2026-08-24, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Har du läst hela mitt inlägg eller är du som vanligt blind?

Det finns fall jag läst om där barn blir utnyttjade av äldre. Alkohol mot sex etcetera.
Det har jämställdsmyndigheten en rapport om.

Sedan har du ingen källa till ditt påstående som vanligt. Och kom inte med ditt wallraffande igen det är för patetiskt.

Du verkar tycka det är orättvist att gäddor blir utnyttjade i något som inte är sannolikt.
Förstår jag dig rätt då?

Vad spelar det för roll egentligen? Är de mindre pedofiler för det?
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-08-24 kl. 19:06.
Citera
2026-08-24, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Den publicerades igår om du kollar på datumet.

Idiot, ljudupptagningen från Saras rättegång har legat på Youtube mm länge så du är inte bror duktig och det har diskuterats i tråden vid ett flertal tillfällen men det finns plats eftersläntrare här i värmen.

Sök på Prime crime Dumpen! Mongo att slänga upp den där nu och verka märkvärdig.
Citera
2026-08-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Idiot, ljudupptagningen från Saras rättegång har legat på Youtube mm länge så du är inte bror duktig och det har diskuterats i tråden vid ett flertal tillfällen men det finns plats eftersläntrare här i värmen.

Sök på Prime crime Dumpen! Mongo att slänga upp den där nu och verka märkvärdig.

Om du läser i beskrivningen så står det.

REUPLOAD: Nytt material som inte kom med i den första videon.
Citera
2026-08-24, 19:27
Medlem
Citat:
Om du läser i beskrivningen så står det.

REUPLOAD: Nytt material som inte kom med i den första videon.

Då vill jag veta skillnaden då dessa är identiska. Det kan möjligtvis vara något pip vid svordomar men du är ju en pajas och är inte med alls när det gäller Dumpen. Exakt samma ljudupptagning har varit tillägnlig i flera månader men idag dök det upp i ditt flöde och du ville vara först ute ala Kalle anka? Reprisen i din lur och nu jävlar tänkte den haltande buffeln och blev uppäten.

Sara har ju för fan själv pratat om det i podden för flera månader sen, bra jobbat
Citera
2026-08-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Då vill jag veta skillnaden då dessa är identiska. Det kan möjligtvis vara något pip vid svordomar men du är ju en pajas och är inte med alls när det gäller Dumpen. Exakt samma ljudupptagning har varit tillägnlig i flera månader men idag dök det upp i ditt flöde och du ville vara först ute ala Kalle anka? Reprisen i din lur och nu jävlar tänkte den haltande buffeln och blev uppäten.

Sara har ju för fan själv pratat om det i podden för flera månader sen, bra jobbat

Då får du väl lyssna på den om du vill veta?

Istället för att spekulera. Skönt att du slutat med dina kåserier i alla fall.

När argumenten tryter kommer förolämpningarna.
Citera
2026-08-24, 19:39
Medlem
Citat:
Då får du väl lyssna på den om du vill veta?

Istället för att spekulera. Skönt att du slutat med dina kåserier i alla fall.

När argumenten tryter kommer förolämpningarna.

Du länkar till skit som folk redan hört även om man orkar en gång till för Saras och barnens skull.

Det är synd om stackars Sara i rättssalen ja men återigen en upprepning, jag trodde du följde Dumpen för du är ganska kaxig i tråden? Du kommer inte få påökt av Dumpen för det här bottennappet.

FiskarStina ska det vara och inte nån snedseglare som för Dumpens talan.
Citera
2026-08-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
För att barn sällan eller aldrig söker gubbar. Som du säker vet är Dumpens scenarion ”FIKTIVA”. Att det finns snuskpeddpgubbar visste man innan Dumpen.

Det där med att offren plötsligt börjat ragga på runkgubbarna vågar jag påstå är ett rent påhitt ifrån Dumpens sida. Peddot kastar godispåsen i lekparken och testar internet för fjortisar och där styr han enkelt om en ponnychatt till en knullchatt med sin erfarenhet, det låter så när Dumpen uttalar sig men jag kan ha missuppfattat.

Givetvis gör fina Sara mycket gött i sitt arbete men är faktiskt inte säker på att vi följer naturlagarna här när Dumpens upprunkare aka fjortis kallar fete Arne 78 för snygg och vill bli av med oskulden omgående. Arne får nog köpa ut många cider i så fall.

Dumpen kämpar hårt, det måste man ge dom men bjud inte på såna här självmål.
Citera
2026-08-24, 20:33
Medlem
Citat:
Det finns fall jag läst om där barn blir utnyttjade av äldre. Alkohol mot sex etcetera.

Sedan har du ingen källa till ditt påstående som vanligt. Och kom inte med ditt wallraffande igen det är för patetiskt.

Du verkar tycka det är orättvist att gäddor blir utnyttjade i något som inte är sannolikt.
Förstår jag dig rätt då?

Källa är ju den aktuella forskningen, men du är ju faktaresistent så vad spelar det för roll.
Du förstår ingenting överhuvudtaget , så varför fråga om du förstår mig rätt, när du yrar och fantiserar i din okunniga bubbla.

1.Stiftelsen Allmänna Barnahus
2. Wild childhood foundation
3. Ecpat
4.Brå
5. Brottsofferjouren
6. Tingsrätter och Hovrätter.
Senast redigerad av Takanashi 2026-08-24 kl. 20:44.
Citera
2026-08-24, 21:13
Medlem
Citat:
Källa är ju den aktuella forskningen, men du är ju faktaresistent så vad spelar det för roll.
Du förstår ingenting överhuvudtaget , så varför fråga om du förstår mig rätt, när du yrar och fantiserar i din okunniga bubbla.

1.Stiftelsen Allmänna Barnahus
2. Wild childhood foundation
3. Ecpat
4.Brå
5. Brottsofferjouren
6. Tingsrätter och Hovrätter.

Ser inga länkar.

Svara på frågorna istället.

Förstår jag dig rätt då?

Citera
2026-08-24, 21:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Förstår jag dig rätt då?

Har du källa på ditt påstående att unga raggar på äldre i någon omfattning. Om du hänvisar till Dumpen så finns det inte någon källa möjligen mer än deras anonyma AI modererade insändare. Det Dumpen visat att det finns äldre som har ett visst intresse av yngre, men inte tvärt om. Skulle de börja undersöka detta och redovisa det skulle Dumpen falla ihop till en grushög.
Citera
2026-08-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har du källa på ditt påstående att unga raggar på äldre i någon omfattning. Om du hänvisar till Dumpen så finns det inte någon källa möjligen mer än deras anonyma AI modererade insändare. Det Dumpen visat att det finns äldre som har ett visst intresse av yngre, men inte tvärt om. Skulle de börja undersöka detta och redovisa det skulle Dumpen falla ihop till en grushög.

Frågan är varför det spelar någon roll?

Angående frågeställningen.

Förstår jag dig rätt då?

Citera
2026-08-24, 21:21
Medlem
Citat:
Svara dig är lönlöst då du är alltför korkad för att förstå svaren.
Läs rapporterna från de olika organisationerna om du verkligen är intresserad och inte bara ska snacka skit som vanligt.

Som vanligt. När argumenten tryter kommer personangreppen.

Varför skriver du något när du inte kan utveckla vad du menar?

Är det för svårt att bemöta min frågeställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in