamist, for real?
Och föresten snacka om korkad whataboutism
"Rosengård centrum
Räknat
100%
Uppdaterad 20 september 2022 kl. 08:54
Nja, den gemene svenske ogillar starkt islam och muslimer, inget som egentligen hör hemma här, migrationen minskar också och barn till dagens praktiserande muslimer fattar att den stora majoriteten inte vill ha eländet här, kommer därför inte ske inom 20-30 år,....
När Allard kommer in så kommer de att ta bort 12 procen spärren i en valkrets, detta är nog inget problem, hände för afs i kyrkovalet, då fixera man lite högre gräns bara.
Men Alllard är då redan inne så då vet hela Sverige vem han är.
Senast redigerad av Driftstopp 2026-08-25 kl. 22:00.
Tror TS på allvar att vi kommer att ha sharia-lagar i Sverige om 4 år, och ha det likadant som i Afghanistan i nådens år 2030???
Jag tycker absolut att islamism (och all annan våldsbejakande extremism också för den delen), parallella samhällen och segregering är allvarliga problem som samhället tagit på alldeles för lite allvar, men man får vara lite realistisk också! TS fantasier får bara folk att avfärda de högst verkliga problem som finns!
Man får också tänka på att muslimer i Sverige är en väldigt heterogen grupp. Partiet Nyans är ju ett gäng Turk-nationalister som vill vara överTurken Erdogans förlängda arm i Sverige (och de lyckades ju ändå bli osams och köra partiet i diket på några månader bara...), och jag har väldigt svårt att tro att såna typer skulle kunna samarbeta meningsfullt med tillexempel skogstokiga islamister från Somalia, vars främsta lojalitet ligger hos deras lokala klanhövding och krigsherre nere i Somalia...
Nu är det muslimer vi talar om. De kan ju inte komma överens eller organisera sig i något sammanhang utan in-fighting. De förefaller bara kunna "fungera" i strikt auktoritära samhällen - och så fort det faller (oftast pga att väst lägger sig i) så splittras de i små grupper som slåss med varandra istället. Då bestämmer en del av dem sig för att emigrera till andra länder.......men inte att ändra på någonting. Rinse and repeat.
Senast redigerad av MDchlorian 2026-08-25 kl. 22:18.