Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
Den publicerades igår om du kollar på datumet.
Intressant att Patrik erkänner vilket de ständigt förnekat att de börjar på kanaler som har 18 års ålder och har moderering. De har ofta hävdat att att gäddorna raggar just på KIK just att barnen finns där, vilket var många år sedan och nästan inga barn finns där på senare år.
Gäddan får veta underår förs på KIK och liknande kanaler, så till en början är det minst 18 år, och när denne är uppkåtad med långa chattar får den reda på underår. Och var är förchattarna på kanalerna där åldern är 18 år? Är det inte seriös medias skyldighet att presentera allt som är viktigt i sammanhanget? Vill Dumpen inte vara en seriös media då de anklagar andra media för att inte vara seriös och att dessa vill undanhålla information.
Det man kan fundera på, två olika uppgifter vilken ska denne lita på, en annan sak att ge en tanke på är att om denne skulle vetat åldern innan denne blivit uppkåtad, skulle denne tagit betet- masken? Det kan man inte veta, och jag tror det är väldigt sällsynt att en 14 raggar- groomar äldre personer.
Och i så fall skapar Dumpen i flera fall sina gäddor, och det kan verkligen inte vara okej, om någon tycker det så har denne begränsad funktion, dvs är funktionshindrad. Och jag menar detta och jag skriver det rakt till er som är inne på den linjen, men även en funktionshindrad kan lära sig fungera i samhället.
https://www.youtube.com/watch?v=aFNDv0mnbHI&t=127s
Nu när Patrik "erkänt" att de inte lagt ut alla dumpar, så borde de göra detta nu för att markera att de vill vara neutrala och inte "vinkla" som de anklagar alla andra för att göra. Vem kunde ana att Patrik inte är ärlig?