Citat:
Ursprungligen postat av
MuppetMinnieMe
Är vi ett kristet land som ett av världens mest sekulariserade i konkurrens med japan. Du lite haltande logik, fast inte särskilt förvånande när det gäller dig. Kyrkor som avkristnas och säljs och gudstjänster som endast besöks av dom närmast sörjande, när var du senast på en gudstjänst? Svenska kyrkan är på randen till att ha färre än hälften av befolkningen som medlemmar. Det beror knappast på muslimerna. Muharrem Demirok är ju som känt medlem i Svenska Kyrkan. Har man ögon så ser man att även muslimer i Sverige är extremt sekulariserade, men fortsätt du blunda och skrika högt om att vargen kommer fast alla vet den inte kommer komma.
Känner du mig? Spännande.
Är många år sedan jag var på en gudstjänst. Jag är inte religiös. Men det är väl lite det som är min poäng också: Avkristnandet breder väg för islamiseringen. Religion är inte viktigt för svennar, men det är det för muslimer som vi håvar in i massor och som ynglar av sig. Jag har inte sagt att det är deras fel, det ligger helt och hållet på oss. Finns inget sånt som en sekulsriserad muslim och även om det gör det så räcker det med en liten klick fundamentalister för att inrätta ett sharia-samhälle.
Citat:
Ursprungligen postat av
RiMaX
Islam har på inget sätt "tagit över" där jag befinner mig iallafall, så du kan väl vara bussig att förklara för en som inte pallar läsa allt mög här? 🤩
Det är inte mitt jobb. Läs din late lort.