2026-08-23, 18:32
Medlem
0.1s avatar
När ens frisör håller tal på ens bröllop så vet man....

Tillägg. Han kanske skulle hållt en tyst minut för flinten istället
Senast redigerad av 0.1 2026-08-23 kl. 18:35.
Citera
2026-08-23, 18:37
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Hoppas någon samlar ihop alla magplask. Det lär dock bli några timmar bara det dock. Jag kollade snabbt och då släpade Jockiboi runt på hunden. Vet någon om Batman är där?
Citera
2026-08-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Haha jag har ingen aning, kanske va min bekanta som sa fel och menade live på playtjänst nånstans 🤣

Jag blev faktiskt lite lättad, tyckte det var alldeles för dumt annars. Visst, TV4 är ju knäppa ändå som skickar ett team att filma och direktsända på tv4play.se , men det är ändå en jävla skillnad, även 2026.
Citera
2026-08-23, 18:40
Medlem
Här inne lyser hatet och avundsjukan precis som vanligt. Vilken skräll….. not.

Stort grattis till Jocke och Jonna, ni är jättefina!! ♥️ Ett bröllop med klass! 😘
Senast redigerad av DorisDiesel 2026-08-23 kl. 19:06.
Citera
2026-08-23, 18:44
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Hahahhaha jag dör.
Frisören och producenten.
Hemskt sorgligt hur ensam den lilla flintpåsen är.
Citera
2026-08-23, 19:06
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hoppas någon samlar ihop alla magplask. Det lär dock bli några timmar bara det dock. Jag kollade snabbt och då släpade Jockiboi runt på hunden. Vet någon om Batman är där?
Läste nyligen att Batman var bestman åt Jocke. En fyrbent hund som ställer upp för sin husse en dag som denna. Annars är det endast tvåbenta hundar som rycker ut i knepiga situationer.
Citera
2026-08-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Läste nyligen att Batman var bestman åt Jocke. En fyrbent hund som ställer upp för sin husse en dag som denna. Annars är det endast tvåbenta hundar som rycker ut i knepiga situationer.

Aw fick inte hudseglet anjo agera hund denna gång?
Citera
2026-08-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Du kan vara lugn, alla pikanta saker kommer att rapporteras. Inside information you know 😉
Citera
2026-08-23, 19:40
Medlem
knark-kungens avatar
Usch vilket tragiskt bröllop, en av hans viktigaste dagar i livet och varken familj eller vänner är där, han måste känna sig så ensam.

Man vet att någon är ensam när personen måste hyra in skådespelare till sitt egna bröllop.

Och att frisören höll tal herregud så tragiskt.

Det enda kända ansiktet jag såg var Samir Badran men han har aldrig slagit mig som en särskilt intelligent människa.
Citera
2026-08-23, 19:41
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
🥺 fan sorgligaste och ödsligaste jag sett.

Stoppa spektaklet för barnens skull.

Någon på TV4 lär få sparken i morgon

Underbart att Medvikt och Skilleras släppte sin nya video precis lagom till att Jockiboi ska gifta sig. Snacka om en välvald bröllopspresent till den kortvuxna horbocken. Jockiboi förtjänar varenda sekund av det magont dvärgen lär få när han sitter och försöker låtsas som att videon inte berör honom det minsta. Hoppas nervositeten gör så att den blonderade mytomanen får rusa mot kyrkans toalett med sitt sönderblekta hår fladdrande i panik, och helst skiter på sig redan innan han hunnit fram.

In och ge en like och tumme upp: https://www.youtube.com/watch?v=ZTA6FyNSVLk
Citera
2026-08-23, 19:45
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Det var mer reklamfilm än tal på det där bröllopet, jag har följt det hela dagen i Tv4. Jag har sett samma trailers så många gånger. Inga roliga talare heller, mest zonkade ekonomimänniskor, inga riktiga underhållare förutom Anna Book som inte fick spela upp sin ai-tillverkade låt. Ej heller är jag imponerad av toastmasterns humorinslag. Jag har huvudvärk.

Joakim har hela Biblioteksgatans butiksutbud tatuerat i ansiktet. Måste läsa på mer om honom och bilda mig en egen uppfattning om honom. Återkommer.
Citera
2026-08-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Usch vilket tragiskt bröllop, en av hans viktigaste dagar i livet och varken familj eller vänner är där, han måste känna sig så ensam.

Man vet att någon är ensam när personen måste hyra in skådespelare till sitt egna bröllop.

Och att frisören höll tal herregud så tragiskt.

Det enda kända ansiktet jag såg var Samir Badran men han har aldrig slagit mig som en särskilt intelligent människa.

Jag tycker mer att det är tragiskt att köra den här grejen alls, nu har jag inte googlat jättenoga, men det var välbesökt och välklätt på bröllopet för 10 år sen, att köra ett nytt bröllop på låtsas är bara konstigt och knäppt.

Det förra bröllopet mjölkade de också på liknande sätt som nu, inför kameror.

Länken leder till serien "Jockiboi och Jonna i Nöd och Lust" på kanalen Viaplay Reality:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLuI8eOzpZhW4r5vxzeoprhtevzfQgiiX8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in