Citat:
Väldigt mycket ord som inte ens är värda att skrivas på ett dasspapper innan man torkar sig med det. Saken är fortfarande att Islam inte utgör ett hot och personen du går i kninch med har en jättepoäng. Dom utgör i den stora helheten inget problem bara för att dom kom hit som ensamstående från Afghanistan. Breivik var en etnisk norsk så du är LITE ute på hal is. Som sagt, inget tyder på att sverige inom fyra år kommer bli dominerat av islam och ej heller t
ex att vi kommer få ett muslimskt parti eller statligt sanktionerade shariadomstolar. Ni som svamlar är personer som har tomtar på loftet.
ex att vi kommer få ett muslimskt parti eller statligt sanktionerade shariadomstolar. Ni som svamlar är personer som har tomtar på loftet.Haha.
Är du igång och raljerar igen!?
Fan va kul du måste ha när du ordbajsar och samtidigt tror på att allt du säger stämmer, ingen annans åsikt är rätt förutom din.
Är du narcissist eller bara extremt egoistisk?
Jag har aldrig påstått att det kommer ske om fyra år, det är ett antagande du har gjort som inte ens stämmer.
Haha, på ett skruvat sätt gillar jag din stil!
Men, jag har frågat dig om ickesekulerade muslimer, något du inte svarade på, du började skriva en novell om Kent Ekeroth och sekualiserade "white trash" människor istället och nu kontrar du med en smärre roman om Breivik när jag pratade om arbetslösa och ickesekualiserade muslimer. Wtf!?
Du är för go, men förmodligen lågbegåvad eller sniken när du gör dina antaganden och/eller åker slalom runt frågorna du får ställt till dig.
Skriver du i affekt eller är du bara sepe i huvudet rent generellt?
jag var det iofs en gång själv, i typ 15-20-årsåldern. En del förblir barn eller ungdomar antar jag.. hade ändå kollegor och klasskompisar som var från länder som med kommunisternas hjälp hållit islam hårt nere (albanien och forna jugoslavien) men efter månader och år kom det uttalande om att kritisera islam ska vara förbjudet och judar är äckliga, blev rätt fascinerad och chockad faktiskt.. Och en muslimsk kompis från thailand var jättetrevlig men hon tvingades ändå sluta simundervisning i högstadiet och fick inte följa med på läger/övernattningar, sedan blev det slöja och bortgifte vid 18.. nu är det slöja, palestina och samma uppfostran för hennes barn.. hennes syrra lämnade dock och blev utesluten ur familjen i många år. Man bör gräva lite djupare om man ska uttala sig så tvärsäkert som du gör..