2026-08-24, 00:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja jag såg det, men kanske inte stämmer ändå, men 1,60 är han inte, skulle nog säga efter man sett honom idag att han är typ 173-175 typ.

Joakim Lundell är 172 en bra dag. Inte dvärgkort men iaf en 10 cm under snittet. Man ser det tydligt när han umgås med normallånga människor. Att han sen gärna umgås med korta personer (förutom Anjo) får han att se längre ut.
Äter man endast skräpmat och slängde nappen först i yngre tonåren så blir man ingen Hulk Hogan som vuxen.
Citera
2026-08-24, 00:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Läste nyligen att Batman var bestman åt Jocke. En fyrbent hund som ställer upp för sin husse en dag som denna. Annars är det endast tvåbenta hundar som rycker ut i knepiga situationer.

Jag läste att hunden fick nog under vigseln, dvs hoppade ner från sitt podium och drog. Man får väl hoppas att någon modig jagade efter djuret.
Citera
2026-08-24, 01:23
Medlem
Drömutgång på dagen. Operation Kobra bevisade en gång för alla att Chrippa inte skiter i din dotter och att den största ormen på YouTube är Joakim Lundell och att hans kennel är riksvidriga.

Bröllopet var över förväntan, dåliga visningar, färre gäster än förra bröllopet, inga kändisar, brudgummens ”vänner” var utbytta, familjen syntes inte till och den billiga kostymen var den mest illasittande skrynkliga sak jag skådat.

Dom som såg spektaklet säger att Jocke la mer energi på att gömma sig och läsa Flashback och titta på Operation Kobra än att mingla och att Anjo fick 2 minuter i rampljuset och då proklamerade han att han är Jockes chihuahua genom allt. ”Hur det än slutar för oss.”

Skrämmande sekteristiskt och dystopiskt.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-08-24 kl. 01:26.
Citera
2026-08-24, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Drömutgång på dagen. Operation Kobra bevisade en gång för alla att Chrippa inte skiter i din dotter och att den största ormen på YouTube är Joakim Lundell och att hans kennel är riksvidriga.

Bröllopet var över förväntan, dåliga visningar, färre gäster än förra bröllopet, inga kändisar, brudgummens ”vänner” var utbytta, familjen syntes inte till och den billiga kostymen var den mest illasittande skrynkliga sak jag skådat.

Dom som såg spektaklet säger att Jocke la mer energi på att gömma sig och läsa Flashback och titta på Operation Kobra än att mingla och att Anjo fick 2 minuter i rampljuset och då proklamerade han att han är Jockes chihuahua genom allt. ”Hur det än slutar för oss.”

Ja ja, nytt försök 2036 tänker jag då, på Kanal 5 denna gång
Citera
2026-08-24, 01:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Operation kobra har varit en stor succe som saknar motstycke i modern tid.

Roade mig med att läsa kommentarer gällande bröllopet, majoriteten negativa, gemene man vet nu vilket äckligt svin han är.

Underforumet har gått varmt idag, alla hundar jobbar dag och natt för att förändra narrativet.

Gissar att även tv4 dumpar dvärgjocke tids nog.
Citera
2026-08-24, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Ja ja, nytt försök 2036 tänker jag då, på Kanal 5 denna gång
Troligare att det blir live på Correns hemsida.
Citera
2026-08-24, 02:04
Medlem
Adrenaline976s avatar
Batman var coolast!
Citera
2026-08-24, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Operation kobra har varit en stor succe som saknar motstycke i modern tid.

Roade mig med att läsa kommentarer gällande bröllopet, majoriteten negativa, gemene man vet nu vilket äckligt svin han är.

Underforumet har gått varmt idag, alla hundar jobbar dag och natt för att förändra narrativet.

Gissar att även tv4 dumpar dvärgjocke tids nog.
Verkligen en mycket framgångsrik och succé, som dom gjort sig förtjänta av med en välgjord video med full kontext och transparens, inget fulklippa, klistra, vinkla a la sekten här inte.

Videon ligger etta på hajplistan på Youtube, har nästan dubbelt så många visningar som Skilleras och Medviktarna har prenumeranter efter 12 timmar, har bara några enstaka som fortfarande försöker förneka sanningen i kommentarerna. Videon har fler kommentarer än Jocke och Jonnas senaste video med med 338 000 visningar.

Så har det sett ut ett tag nu, när sekten inte har kontroll över kommentarsfälten. Jocke har välförtjänt dåligt rykte.

Det stora bröllopet fick krympas, namn efter namn ströks från gästlistan och det kokade i Chrippas tråd när Jockes hattrådsflashbackare försökte hålla sig flytandes. Hur ska det bli nu, när det hela tiden har hetat att Chrippa är en dålig far? Det fokusförflyttades. Men snart finns det inget kvar på checklistan att fokusförflytta till.

Många har länge sett att Jocke radiostyrt den försmådda Julia. Han är hjärnan bakom att Chrippa inte har sin dotter, hon har möjliggjort det och vem råkar mest illa ut? Barnet.

Ormen är avklädd. Jag skulle inte räkna med mer tid i rampljuset efter det här.
Operation Kobra, vilken framgångssaga.
Citera
2026-08-24, 02:17
Medlem
Citat:
Verkligen en mycket framgångsrik och succé, som dom gjort sig förtjänta av med en välgjord video med full kontext och transparens, inget fulklippa, klistra, vinkla a la sekten här inte.

12 000 visningar, nästan uppe i Rask-nivå nu!
Citera
2026-08-24, 03:17
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Videon ligger etta på hajplistan på Youtube, har nästan dubbelt så många visningar som Skilleras och Medviktarna har prenumeranter efter 12 timmar, har bara några enstaka som fortfarande försöker förneka sanningen i kommentarerna. Videon har fler kommentarer än Jocke och Jonnas senaste video med med 338 000 visningar.

Så har det sett ut ett tag nu, när sekten inte har kontroll över kommentarsfälten. Jocke har välförtjänt dåligt rykte.

Det stora bröllopet fick krympas, namn efter namn ströks från gästlistan och det kokade i Chrippas tråd när Jockes hattrådsflashbackare försökte hålla sig flytandes. Hur ska det bli nu, när det hela tiden har hetat att Chrippa är en dålig far? Det fokusförflyttades. Men snart finns det inget kvar på checklistan att fokusförflytta till.

Många har länge sett att Jocke radiostyrt den försmådda Julia. Han är hjärnan bakom att Chrippa inte har sin dotter, hon har möjliggjort det och vem råkar mest illa ut? Barnet.

Ormen är avklädd. Jag skulle inte räkna med mer tid i rampljuset efter det här.
Operation Kobra, vilken framgångssaga.

snart 13k visningar på 13 timmar är riktigt dåligt. Men drar många kommentarer iallafall för alla ska försvara sina idoler.
Citera
2026-08-24, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Usch vilket tragiskt bröllop, en av hans viktigaste dagar i livet och varken familj eller vänner är där, han måste känna sig så ensam.

Man vet att någon är ensam när personen måste hyra in skådespelare till sitt egna bröllop.

Och att frisören höll tal herregud så tragiskt.

Det enda kända ansiktet jag såg var Samir Badran men han har aldrig slagit mig som en särskilt intelligent människa.
Det var ju både vänner - och familj från pappans sida på plats.
Citera
2026-08-24, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
snart 13k visningar på 13 timmar är riktigt dåligt. Men drar många kommentarer iallafall för alla ska försvara sina idoler.

Och den är släppt på 4 kanaler, med c:a 1000 till 12 000 prenumeranter, totalt c:a 22 000 prenumeranter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in