2026-08-23, 21:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Detta bröllop verkar bestå av en klick nära vänner (ca 10 personer) och resten lösa bekanta till "brudparet".
Blev tex väldigt förvånad av att se att en gäst är vår lokala skomakare, och han känner absolut inte Lundells på annat sätt än att han kanske lagat deras sneakers (skomakarens unika specialitet).

Folk hade mage att klaga på Chrippas bröllop men det hade varit tusen gånger roligare att titta på än denna trötta tillställning. Iof lite roligt när Joakim smällde igen dörren i ansiktet på filmaren och försvann i nån kvart, för att sen komma ut med snoken full av pulver och det första leendet på flera timmar.
Detta plus Anna Books klädval som var tvärtemot klädkoden och endast i syfte för att synas som ett stoppljus. Att ofiltrerade Anna ser ut som hon har blackface var en bonus.

Kanske det blir mer underhållning när produktionen dragit därifrån men utan ett kilo ladd kommer denna fest inte att lyfta.
Citera
2026-08-23, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Detta bröllop verkar bestå av en klick nära vänner (ca 10 personer) och resten lösa bekanta till "brudparet".
Blev tex väldigt förvånad av att se att en gäst är vår lokala skomakare, och han känner absolut inte Lundells på annat sätt än att han kanske lagat deras sneakers (skomakarens unika specialitet).

Klickade runt i streamen lite, han är toastmaster.
Citera
2026-08-23, 21:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Han är där och letar nya offer
Enligt uppgift från person på plats ska de tydligen cirkulera en hel del kokain och 3cmc där. Undra om de blir nån cirkus i natt?

Den uppgiften tror jag du hittat på själv.
Citera
2026-08-23, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Den uppgiften tror jag du hittat på själv.

Sunt förnuft. Tänk dig vad vidrig människa man är om man bjuder in sina barn med en tonårs våldtäktsman till samma bröllop. Hemskt eller hur .
Citera
2026-08-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Finns det någon bild på dem bredvid varandra?

https://omni.se/paret-lundell-gifter-om-sig-sander-hela-dagen-live/a/vrzG1X
Senast redigerad av Pallal 2026-08-23 kl. 22:37.
Citera
2026-08-23, 22:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Sunt förnuft. Tänk dig vad vidrig människa man är om man bjuder in sina barn med en tonårs våldtäktsman till samma bröllop. Hemskt eller hur .

Nja, handlade om att folk tar 3cmc
Citera
2026-08-23, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Blir det någon livestream från "bröllopsnatten"?

En fråga i tråden om sändningen, någon här som vet?
Citera
2026-08-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Snarare 1.62
Trodde tråden kommit fram till att vi har bevis för att han är 1,57?
Citera
2026-08-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han är 1.83.
Enigt Ninetones hemsida, ja. I så fall är Fiona 2,02 och Anjo närmare 2,20🥹. Nädu. Jocki är runt 160 cm kort. Motvikten ungefär samma, dock lite längre.

Löjligt av Ninetone att ljuga om detta. Undrar vad mer du ljuger om😂
Citera
2026-08-24, 00:10
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Klickade runt i streamen lite, han är toastmaster.

Nej det är skoförsäljaren du tänker på dvs Motvikt, jag syftar på en okänd skomakare som är där som gäst.
Citera
2026-08-24, 00:10
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Enigt Ninetones hemsida, ja. I så fall är Fiona 2,02 och Anjo närmare 2,20🥹. Nädu. Jocki är runt 160 cm kort. Motvikten ungefär samma, dock lite längre.

Löjligt av Ninetone att ljuga om detta. Undrar vad mer du ljuger om😂

Ja jag såg det, men kanske inte stämmer ändå, men 1,60 är han inte, skulle nog säga efter man sett honom idag att han är typ 173-175 typ.
Citera
2026-08-24, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Usch vilket tragiskt bröllop, en av hans viktigaste dagar i livet och varken familj eller vänner är där, han måste känna sig så ensam.

Man vet att någon är ensam när personen måste hyra in skådespelare till sitt egna bröllop.

Och att frisören höll tal herregud så tragiskt.

Det enda kända ansiktet jag såg var Samir Badran men han har aldrig slagit mig som en särskilt intelligent människa.

Ja, verkligen sorglig tillställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in